Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: سید احمد خمینی درباره انتشار عکس خود در یک باشگاه سوارکاری و حاشیه‌های ایجاد شده توضیحاتی ارائه داد.
سید احمد خمینی درباره انتشار عکس خود در یک باشگاه سوارکاری و حاشیه‌های ایجاد شده توضیحاتی ارائه داد. وی در پیج اینستاگرام خود نوشت:
«علت معلوم شد. هفته قبل عکسی از من منتشر شد که مربوط به بیش از یک سال قبل است که به دعوت یکی از دوستان به یک باشگاه ورزشی در کرج رفته بودم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


من تا همین روز‌ها هم این عکس را ندیده بودم، اما اینکه چگونه از آرشیو خصوصی یک نفر -و بدون رضایت او -به فضای عمومی درز کرده است، البته بحث خاص خود را دارد که شاید افراد هوشمند بتوانند منشأ آن را دریابند یا حدس بزنند...
بعد از آن بود که برخی، دوباره لاکچری بودن بنده را سوژه کردند و پس از اینکه از مراسم عقد خانوادگی من در چند هفته قبل بهانه‌ای نیافته بودند، این سوژه را کوک کردند.
تا اینجا سکوت کردم و مثل دفعات قبل، دزدان عکس که ظاهرا از گوشی موبایل کسی آن را برداشت غیر قانونی و غیر شرعی کرده بودند و هم چنین منتشر کنندگانش را به خدا واگذار کردم. در این میان برخی، از دوستی من با کسانی سخن گفتند که البته صد در صد دروغ است و بهتانی جدید به تهمت‌هایی که با آن‌ها مواجه بودم، اضافه شد.
اما امروز علت اصلی این فضاسازی‌ها نمایان شد و جهت حمله به پدر منتقل گردید و یکی از مدیران مطبوعاتی، از ایشان خواست بیت امام را تحویل دوستان خودشان دهد؛ آرزویی که ظاهرا سال هاست با خود دارند!
من نه اسب دارم که بخواهم هزینه نگهداری آن را بدهم و نه در عمرم بیش از یکی دوبار سوار اسب شده ام و نه اصلا با این نوع ورزش‌ها آشنا هستم. البته ورزش می‌کنم و بیش از همه به فوتبال علاقه دارم و گاهی هم والیبال بازی می‌کنم.
ضمنا اگر کسی از من تقاضای عکس کند، اگر حداقل مسائل شرعی را رعایت کرده باشد، امتناع نمی‌کنم و لذا با هزاران نفر از آشنا و غریب که به من لطف دارند، عکس دارم. در پیاده روی کربلا با عاشقان سید الشهدا عکس گرفته ام تا گاه در خیابان یا محیط‌های اجتماعی دیگر. از حرم امام رضا و حرم کریمه اهل‌بیت در قم تا حرم امام و ورزشگاه‌ها و نمایشگاه ها.
وضع مادی ویژه‌ای هم ندارم، ولی به فرموده حافظ «نه به فسق مباهات می‌کنم و نه زهد می‌فروشم».
بار‌ها گفته ام که احمد کوچک‌تر از آن است که هدف تیر بدخواهان باشد. دشمنان پدرم البته به قصد تخریب ایشان، مرا هم می‌نوازند و لذا این اولین بار نبود و آخرین هم نخواهد بود. معمولا ابتدا خبری به دروغ یا تحریف شده منتشر می‌شود، بعد گروهی که این روز‌ها از آن طرف آبی‌ها در میان آن‌ها هست تا برادران ارزشی، با توئیت‌ها و کامنت‌ها جهت دهی‌هایی در مورد آن می‌کنند و بعضا به هم پاس می‌دهند.
حقیقت امر آنکه امروز هم اصلا بنای جواب نداشته و ندارم و اگر هم این بار چنین کردم، به جهت ظلمی بود که در این مسیر در حق دیگران واقع می‌شد»

برچسب ها: سید احمد خمینی ، باشگاه سوارکاری ، لاکچری

منبع: خرداد

کلیدواژه: سید احمد خمینی باشگاه سوارکاری لاکچری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۵۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزش می‌تواند با آرام کردن مغز سلامت قلب را حفظ کند‌

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش هلث دی نیوز، تیمی در بیمارستان عمومی ماساچوست در بوستون توضیح دادند که همه چیز به خاطر توانایی فعالیت بدنی برای کاهش سطح استرس در مغز است.

با تقویت این یافته، مطالعه نشان داد که ورزش بیشترین فواید قلبی را برای افراد دارای سابقه افسردگی به ارمغان می‌آورد.

دکتر «احمد توکل»، سرپرست این مطالعه متخصص قلب در مرکز تحقیقات تصویربرداری قلب و عروق بیمارستان عمومی ماساچوست، خاطرنشان کرد: «فعالیت بدنی در کاهش خطر بیماری قلبی عروقی در میان افراد مبتلا به افسردگی تقریباً دو برابر مؤثرتر بود.»

در این تحقیق، تیم توکل میانگین داده‌های ۱۰ ساله بیش از ۵۰۰۰۰ نفر را بررسی کردند. تمامی شرکت کنندگان سوابق فعالیت بدنی خود را گزارش کرده بودند.

زیرمجموعه‌ای از ۷۷۴ نفر هم تحت اسکن مغز و آزمایش‌های دیگر برای اندازه‌گیری فعالیت مغز مرتبط با استرس قرار گرفتند.

محققان گزارش دادند که در طول یک دهه پیگیری، تقریباً ۱۳ درصد از شرکت کنندگان به بیماری قلبی مبتلا شدند.

با این حال، افرادی که توصیه‌های استاندارد برای فعالیت بدنی را رعایت کردند، ۲۳ درصد کمتر احتمال داشت چنین تشخیصی دریافت کنند.

گروه تحقیق دریافتند که این افراد همچنین نسبت به افرادی که کمتر ورزش می‌کردند، فعالیت مغزی مرتبط با استرس در آن‌ها به طور قابل توجهی کمتر بود.

تیم بوستون توضیح داد که این ناحیه به عنوان کنترلی بر مراکز استرس مغز شناخته شده است.

به گفته محققان، به طور کلی، به نظر می‌رسد که کاهش سطح استرس نقش مهمی در بهبود سلامت قلب دارد. این واقعیت که به نظر می‌رسید ورزش به ویژه به افرادی که سابقه افسردگی دارند کمک می‌کند، این تصور را تقویت کرد.

توکل گفت: «اثرات ورزش بر فعالیت مرتبط با استرس مغز ممکن است این مشاهدات جدید را توضیح دهد.»

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • توضیح امید عالیشاه در مورد شدت مصدومیتش
  • معرفی برترین های روز نخست هفته دوم مسابقات اسبدوانی کورس بهاره گنبدکاووس
  • آسمانی شدن مادر شهید زاهدیان در رشت
  • ورزش می‌تواند با آرام کردن مغز سلامت قلب را حفظ کند‌
  • مسابقه چوگان در تبریز برگزار شد
  • توضیح سازمان غذا و دارو درباره زالوی طبی
  • وزیر کشور: نتانیاهو با دم شیر بازی کرد
  • رشته سوارکاری به مجموعه ورزش باشگاه صنعت مس رفسنجان اضافه می‌شود
  • سوارکاری به مجموعه ورزش باشگاه صنعت مس رفسنجان اضافه می شود
  • مس رفسنجان در سوارکاری هم تیمداری می‌کند