Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی شورای نگهبان گفت: تمام درآمدها وهزینه‌های دولت به هر شکل و صورتی که هست، باید در سند بودجه پیش بینی شود.

به گزارش ایسنا، عباسعلی کدخدایی در توئیتی نوشت:
‏تنظیم قانون بودجه، دارای اصول و ضوابط مخصوصی است که بخشی از آن در قانون اساسی مورد اشاره قرار گرفته است. از جمله این اصول، اصل «جامعیت» بودجه است که بر اساس آن، باید تمام درآمدها وهزینه‌های دولت به هر شکل و صورتی که هست، در سند بودجه پیش بینی و به مجلس تقدیم گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: عباسعلي كدخدايي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۵۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تسهیل شناسایی بافت تاریخی به گردشگران

شهردار شیراز در بازدید از بافت تاریخی فرهنگی در آستانه نوروز ۱۴۰۳ گفت: وظیفه همه ما حفظ، نگهداری و شناسایی آثار بافت تاریخی و معرفی آن‌ها به شهروندان، زائران و گردشگران داخلی و خارجی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، محمدحسن اسدی، ضمن آمادگی شهرداری برای میزبانی مسافرین و زائرانی که وارد شهر شیراز می‌شوند، اظهار کرد: قدردان همه افرادی هستم که تلاش کردند تا در این ایام فضای شهر برای پیشواز نوروز باستانی و میزبانی از گردشگران و زائران سومین حرم اهل‌بیت (ع) آماده باشد.

وی با اشاره به اینکه شیراز همچون گنجی است که بخشی از آن آشکار و بخش زیادی از آن پنهان است، افزود: وظیفه ما شناسایی تمام آثار آن به گردشگران داخلی و خارجی است.

شهردار شیراز با اشاره به پایتختی این کلانشهر در چند دوره سیاسی ایران اضافه کرد: مجموعه زندیه از جمله آثار و بناهایی است که از دوران زندیه به جای مانده است و مسجد، حمام و آب انبار وکیل از جمله بناهای این دوره است.

اسدی خاطرنشان کرد: وظیفه همه ما حفظ، نگهداری و شناسایی این آثار و معرفی آن‌ها به تمام شهروندان، زائران و گردشگران داخلی و خارجی است.

وی ادامه داد: هم اکنون شهرداری شیراز، احیای فاز اول میدان توپخانه و میدان نقاره‌خانه را در دست انجام دارد.

شهردار شیراز با اشاره به برخی از اقدامات انجام شده در محدوده بافت تاریخی فرهنگی به مناسبت نوروز ۱۴۰۳ اضافه کرد: برپایی دالان نور و راه‌اندازی سیستم صوت میدانی در اطراف محوطه ارگ کریم‌خان و بازسازی نقاشی‌های دیواری و نورپردازی زیرگذر زند از جمله این اقدامات است.

اسدی گفت: امیدواریم ایام نوروز همچون سال‌های گذشته بتوانیم میزبان خوبی برای تمام مسافرانی که وارد شهر شیراز می‌شوند، باشیم و رضایتمندی حداکثر را ایجاد کنیم و خاطرات خوبی را برای همه‌کسانی که وارد این شهر می‌شوند، رقم بزنیم.

کد خبر 737313

دیگر خبرها

  • لزوم تسهیل شناسایی بافت تاریخی به گردشگران
  • لزوم تقویت امید در جامعه/ بخش اصلی حضور مردم در انتخابات نتیجه تلاش رسانه‌ها بود
  • لزوم تمرکززدایی و استفاده از ظرفیت‌های استانی در تنظیم بودجه کشور
  • لزوم ورود ‌جدی‌تر وزارت کشاورزی برای اجرای فاز دوم طرح ۵۵۰ هزار هکتاری
  • تاکید استاندار خوزستان بر راه‌اندازی صنایع تبدیلی کشاورزی
  • لزوم رعایت صرفه‌جویی در مصرف بنزین در ایام نوروز
  • رسانه موفق نگاه خاکستری به موضوعات دارد/تأثیر روابط دولتمردان با اهالی رسانه در رفع مشکلات
  • پیش بینی هفت فعال اقتصادی؛ سال‌ سختی پیش‌رو است که محتاج معجزه است
  • پیش بینی هفت فعال اقتصادی؛ سال‌ سختی پیش‌رو است
  • لزوم توجه به بیماران نیازمند سلول بنیادی