Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@03:28:42 GMT

طرز تهیه مرغ لاپلو

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۸۵۵۰۵

طرز تهیه مرغ لاپلو

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، این مدل مرغ به روش‌های دیگه هم پخته می‌شود ولی این روش راحت و بسیار خوشمزه است البته باید برای متوحه شدن این نکته، حتما مرغ لاپلو را از این روش درست کتید تا متوجه طعم متفاوت مرغ شوید این مدل از پخت غذل برای زمان هایی مناسب است که شما مشغله کاری زیادی دارید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چطور بپزیم:

سماق وپودر گرد غوره و پودر پاپربکا وفلفل سیاه و پودر تخم گشنیز و زیره و پودر گل سرخ و پودرزنجبیل وپودر پیاز وپودر سیر رد مخلوط کنید همه جای تکه‌های مرغ را با این ادویه پوشش دهید.

برنج را دانه‌تر ابکش کنید.

کف قابلمه روغن بریزید و هر چیزی دوست دارید به عنوان تهدیک بذارید من سیب زمینی را قالب زدم وگذاشتم مقداری از برنج را بریزید مرغ را روی برنج قرار دهیدو پیاز حلقه شده روش واطرافش بذارید در صورت تمایل سیب زمینی هم بذارید ومابقی برنج را بریزید.

شعله پخش کن بذارید وبا حرارت ملایم حدود دو ساعت تا کاملا مرغ با بخار برنج پخته بشود کاملا می‌پزه وانقد نرم ولطیف است گوشت مرغ پس خیالتون راحت ودر موقع کشیدن غذا کمی از برنجتون را هم زعفرانی کنید.

منبع: آخرین خبر

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: غوره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۵۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کودک فلسطینی: خوردن برنج برای ما آرزو شده است

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خبرگزاری شهاب، یک کودک فلسطینی گفت: خوردن برنج برای ما به آرزو تبدیل شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دختر بچه فلسطینی گفت: سلام علیکم و رحمه الله و برکاته اسم من نور است ما در اردوگاه جبالیا زندگی می‌کردیم. اینجا به سمت مدرسه آمدیم تا شاید لقمه نانی پیدا کنیم تا بخوریم. آرزو داریم برنج بخوریم. در زمانی که خیر و برکت بود غذا‌های خوشمزه می‌خوردیم.

ببینید به کجا ما را رساندند که آرزو می‌کنیم آرد داشته باشیم. آرد بسیار گران است و هیچ غذایی وجود ندارد ما دوست داریم برنج بخوریم، اما نمی‌توانیم تهیه کنیم هیچ چیز وجود ندارد. خداوند انتقام ما را از ظالمان بگیرد!

دیگر خبرها

  • (ویدئو) له شدن یک زن زیر ده‌ها کیسه برنج
  • شیرینی نان پنجره ای + طرز تهیه، مواد لازم و فوت و فن
  • کودک فلسطینی: خوردن برنج برای ما آرزو شده است
  • شیرینی اسکار گردویی خانگی با بهترین دستور پخت
  • طرز تهیه توپک نارگیلی، یک شیرینی شیک و خوشمزه برای عید نوروز 
  • روش جالب و متفاوت پاکستانی‌ها برای درست کردن زغال از پودر خاکستر (فیلم)
  • (ویدئو) طرز تهیه غذای مشهور و خوشمزه با برنج، کدو و تن ماهی
  • طرز تهیه غذای مشهور و خوشمزه با برنج، کدو و تن ماهی (فیلم)
  • شله زرد + طرز تهیه و نکات پخت
  • راهکار‌های طب سنتی برای درمان سرفه+ فیلم