Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-19@07:05:34 GMT

محموله چوب قاچاق در آستارا توقیف شد

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۸۵۸۷۷

محموله چوب قاچاق در آستارا توقیف شد

آستارا - ایرنا - سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری آستارا از کشف و توقیف 384 اصله انواع چوب آلات جنگلی قاچاق و دستگیری سه عامل آن در این شهرستان خبر داد.

نسرین عزنوی غروب یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: این محموله که امروز از تالش به استان های شمال غرب حمل می شد، در محور آستارا - اردبیل توسط ماموران پاسگاه منابع طبیعی از یک دستگاه خودرو نیسان و دو دستگاه کامیون کشف شد و عاملان آن دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: روز گذشته نیروهای منابع طبیعی در عملیاتی دشوار، 11 کوره زغال را در مناطق جنگلی خانبلاغی تخریب و در این راستا دو نفر را دستگیر و به محاکم قضایی معرفی کردند.
غزنوی بیان کرد: صاحبان کوره ها در ارتفاعات آستارا غیر بومی هستند و با توجه به نقش جنگل در تولید اکسیژن، برخورد قانونی با متخلفان اراضی ملی ضروری است.
وسعت اراضی ملی آستارا 40 هزار هکتار است و 32 هزار هکتار آن را گونه های جنگلی بلوط، راش، توسکا، ممرز، نمدار، ملج، لیلکی، انجیلی، آزاد، افرا، گردو، شیردار، گیلاس وحشی، فندق، شمشاد جنگلی و ون تشکیل می دهد و این شهرستان با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان قرار دارد.
7105 / 7124/2007

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي قاچاق چوب منابع طبيعي آستارا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۵۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف انواع محموله شوینده و خوراکی قاچاق در قم

  سرهنگ علی تیموری اظهارداشت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان در محور اتوبان سلفچگان - ساوه به یک دستگاه کامیون اویکو مکشوک و آن  را به دلیل حمل بار قاچاق توقیف کردند.

وی افزود: در ادامه طی هماهنگی با مقام قضایی استان کامیون موصوف برای بررسی دقیق‌تر به پلیس امنیت اقتصادی استان منتقل و در بازرسی صورت گرفته انواع مواد شوینده و خوراکی فاقد مجوز و قاچاق کشف شد.

وی اضافه کرد: برابر اعلام نظر کارشناسان، ارزش ریالی کالا‌های مکشوفه ۳۰ میلیارد ریال برآورده شده است.

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان ادامه داد: در این رابطه راننده دستگیر و متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • کشف انواع محموله شوینده و خوراکی قاچاق در قم
  • دستگیری قاچاقچی حرفه‌ای و سابقه دار چوب در آمل
  • دستگیری قاچاقچی حرفه‌ای و سابقه‌دار چوب در آمل
  • توقیف نیسان حامل چوب قاچاق در محمودآباد
  • آزاد سازی بخش دیگری از زمین ساحلی بابلسر
  • آزاد سازی اراضی ساحلی در شهرستان بابلسر
  • محموله احشام قاچاق در توقیف پلیس زاهدان
  • محموله بزرگ کالای قاچاق در دشتستان توقیف شد
  • پرونده قضایی برای کوه خواری در گتوند تشکیل شد
  • توزیع ۲۷ دستگاه تنور گازی بین عشایر ارزوئیه