Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-23@13:20:15 GMT

توصیه جدی کاپیتان پرسپولیس به هواداران

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۸۵۸۷۱

به گزارش وانانیوز، 

 سید جلال حسینی در پایان دیدار پرسپولیس و سپاهان در جمع خبرنگاران گفت: بازی سختی بود، بچه‌های ما تلاش زیادی کردند و توانستیم یک بازی خوب انجام دهیم. می‌توانستیم هر سه امتیاز را کسب کنیم.

وی در مورد تقدیری که از او قبل از شروع بازی انجام شد، عنوان کرد: از امیر قلعه‌نویی، مسعود تابش و محمود کریمی تشکر می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم سپاهان مثل همیشه موفق باشد.

کاپیتان پرسپولیس در رابطه با اینکه چه اتفاقی باعث اخراج کمال کامیابی‌نیا و کی‌روش شد، گفت: فکر می‌کنم به همدیگر فحش دادند. کی‌روش از اول بازی خیلی فحش می‌داد و در یک صحنه هم مثل اینکه کمال عکس‌العمل نشان داد و از زمین اخراج شد.

وی در مورد اینکه آیا پرسپولیس قهرمان می‌شود، تصریح کرد: ما بازی به بازی تلاش می‌کنیم، شاید برخی بگویند دیگر تکرار این حرف بس است، اما خستگی به برخی از بازیکنان ما فشار آورده است. امروز بچه‌ها تلاش زیادی کردند؛ چراکه می‌دانستیم شرایط حساس است و با تیم مدعی سپاهان بازی داریم. خیلی خوب کار کردیم و موقعیت زیادی داشتیم. فکر می‌کنم بازیکنانمان باید بیشتر دقت کنند و هواداران هم کمتر در مورد برخی بازیکنان صحبت کنند که احساس می‌کنم برخی از وضعیت خودشان در حال خارج شدن هستند.

حسینی در رابطه با اینکه آیا تغییرات مدیریتی روی کار پرسپولیس تأثیر می‌گذارد، گفت: از این سؤال شما تشکر می‌کنم. ما امسال دریافتی نداشتیم و یک موضوع در این بحث همین است. ما با این وجود تلاش می‌کنیم و صحبت نمی‌کنیم، ولی باز هم هر روز یک ضربه به ما می‌زنند. این ضربات نهایی است که به پرسپولیس زده می‌شود. امیدوارم هرچه زودتر این بحث‌ها تمام شود و تیم ما در آرامش کار کند. بچه‌ها اصلا آرامش ندارند، ما برای موفقیت تیم خیلی تلاش کردیم ولی یک روز خوب هم نداریم. هر روز مدیریت باشگاه و سیستم باشگاه تغییر می‌کند. در حال رسیدن به نیم‌فصل هستیم، همه تیم‌ها اول فصل بازیکن گرفتند و می‌خواهند خودشان را در نیم‌فصل تقویت کنند اما ما تقویت نشدیم و الان هم با تغییرات مدیریتی زمانی وجود ندارد که باشگاه برای جذب بازیکن بخواهد فکر کند.

انتهای پیام/ ا

منبع: وانا

کلیدواژه: پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۵۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش باورنکردنی فرصت‌سوز پرسپولیس؛ تو واقعا همونی؟

به گزارش همشهری‌آنلاین، این هفته‌ها هواداران فوتبال در ایران عادت کرده‌اند ظهرهای شنبه یا یکشنبه منتظر شنیدن خبر گلزنی شهاب زاهدی در ژاپن باشند.

باورکردنی نیست، اما زاهدی طوری کارش را در جی‌لیگ توفانی شروع کرده که انگار هزار سال خودش را برای بازی در این مسابقات آماده کرده بود. او که برای آویسپا فوکوکا توپ می‌زند، از زمان حضورش در این تیم به مصاف همه بزرگان فوتبال ژاپن رفته و دروازه آنها را تهدید کرده است.

زاهدی این هفته هم در جریان تساوی با جوبیلو ایواتا هر دو گل تیمش را زد تا آمارش در جی‌لیگ را به ۵‌گل و یک پاس‌گل در ۶‌بازی برساند. آیا واقعا این همان فورواردی است که با فرصت‌سوزی‌هایش کفر هواداران پرسپولیس را بالا می‌آورد؟ آیا فقط فشار روانی ناشی از توقعات بالا این کار را با او کرده بود؟

کد خبر 845924 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی نقل و انتقال بازیکنان داخلی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می شود
  • اوسمار: اهانت‌ها تبدیل‌ به حمایت شده است؛ آلیسون‌ بکر را من کشف کردم
  • لائوتارو: تاریخ‌ساز شدیم، نباید این خوشحالی تمام شود
  • تمجید انریکه از مارکینیوش پس از پیروزی قاطع تیمش مقابل لیون
  • آرمان اکوان: جنگ ما و سپاهان نا برابر بود
  • پارسا: کمالوند فقط صلاح من را میخواهد
  • چالش جدید رفیعی: کلین شیت در جام حذفی
  • پاسخ گلر نفت به انتقادات تند فراز کمالوند!
  • درخشش باورنکردنی فرصت‌سوز پرسپولیس؛ تو واقعا همونی؟
  • مدت دوری کاپیتان پرسپولیس مشخص شد