Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اتاق اصناف استان گفت: با تأکید استاندار مقرر شد ظرف دو هفته بحث واگذاری زمین برای خروج اصناف آلاینده از شهر اراک تعیین تکلیف شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ سید علی آقازاده استاندار مرکزی عصر روز یکشنبه در نشست با روسای اتحادیه‌های صنفی در راستای پیگیری مشکلات شهری صنوف در استان؛ ضمن تأکید بر مشکلات اقتصادی و پیچیدگی‌های پیش‌آمده برای مردم و کسبه، گفت: مطمئناً این شرایط را پشت سر می‌گذاریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقازاده بابیان اینکه همه می‌خواهیم در یک مسیر که حل مشکلات و خدمت به مردم است، حرکت کنیم اظهار کرد: موضوعات مطرح‌شده از سوی اتحادیه‌ها و اتاق اصناف لاینحل نیست و نیاز به بررسی و پیگیری دارد.

وی افزود: برای بررسی و پیگیری مشکلات صنوف تقسیم‌کاری در استانداری در سه حوزه اداره کل اقتصادی، اداره کل امور شهری و معاونت امور عمرانی انجام شود و همچنین سازمان صنعت، معدن و تجارت بیش‌ازپیش برای پیگیری مشکلات ورود پیدا کند و طوری نباشد که توجه اصناف تحت تأثیر توجه به صنایع قرار گیرد.

استاندار مرکزی تصریح کرد: برای هر یک از مشکلات کمیته‌ای تشکیل شود که یا در این جلسه و یا در شورای گفتگو موردبررسی قرار گیرد.

وی به مباحث پیرامون دست‌فروشان در شهر پرداخت و ادامه داد: مبحث دست‌فروشان و تأثیر آن بر بی‌نظمی شهری و کسب کسبه واقعیتی است اما شرایط اقتصادی به شکلی پیش رفته که شهرداری‌ها حریف جلوگیری از این اتفاق نمی‌شوند.

آقازاده عنوان کرد: شهرداری‌های بزرگ مانند اراک و ساوه می‌توانند با توجه به تبعات احتمالی این کار مسئولیت انجامش را به شورای تأمین بدهند تا این دست‌فروشان در بازارهای هفتگی و روز بازارها ساماندهی شوند.

وی خاطرنشان کرد: جهت حل مشکلات با توجه به تنوع موارد مطرح‌شده نیاز به دسته‌بندی و پس‌ازآن ارائه راهکار داریم.

رئیس اتاق اصناف مرکز استان مرکزی:

تعیین تکلیف واگذاری زمین صنوف آلاینده اراک طی دو هفته آینده

جمشید زند رئیس اتاق اصناف مرکز استان مرکزی در پایان این جلسه در جمع خبرنگاران گفت: در این جلسه بحث چندین مشکل اصناف در سطح شهر مطرح شد و نتایجی به دست آمد.

زند عنوان کرد: یکی از مباحث مطرح‌شده، بحث عوارض تابلو بود که بنا بر رأی دیوان عدالت اداری، عوارض تابلویی که معرف واحدهای صنفی باشد ممنوع است و این رأی مورد تأکید استاندار نیز قرار گرفت و ازاین‌پس عوارض تابلویی که معرف فروشگاه باشد نباید پرداخت شود.

وی تصریح کرد: مقرر شد طی دو ماه آینده برای رفع مشکل دست‌فروشان و دکه‌ها شهرداری و ساماندهی این مهم آیین‌نامه‌ای آماده شود و پس از تصویب در شورای شهر با کمک نهادها و سازمان‌های مربوطه اجرا و پیگیری شود.

رئیس اتاق اصناف مرکز استان مرکزی ادامه داد: جهت ساماندهی و خروج مشاغل آلاینده از سطح شهر و در راستای واگذاری زمین برای این صنوف در این جلسه مباحثی مطرح شد و با تأکید استاندار مقرر شد ظرف دو هفته بحث واگذاری زمین برای خروج اصناف آلاینده از شهر تعیین تکلیف شود.

وی خاطرنشان کرد: با همکاری شورای شهر در کمیسیون برنامه‌وبودجه شورا عوارض کسب، ۵۰ درصد تخفیف محسوب شده است و امیدواریم که در صحن نیز رأی بیاورد و همچنین صنوف با پرداخت به‌موقع این عوارض به پیشبرد مسائل شهری کمک کنند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۵۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط و نشان فدراسیون برای باشگاه‌ها/ الزامات حرفه‌ای رعایت نشود لیگ آینده به تعویق می‌افتد+ فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیرمهدی علوی در گفت‌وگو با بخش اخبار ورزشی شبکه سوم سیما درباره حوادث بازی پرسپولیس و سپاهان اظهار کرد: باید آیین‌نامه اجرایی کانون هواداری کشور تشکیل شود و اسامی تایید شده باشگاه‌ها به اطلاع فدراسیون فوتبال برسد تا در فایل مرتبط با بانک اطلاعاتی هواداری ذخیره شود.

وی ادامه داد: موضوع دوم، بحث بلیت‌فروشی هوشمندانه برای مسابقات تیم میزبان رقابت‌های لیگ برتر برای فصل آینده است تا هر فردی به صورت هوشمند در صندلی خودش قرار بگیرد. این موضوع باعث نظم بیشتر می‌شود. بحث سوم، تجهیزات در ورزشگاه‌ها است که باید در استاندارد برگزاری رقابت‌های لیگ برتر و بر اساس الزام‌های AFC باشد. همچنین هماهنگی‌هایی با سایت ثبت احوال در جریان است تا در حوزه بلیت فروشی آنلاین، افراد در صندلی مرتبط با خود قرار بگیرند.

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در واکنش به اینکه چه تضمینی برای اجرای آیین‌نامه وجود دارد، تصریح کرد: اگر این الزامات انجام نشود، لیگ آینده به تعویق می‌افتد و تا انجام تمامی موارد آغاز نمی‌شود. پس از پایان لیگ امسال، موارد اجرایی را هفته به هفته به اطلاع می‌رسانیم. بر اساس همین آیین‌نامه، LOC برگزاری مسابقات لیگ برتر وقف برگزاری مسابقات کنفدراسیون آسیا خواهد بود.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۶۰۰۰ واحد صنفی گناوه برای دریافت شناسه «یکتا» اقدام کنند
  • هشدار درباره تعویق لیگ برتر فوتبال
  • خط و نشان فدراسیون برای باشگاه‌ها/ الزامات حرفه‌ای رعایت نشود لیگ آینده به تعویق می‌افتد+ فیلم
  • هدف ستاد تعطیلی واحدهای صنفی نیست/صنوف با قوانین هماهنگ شوند
  • هماهنگی با ثبت احوال برای حضور تماشاگران روی صندلی مشخص؛ علوی: الزامات رعایت نشود لیگ به تعویق می‌افتد
  • علوی: در صورت عدم انجام الزامات، لیگ آینده به تعویق می‌افتد!
  • پرسنل حجمی و شرکتی شهرداری ارومیه ساماندهی و تعیین تکلیف شوند
  • تدوین 4 آیین‌نامه جدید برای ارتقای فرهنگ هواداری در دستور کار وزارت ورزش
  • واگذاری ساماندهی پیامک‌های تبلیغاتی به سازمان تنظیم مقررات
  • آیین‌نامه ممنوعیت سگ‌گردانی در پارک‌ها اجرایی شود