Web Analytics Made Easy - Statcounter

عادل الجبیر در نشست خبری در حاشیه سی و نهمین نشست سران شورای همکاری خلیج فارس مدعی شد: ما حامی سعد حریری در تشکیل دولت لبنان هستیم و با نقش تخریبی ایران و نقش حزب الله مخالفیم.

وی در ادامه درباره خاشقجی هم گفت: از دوستان در ترکیه خواستیم که اطلاعات رسمی درباره جمال خاشقجی ارائه کنند. ما شهروندانمان را به ترکیه در چارچوب روند تحقیقات خاشقجی تحویل نخواهیم داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الجبیر گفت: در جریان نشست سران شورای همکاری بر حمایت از ملت سوریه و راهکار سیاسی در یمن تاکید شد.

وی تاکید کرد: شورای همکاری نقش گسترده‌ای بر هماهنگی مواضع سیاسی در قبال موضوعات بین المللی ایفا کرد. رهبران شورا بر تقویت نقش و جایگاه آن تمایل دارند. از کویت و عمان تشکر می‌کنیم. ما با همه برادران برای دست یابی به اهداف مورد نظر تلاش می‌کنیم.

درباره قطر هم بیان کرد: درخواست‌ها به قطر داده شده و این به آن‌ها مربوط می‌شود که عضوی فعال در شورای همکاری باشند. اعضای شورا تمایل دارند که بحران کنونی تاثیر منفی بر فعالیت شورا نداشته باشد. موضع در قبال قطر با هدف تغییر سیاست‌های آن است و هر گونه اختلاف میان کشور‌های شورا باید در داخل خود شورا حل و فصل شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: شورای همکاری خلیج فارس سعد حریری لبنان ایران حزب الله ترکیه سوریه یمن کویت عمان قطر ایران حزب الله شورای همکاری خلیج فارس عربستان یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۵۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادارات، مانع اجرای رای کمیسیون‌های شورای شهر نشوند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، عزیزالله سیفی افزود: همه اقدامات و فعالیت‌هایی که منجر به صدور رای در کمیسیون‌های این شورا می‌شود با حضور نمایندگان محیط زیست، دادگستری و دیگر دستگاه‌های مرتبط و با بررسی و پیرو درخواست‌ها و مراجعات مکرر مردمی است.   او ادامه داد: اخیرا مشاهده شده در چند مورد رای‌های صادر شده توسط کمیسیون بند ۲۰ با دخالت بخش‌های دیگر ملغی شده که به نظر می‌رسد روند قانونی رعایت نشده و اعتراض برخی از اعضای شورا و حتی نمایندگان ارگان‌های مرتبط را در بر داشته و تقاضا داریم در این زمینه تجدید نظر صورت گیرد.   رییس شورای اسلامی شهر یزد افزود: قانون باید سرلوحه کار همه باشد و لذا در چند مورد اخیر اگر اقدامی غیر قانونی توسط برخی انجام شده، باید اصلاح شده و رای کمیسیون‌های شورا که قانونی صادر شده است نباید شکسته شود.

دیگر خبرها

  • نشست امیرعبداللهیان با سفرای کشورهای عضو سازمان همکاری‌های اسلامی در سازمان ملل
  • هشت پیشنهاد ایران به نشست وزیران علوم سازمان همکاری شانگهای
  • سند همکاری سه جانبه برای مقابله با تروریسم
  • نشست وزرای علوم سازمان شانگهای در مسکو با حضور ایران
  • نخستین حضور ایران در نشست وزیران علوم سازمان شانگهای
  • ادارات مانع اجرای رای کمیسیون‌های شورای شهر نشوند
  • برگزاری نخستین نشست کمیته قضایی ایران، عراق و سوریه
  • برگزاری نخستین نشست شورای سیاست‌گذاری شهرداری | درخواست احیاء جایگاه مرکز مطالعات از سوی شهردار تهران مطرح شد
  • ادارات، مانع اجرای رای کمیسیون‌های شورای شهر نشوند
  • ارگان‌ها و ادارات، مانع اجرای رأی کمیسیون‌های شورای اسلامی شهر یزد نشوند