Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@13:20:48 GMT

سرقت مسلحانه در مشهد ناکام ماند سارقان گریختند

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۸۵۹۶۸

سرقت مسلحانه در مشهد ناکام ماند سارقان گریختند

نخستین سرقت باند حرفه‌ای سرقت در بلوار امامت مشهد با ناکامی همراه بود.

به گزارش ایلنا، اطلاعیه مهم اتحادیه صنف طلا، جواهر و نقره مشهد به این شرح است: همکاران محترم توجه داشته باشند به گزارش نیروهای انتظامی یک باند حرفه‌ای و مسلح از غرب کشور برای سرقت وارد شهر مشهد شدند که اولین سرقت مسلحانه امروز ساعت پنج و نیم بعد از ظهر در بلوار امامت اتفاق افتاد که خوشبختانه با درایت پلیس و همکاران این سرقت مسلحانه بخیر گذشت اما متأسفانه سارقان موفق به فرار شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از همکاران محترم تقاضا می‌شود دقت لازم را مبذول داشته و حتماً دوربین‌ها و آژیر خطر خودشان را مجدد چک و نکات امنیتی را رعایت کنند.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف چک دوربین سرقت مشهد مسلحانه منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۵۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات زورگیری‌های وحشیانه در آرایشگاههای زنانه توسط سارقان نقابدار

همشهری آنلاین- حوادث: چند روز قبل متصدی آرایشگاهی زنانه در آذربایجان شرقی با پلیس تماس گرفت و از سرقت مسلحانه‌ای که در آنجا اتفاق افتاده بود خبر داد. آنطور که این زن می‌گفت ۲ مرد نقابدار به زور وارد آرایشگاه شده و با تهدید جواهرات او و مشتریانش را سرقت کرده بودند.

این زن درباره آنچه که اتفاق افتاده بود به ماموران گفت: زمانی که این حادثه اتفاق افتاد من و همکارم و چند نفر از مشتریان در آرایشگاه بودیم. ما مشغول انجام کارهای‌مان بودیم که ناگهان در باز شد و ۲ مرد که چهره‌های‌شان را پوشانده بودند وارد شدند. آنها که چاقو در دست داشتند شروع به تهدید کردند که مبادا داد و فریاد کنیم. آنها من و همکارم را کتک زدند و به زور طلا و جواهرات مان را گرفتند. سارقان خشن همچنین به سراغ مشتریان‌مان هم رفتند و با تهدید اموال آنها را هم زورگیری کردند. حضور آنها در آرایشگاه حدود ۱۵ دقیقه طول کشید و در نهایت با سرقت هرچه طلا و جواهر که داشتیم از آنجا فرار کردند. آنطور که مالباختگان می‌گفتند در این سرقت جواهراتی به ارزش ۳۰۰ میلیون تومان سرقت شده بود.

سارقان در شرایطی فرار کرده بودند که در هنگام خروج نقاب یکی از آنها کنار رفته و متصدی آرایشگاه توانسته بود بخشی از چهره یکی از آنها را ببیند و اطلاعاتی که او درباره این سارق در اختیار پلیس قرار گرفت به اولین سرنخ برای پلیس تبدیل شد.

همین سرنح کافی بود تا افسران پلیس آگاهی در کوتاه‌ترین زمان ممکن یکی از متهمان را شناسایی کنند. آنها در ادامه مخفیگاه او را محاصره کرده و در عملیاتی غافلگیرانه موفق شدند متهم را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش جواهرات مسروقه را کشف کنند. با وجود کشف جواهرات سرقت شده از آرایشگاه زنانه باز هم متهم دست داشتن در این سرقت را انکار می‌کرد. با این وجود بازجویی‌ها از وی ادامه پیدا کرد تا اینکه سرانجام وی ضمن اعتراف به سرقت، همدست خودش را نیز به پلیس معرفی کرد. در این شرایط بود که دومین متهم نیز دستگیر شد.

تحقیق از دستگیرشدگان نشان می‌داد که همسر متهم ردیف اول نیز همدست آنها است. این اولین مرتبه‌ای نبود که آنها از آرایشگاههای زنانه سرقت می‌کردند. شگرد اعضای این باند به این شکل بود که ابتدا زن جوان به بهانه آرایش به آرایشگاهها می‌رفت و به بررسی وضعیت آنها می‌پرداخت. اگر در آنجا مشتریانی با طلا و جواهر حضور داشتند و امکان سرقت از آنجا وجود داشت در ادامه ۲ سارق با نقاب وارد می‌شدند و با تهدید چاقو و قمه نقشه سرقت را عملی می‌کردند.

سرهنگ محمدتقی سلطانی، رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی با اعلام جزئیات این سرقت گفت: ارزش جواهرات مسروقه از آخرین آرایشگاه زنانه حدود ۳۰۰ میلیون تومان برآورد می‌شود. او ادامه داد: هم اکنون ۳ متهم با قرار قانونی در بازداست به سر می‌برند و تحقیقات تکمیلی در این باره ادامه دارد.

کد خبر 846042 برچسب‌ها سارق - سرقت آرایشگاه حوادث ایران

دیگر خبرها

  • انهدام باند سرقت مسلحانه در منوجان
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان و مالخران اماکن خصوصی در اهواز
  • دستگیری ۳ سارق سابقه در گرمسار/ ۵۰ قبضه چاقو و قمه کشف شد
  • دستگیری سارقان موبایل در کهگیلویه
  • انهدام باند سارقان کابل برق با ۱۲ فقره سرقت در شاهین شهر
  • سارق کالا و بار در محور گچساران- باشت دستگیر شد
  • جزئیات زورگیری‌های وحشیانه در آرایشگاههای زنانه توسط سارقان نقابدار
  • انهدام باند سارقان منزل در زنجان
  • دستگیری سارق کالا در باشت
  • اعتراف دو سارق به ۴۰ فقره سرقت از تالار و باغ ویلاهای اطراف کرج