Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@03:22:52 GMT

برتری یاران آزمون و شکاری برابر صدرنشین روسیه

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۸۶۰۰۷

برتری یاران آزمون و شکاری برابر صدرنشین روسیه

روبین کازان در غیاب دو مهاجم ایرانی خود مقابل زنیت سن‌پترزبورگ به پیروزی رسید.

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مهم‌ترین دیدارهای هفته هفدهم لیگ برتر روسیه تیم روبین کازان که سردار آزمون را دور از لیست و رضا شکاری را روی نیمکت داشت، از ساعت ۱۹:۳۰ امشب در خانه تیم صدرنشین زنیت سن‌پترزبورگ به میدان رفت.

 

یاران آزمون و شکاری که در ۶ مسابقه اخیرشان یک باخت در جام حذفی، یک شکست و چهار تساوی در لیگ برتر روسیه داشتند، در دیدار دشوار امشب به این روند ناکامی پایان دادند و با کسب پیروزی ارزشمند ۲ بر یک مقابل زنیت سن‌پترزبورگ ۲۵ امتیازی شدند تا به رده ششم جدول صعود کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سردار آزمون که در دیدار اخیرشان مقابل دینامو مسکو چهارمین کارت زرد این فصل‌اش را دریافت کرده بود، به علت محرومیت در بازی امشب برابر زنیت سن‌پترزبورگ حضور نداشت و رضا شکاری هم تا پایان نیمکت‌نشین بود.

روبین کازان سردار آزمون

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: روبین کازان سردار آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۶۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست تلخ، یاران قربانی در نزدیکی سقوط

به گزارش "ورزش سه"، در دیدار معوقه هفته بیست و یکم لیگ برتر روسیه، تیم فوتبال اورنبورگ در حالی که محمد قربانی را برای نخستین بار در این رقابت‌ها در ترکیب داشت، از ساعت 16:30 امروز (به وقت ایران) در استادیوم گازوویک مقابل دینامو مسکو رده سومی قرار گرفت.

یاران محمد قربانی که دو هفته قبل در مسابقه مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی روسیه با وجود گلزنی این ملی پوش ایرانی مقابل دینامو مسکو شکست خورده بودند، امروز هم نتوانستند در لیگ برتر صاحب امتیاز شوند و مغلوب شدند.

تیم فوتبال اورنبورگ در دیدار خانگی امروز مقابل دینامو مسکو با نتیجه 2 بر یک شکست خورد تا 26 امتیازی و در رده دوازدهم جدول لیگ برتر روسیه بمانند و نتوانند از منطقه خطر که یک پله پایین‌تر از آنها است، فاصله بگیرند.

محمد قربانی، هافبک ایرانی اورنبورگ که پیش از این در پنج مسابقه لیگ برتر روسیه به‌عنوان یار جانشین به میدان رفته و سه بازی هم در روسیه کاپ و جام حذفی انجام داده بود، امروز 79 دقیقه برابر دینامو مسکو در زمین حضور داشت.

دیگر خبرها

  • تصمیم ده‌روسی پس از درخشش سردار آزمون
  • آزمون در ترکیب اصلی رُم برابر اودینزه
  • طاهری در بازی تیم‌های سابق سردار آزمون
  • شکست تلخ، یاران قربانی در نزدیکی سقوط
  • ستاره جوان ایرانی جای سردار آزمون را می‌گیرد
  • ستاره جوان ایرانی جای سردار آزمون را می گیرد
  • جای آزمون را یک ایرانی پُر می‌کند(عکس)
  • ترکیب آرسنال-چلسی: پوچتینو علیه صدرنشین
  • تمجید ویژه دروسی‌ از سردار آزمون
  • اظهارات جالب دانیله دروسی درباره سردار آزمون