Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-24@03:43:34 GMT

سرقت مسلحانه از طلافروشی توسط 2 جوان مشهدی

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۸۵۶۶۰

حوادث رکنا: فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت که ۲جوان با اسلحه شبیه کلت و یوزی وارد طلافروشی در بلوار امامت مشهد شدند و قصد سرقت از این مکان را داشتند.

به گزارش رکنا، آنها پس از ورود به طلافروشی اسلحه را از زیر لباس بیرون آورده و قصد سرقت مسلحانه داشتند که در این لحظه با به صدا در آ مدن آژیر طلافروشی ،۲سارق مسلح از ترس پا به فرار گذاشتند و متواری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تحقیقات پلیس با توجه به سرنخ های موجود برای شناسایی و دستگیری عاملان این سرقت نافرجام ادامه دارد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

علت مرگ پیام صابری همسر زیبا بروفه+عکس جسد خانم مجری BBC در خانه اش پیدا شد+عکس توجه زیاد به بازیگر زن هالیوود شاهزاده های انگلیس را به جان هم انداخت+عکس سوختن فجیع کودک 4 ماهه درپی بی توجهی مادر جوان+عکس خالکوبی عجیب علی صادقی روی صورتش+عکس ارتباط ستارهای فوتبال ایران با شاخ های مجازی این خانم معلم بچه های مدرسه ابتدایی را عضو گروه ( 18+) کرده بود!+عکس انتقام وحشتناک زن جوان از مردی که 23 سال قبل به او تجاوز کرده بود+عکس شک نداشتم که برادرم آریا با زنم ارتباط پنهانی دارد + عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا عامل انتحاری چابهار قبل و بعد از عملیات +عکس امیر و حسام عاشق ماموربازی بودند و در غرب تهران پرسه می زدند +عکس شمارش معکوس برای اعدام باقری‌ درمنی نگهبان شهرک صنعتی آبادان گلوله باران شد ! بازیکن سابق فوتبال باشگاه پرسپولیس درگذشت+تصاویر

منبع: رکنا

کلیدواژه: سرقت فرار پلیس اخبار حوادث سرقت مسلحانه اسلحه طلافروشی طلافروشی در مشهد عکس قتل مرد فیلم ساعت تهران پسر زن جوان وحشتناک حمله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۵۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سردار عباسعلی محمدیان در دیدار با رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: برخورد با سرقت یکی از اولویت‌های اصلی پلیس است و به همین منظور تمهیداتی را برای کاهش سرقت، افزایش قدرت کشف و قطع جریان‌های واسط همچون مالخران و ... اتخاذ کردیم.

­

این مقام انتظامی با بیان اینکه سال گذشته در پایتخت سرقت ۱۲ درصد کاهش داشته است، افزود: امسال اقداماتی برای مقابله و مبارزه با سرقت با قوت و جدیت ادامه می‌دهیم و آمار‌ها نشان می‌دهد در یک ماه گذشته شاهد کاهش ۱۸ درصدی سرقت در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته هستیم.


فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه در یک ماه گذشته تعداد تماس‌ها با ۱۱۰، ­ ۲۲ درصد کاهش داشته است، گفت: در حوزه سرقت خودرو شاهد کاهش ۲۲ درصدی و­در حوزه سرقت موتورسیکلت کاهش ۲۰ درصدی داشتیم.

­

سردار محمدیان از افزایش ۲۰ درصدی کشف موادمخدر در پایتخت در سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: در فروردین ماه کشفیات مواد مخدر نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۹ درصد افزایش داشته است.

­

این مقام انتظامی افزود: بخشی از توفیقات کشف مواد مخدر را مدیون مدیریت مسئولان دستگاه قضایی در استان تهران هستیم که علاوه بر تحمل تمامی فشارها، سارقان را در زندان نگهداشته و در مراقبت‌های بعد از خروج زندانیان نیز در زمینه پیشگیری از وقوع جرم­ همکاری صورت گرفت.

دیگر خبرها

  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در منوجان
  • مرگ ۲۵ کارگر در اثر حوادث کار در همدان
  • افزایش فوتی‌های حوادث ناشی از کار در آذربایجان‌شرقی
  • پزشکی قانونی : سال گذشته ۴۱۴ نفر براثر حوادث ناشی از کار جان خود را از دست دادند
  • علت شکستگی خط انتقال آب زاینده رود به کاشان اعلام شد
  • ۵۴ فوتی در تصادفات هفته آخر فروردین/ ۱۱ فوتی بر اثر غرق‌شدگی
  • مهم‌ترین حوادث کشور در هفته گذشته چه بود؟
  • ۷۲ هزار دستگاه خودرو سال گذشته اسقاط شد
  • ثبت ۱۴۰۳ مورد پرونده ناشی از حوادث کار در آذربایجان غربی