Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-24@14:21:16 GMT

گزارش: عادت پاییزه استقلال

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۸۵۷۸۱

به گزارش ایلنا، لیگ شانزدهم، یعنی سال اولی که منصوریان به استقلال آمد این تیم در شروع فصل نتایج خوبی به دست نیاورد، اما در ادامه وضع بهتر شد؛ آنقدر که استقلال در جدول دور برگشت صدرنشین شد و شاید اگر مسابقات چند هفته دیگر ادامه داشت، می‌توانست با پشت‌سر گذاشتن پرسپولیس عنوان قهرمانی را هم به خودش اختصاص بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پارسال هم قصه همین بود؛ با این تفاوت که بعد از شروع ضعیف منصوریان، مدیران استقلال تحمل نکردند و او را کنار گذاشتند. به این ترتیب شفر به «فصل برداشت» رسید و نتایج درخشان نیم‌فصل دوم لیگ هفدهم به پای او نوشته شد. با این وجود باز هم از دست رفتن امتیازات کلیدی ابتدای فصل قاتل جان آبی‌ها شد تا آنها به رتبه سومی رضایت بدهند و بار دیگر شاهد قهرمانی رقیب سنتی باشند.

این بار دیگر همه انتظار داشتند شروع لیگ هجدهم سناریوی متفاوتی داشته باشد و شفر که به خوبی با زیر و بم تیم آشنا شده بود، از همان هفته‌های آغازین به هیچ حریفی رحم نکند. با این وجود جدایی چند بازیکن، تاخیر شخص شفر در بازگشت از آلمان و نهایتا تغییرات مدیریتی باعث شد باز هم کابوس شروع‌های ضعیف برای استقلال تکرار شود. آبی‌ها در 11 بازی آغازین لیگ هجدهم تنها سه پیروزی به دست آوردند تا فریاد حیاکن، رهاکن در پایان دیدار با ماشین‌سازی از روی سکوها علیه شفر سر داده شود.

همزمان انتقادات کمیته فنی هم شروع شده بود و دیگر اعتراض به مربی آلمانی یک «تابو» به شمار نمی‌آمد. با این وجود رشته بخت شفر در استقلال به «مو» رسید، اما پاره نشد. آنها حالا سه هفته است که دارند می‌برند و بدجوری هم می‌برند؛ ابتدا پیروزی یک بر صفر برابر استقلال خوزستان، سپس برتری 3 بر صفر مقابل نفت آبادان و حالا پیروزی 5 گله در خانه سپیدرود رشت مسابقات نیم‌فصل نخست، روز پنجشنبه با برگزاری دیدار معوقه با پدیده مشهد برای استقلال به پایان می‌رسد.

ظریفی می‌گوید اگر قرار به تداوم پیروزی‌های پرگل و تصاعدی استقلال باشد، لابد این بار آنها باید با 7 گل پدیده را شکست بدهند! فارغ از این شوخی، پیروزی احتمالی استقلال در این مسابقه باعث خواهد شد فصلی که برای آبی‌ها خیلی کابوس‌وار شروع شد، به شیرین‌ترین شکل ممکن به نیمه برسد. این یعنی استقلال هیچ‌وقت مهلتی برای ناامیدی باقی نمی‌گذارد، مخصوصا حوالی فصل زمستان!

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استقلال وینفرد شفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۵۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراجا تکذیب کرد/ شکایت از دروازبان استقلال چه شد؟

به گزارش خبرآنلاین، مرکز اطلاع‌رسانی فراجا اعلام کرد که گزارش‌هایِ خبری در خصوص شکایت فرمانده فراجا از دروازه‌بان باشگاهِ استقلال صحت نداشته و این موضوع مرتبط با شکایتِ یگانِ مربوطه و شخصیِ مأمورِ پلیس از وی در توهین و بکاربردن الفاظِ نامناسب در حین اجرای ماموریتِ تامینِ امنیت بازیکنان و هواداران در ورزشگاه امام خمینی اراک است.

همچنین توهین و مقاومت در برابر مامورینِ پلیس در حینِ انجام ماموریت به‌هیچ وجه پذیرفته نبوده و حتما با متخلفین برخورد و پیگیری قانونی می‌شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898853

دیگر خبرها

  • گزارش تصویری از آئین واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
  • فراجا تکذیب کرد/ شکایت از دروازبان استقلال چه شد؟
  • شروع فرآیند انتخاب واحد تولیدی نمونه در خوزستان
  • مزایده برای واگذاری استقلال و پرسپولیس شروع شد
  • استقلال، سپاهان، پرسپولیس؛ جام به کدام می‌رسد؟
  • ادامه دومینوی پیروزی سرخابی‌ها و انتقام سپاهان از انزلی‌چی‌ها
  • ترجمه «آموزه‌های استفان کاوی» منتشر شد
  • تاپ شات؛ شادی جود بلینگام پس از زدن گل پیروزی‌بخش در ال‌کلاسیکو
  • افراد دارای تناسب اندامی که هیچ وقت باشگاه نمی روند این ۷ عادت را دارند
  • خرید محصولات پاییزه در خوزستان از ۵۳۶ هزار تن گذشت