Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@00:13:13 GMT

2 عابر پیاده در برخورد با قطار مصدوم شدند

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۸۵۵۸۸

2 عابر پیاده در برخورد با قطار مصدوم شدند

اندیمشک - ایرنا - رییس فوریت های پزشکی اندیمشک گفت: برخورد قطار مسافربری شامگاه یکشنبه در اندیمشک موجب مصدومیت شدید 2 نفر شد.

عبدالکریم میر شامگاه یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه حوالی ساعت 19 امشب در حد فاصل کوی رسالت و کوی فرهنگیان رخ داد.
وی با بیان اینکه علت حادثه در حال بررسی است، اظهار داشت: 2 فرد حادثه دیده که یک مرد 60 ساله و یک زن 58 ساله بودند با کمک فوریت های پزشکی اندیمشک به بیمارستان امام علی (ع) این شهرستان منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس فوریت های پزشکی اندیمشک همچنین از انفجار گاز ال پی جی در شهر آزادی خبر داد و گفت: 2 نفر در این حادثه مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.
7281/3022

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي برخورد قطار راه آهن تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۵۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد پژو با پایه شبکه برق در بم ۴ مصدوم و ۲ فوتی برجا گذاشت

ایسنا/کرمان رئیس پلیس راه بم _ زاهدان گفت: برخورد یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ با پایه شبکه برق در ورودی شهر بم دوکشته و چهار مجروح بر جای گذاشت.

 سروان نعیم مفلحی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: شامگاه ۱۵ اردیبهشت ماه ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ با پایه شبکه برق در محل پارکینگ استقبال، ورودی شهر بم به سمت بلوار خلیج فارس برخورد کرد.

وی با اشاره به مجروحیت چهار و مرگ دو نفر(مادر و فرزند خردسالش) در این حادثه رانندگی، گفت: علت حادثه عدم توانایی راننده در کنترل خودرو بوده است.

 رئیس پلیس راه بم_ زاهدان به رانندگان توصیه کرد که با سرعت مجاز و مطمئنه و توجه کامل به جلو رانندگی کنند تا شاهد وقوع حوادث تلخ جاده‌ای نباشیم.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • فوت یک دختربچه درپی غرق شدگی در کانال آب تیران
  • احداث ۶ دستگاه پل عابر پیاده در محور‌های پرتردد مازندران
  • برخورد پژو با پایه شبکه برق در بم ۴ مصدوم و ۲ فوتی برجا گذاشت
  • برخورد پژو با پایه شبکه برق در بم ۴ مصدوم و ۲ فوتی برجا گذاشت
  • ۷ نفر بر اثر واژگونی خودروی سواری در محور نیشابور- کاشمر مصدوم شدند
  • انتقال هوایی بیمار سکته قلبی از داران به بیمارستان چمران اصفهان
  • تصادف خودروهای سواری پراید و تارا با ۵ مصدوم و ۲ فوتی
  • تصادف در محور اهر-تبریز ۹ نفر را روانه بیمارستان کرد
  • واژگونی تیبا در محور مورچه خورت با ۵ فوتی و مصدوم
  • تصادف مینی‌بوس و لیفان در اتوبان آزادگان ۱۵ مصدوم داشت