Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@12:32:42 GMT

صدرنشینی آپوئل نیکوزیا بدون قوچان‌نژاد

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۸۶۰۳۳

صدرنشینی آپوئل نیکوزیا بدون قوچان‌نژاد

آپوئل نیکوزیا در شب نیمکت‌نشینی مهاجم ایرانی خود نئا سالامیس را با ۴ گل شکست داد.

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه مسابقات هفته دوازدهم و نخست نیم‌فصل دوم لیگ یک قبرس، تیم آپوئل نیکوزیا که برای دومین بازی متوالی رضا قوچان‌نژاد را جزو نفرات ذخیره داشت، از ساعت ۱۹:۳۰ امشب در ورزشگاه نئو جی. اس. پی مقابل نئا سالامیس رده پنجمی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

یاران قوچان‌نژاد که در دور رفت لیگ یک قبرس دو باخت، دو تساوی و هفت پیروزی داشتند، در مسابقه امشب به برتری ۴ بر صفر برابر نئا سالامیس رسیدند تا ۲۶ امتیازی شده و بالاتر از تیم‌های آپولون و لیماسول موقتا صدرنشین شوند.

 

رضا قوچان‌نژاد که در دور رفت ۱۰ بار برای آپوئل نیکوزیا به میدان رفت و یک گل به ثمر رساند، برای دومین بازی متوالی تا پایان مسابقه نیمکت‌نشین بود که این اتفاق برای نخستین بار در این فصل برای او رخ می‌داد تا شایعه جدایی‌اش از این تیم بیش از پیش قوت بگیرد.

آپوئل نیکوزیا رضا قوچان نژاد قبرس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آپوئل نیکوزیا رضا قوچان نژاد قبرس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۶۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام ملت‌ها و ضرر 67 هزار دلاری برای ایران؛ صدرنشینی طارمی در جدول جریمه‌ها!

بی‌دقتی و عدم آگاهی، عامل جریمه‌های سنگین AFC برای فوتبال ایران

طرفداری | در حالی که هنوز چند ماه از پایان جام ملت‌های 2023 قطر می‌گذرد، بی‌دقتی و عدم آگاهی عوامل فوتبال ایران از قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC)، ضرری 67 هزار دلاری برای ما به همراه داشته است.

بررسی احکام صادره از سوی کمیته انضباطی و اخلاق AFC نشان می‌دهد که فوتبال ایران با 12 جریمه، بیشترین سهم را در بین کشورهای حاضر در جام ملت‌ها به خود اختصاص داده است.

مهدی طارمی، مهاجم ملی‌پوش ایران با 4 جریمه و مجموع 22 هزار دلار، در صدر جدول جریمه‌ها قرار گرفته است. فدراسیون فوتبال ایران نیز با 4 جریمه و مجموع 18 هزار و 450 دلار، دومین تیم پُرجریمه جام لقب گرفته است.

از جمله جرایم قابل توجه می‌توان به ورود یک هوادار ایرانی به زمین در بازی با امارات اشاره کرد که 3 هزار دلار برای فدراسیون فوتبال ایران و 3 هزار دلار برای فدراسیون فوتبال قطر جریمه به دنبال داشت.

عدم حضور طارمی، جهانبخش و قلعه‌نویی در مصاحبه‌های بعد از بازی، عدم حضور 3 بازیکن در مصاحبه‌های بعد از بازی، زیر سوال بردن داور توسط عزت‌اللهی و ... از دیگر جرایم ایران در این رقابت‌ها بود.

نکته قابل تامل این است که با مطالعه آیین‌نامه برگزاری جام ملت‌های آسیا، می‌توانست از بسیاری از این جرایم جلوگیری کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

تیم منتخب زلاتان؛ نه رونالدو هست و نه مسی! فوتبالیست قمارباز لیگ برتری روی نتایج تیم خودی شرط می‌بست! رییس جنجالی چلسی عزل می‌شود سپاهان تهدید کرد؛ شاید مقابل تراکتور وارد زمین نشویم استقلال بالاتر از پرسپولیس و سپاهان در رده نهم آسیا

دیگر خبرها

  • صدرنشینی زشت مهدی طارمی!
  • جام ملت‌ها و ضرر 67 هزار دلاری برای ایران؛ صدرنشینی طارمی در جدول جریمه‌ها!
  • ژست رضا قوچان‌نژاد زیر برج آزادی
  • عکس| ژست رضا قوچان‌نژاد زیر برج آزادی
  • (عکس) ژست دهه ۶۰ رضا گوچی زیر برج آزادی
  • کاهش دما در خراسان رضوی/بارش‌های رگباری پیش بینی شده است
  • توفان، باران و مه جاده های خراسان رضوی را فرا گرفت
  • لیگ دسته اول فوتبال| تداوم صدرنشینی خیبر در شب بُرد مدعیان
  • ادامه صدرنشینی خیبر خرم آباد
  • توزیع ۸۰ هزار قرص نان صلواتی در قوچان