Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید مظفری زاده گل دوم سپاهان و هم‌چنین پنالتی پرسپولیس تهران را مردود دانست و اعلام کرد در موقعیت خطا به ثمر رسیده است.

به گزارش تابناک ورزشی، سعید مظفری زاده، کارشناس داوری فوتبال ایران در خصوص نحوه قضاوت فغانی در دیدار پرسپولیس و سپاهان گفت: در دقیقه 13 دستور فغانی برای ادامه بازی در پی برخورد سیامک نعمتی با مهاجم سپاهان کاملا درست بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دقیقه 38 سیاوش یزدانی که با خطایش بر روی علیپور یک خطای مسلم را از پرسپولیس سلب کرد با کارت زرد فغانی به درستی جریمه شد. در دقیقه 77 محمدرضا منصوری به درستی آفساید کی‌روش استنلی را اعلا م کرد و گل دوم سپاهان مردود بود.

وی در ادامه گفت:در دقیقه 88، کی‌روش استنلی با دستانی باز که برای زدن ضربه سر بالاتر از سیدجلال حسینی بلند شده بود با برخورد توپ به دستانش مرتکب خطای هند پنالتی شد. هر چند که قبل از این صحنه منشا، خالد شفیعی را شارژ و بر روی آن مرتکب خطا شد. در دقایق پایانی کمال کامیابی نیا و استنلی در اتفاقی که در تصاویر تلویزیونی به نمایش در نیامد از زمین مسابقه اخراج شدند که به همین دلیل نمی‌توان درباره آن چیزی گفت.

مظفری‌زاده در پایان گفت:در پایان باید اشاره کنم که اگر اعتبار و نام تیم داوری این مسابقه و اسم علیرضا فغانی در میان نبود، قضاوت این مسابقه با توجه به حواشی زیاد قبل از بازی می‌توانست خیلی پر حرف و حدیث باشد. لذا مسئولین باید تلاش کنند حواشی را کنترل کرده تا فشار از داوران برداشته شود.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۵۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نورافکن: هرچه بگذارم، حاشیه می‌شود/ اتفاقات عجیب و غریبی برایمان درست کردند

بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: واقعا از اول فصل اتفاقات عجیب و غریبی برای سپاهان درست کردند که خودتان بهتر می‌دانید.همه می‌دانند باید از استقلال و پرسپولیس حمایت شود و این واقعیت است.

امید نورافکن پس از تساوی سپاهان و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی، اظهار کرد: می‌توانستیم بازی را ببریم ولی حیف شد. اصلا ما باید قهرمان لیگ می‌شدیم. واقعا نمی‌توانم حسم را بگویم، ولی باید بجنگیم که هم بازی‌های لیگ و هم بازی‌های سخت و مهم جام حذفی را محکم‌تر برگزار کنیم.

او افزود: همه می‌دانیم این بازی حساسی بود، من هم در حد توان ۱۰۰ خودم را گذاشتم. امروز وظایف دفاعی‌تری داشتم و نتوانستم موقعیت‌سازی کنم، انا در دفاع از خودم راضی بودم.

نورافکن در خصوص پستی که به اشتراک گذاشت و حواشی آن توضیح داد: من هر چه اشتراک بگذارم برایم حاشیه می‌شود و به فرد یا جایی ربطش می‌دهند، اما قصدی نداشتم. عکسی بود که دوستش داشتم و واقعا به ببر علاقه دارم.

او در خصوص شعارهایی که علیه او داده شد نیز گفت: آن‌ها هم جزئی از مردم هستند، چه کار کنم؟ شاید شرایطشان خوب نیست و سر من خالی می‌کنند.

می‌دانیم باید از استقلال و پرسپولیس حمایت شود!

این بازیکن سپاهان درباره شانس تیمش برای کسب جام، تصریح کرد: لیگ‌برتر فاصله امتیازی برایمان ایجاد شده، ۳ امتیاز پیکان و نساجی را خیلی ساده از دست دادیم‌ و ۸ امتیاز راحت را از دست دادیم. اما واقعا از اول فصل اتفاقات عجیب و غریبی برای سپاهان درست کردند که خودتان بهتر می‌دانید.

او ادامه داد: خودم می‌دانم شما هم باید از استقلال و پرسپولیس حمایت کنید و خرده‌ای گرفته نمی‌شود، ولی اگر این دو تیم را کنار بگذاریم سپاهان دو سالی است که واقعا قهرمان است. باز همه می‌دانند باید از استقلال و پرسپولیس حمایت شود و این واقعیت است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • پرسپولیس ۰ - ۰ سپاهان / تقسیم امتیاز در جدال سنتی / استقلال صدرنشین ماند
  • نورافکن: هرچه بگذارم، حاشیه می‌شود/ اتفاقات عجیب و غریبی برایمان درست کردند
  • نورافکن: پرسپولیسی‌ها دق دلی خود را سر من خالی می‌کنند!
  • اوسمار هدیه نکونام را پس فرستاد | جنجال برای هیچ ؛ فرصت برای سبقت بزرگ سرخ ها از دست رفت | پرسپولیس صفر - سپاهان صفر
  • اخراج عالیشاه اشتباه بود؛ پنالتی برای پرسپولیس گرفته نشد
  • کارشناس داوری: پنالتی و اخراج علیه استقلال اعلام نشد
  • سرمربی زودتر از بازیکنان در چمن/ قدیمی ها هو شدند
  • پنالتی استقلال مقابل تراکتور سوخت؟ | کارشناس داوری نظر می دهد
  • خوشحالی مشکوک یک بازیکن پرسپولیس!
  • سرمربی سابق پرسپولیس: اوسمار نباید به این بازیکن پنالتی می داد | نبردن سپاهان یعنی خداحافظی با جام