Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک منبع نظامی از کشته و زخمی شدن ۴۴۵ مزدور ائتلاف متجاوز سعودی در یمن طی شش روز گذشته خبر داد. ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۹ بین الملل آسیای غربی بیداری اسلامی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المسیره، یک منبع نظامی گفت که مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی طی شش روز گذشته 13 بار برای پیشروی به سمت بخش "نِهم" صنعا تلاش کردند که نیروهای یمنی تمام این تلاش‌ها را خنثی کرده و 445 تن از مزدوران را کشته و زخمی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این منبع گفت که مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی از صبح امروز نیز تلاش‌هایی برای پیشروی به سمت مواضع ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در تپه‌های "السود" در مناطق "المضبوعه" و "یام" واقع در بخش نِهم انجام دادند که نیروهای یمنی عملیات آنها را در هم شکسته و خسارات سنگینی به آنها وارد کردند.

وی تاکید کرد که دشمن در این حملات از سلاح‌های ممنوعه از جمله بمب‌های خوشه‌ای استفاده کرده است.

عملیات نیروهای یمنی علیه مواضع نظامیان سعودی در جیزانجزئیات شکست‌های سنگین مزدوران عربستان در جبهه‌های مختلف یمن

پیش از این "یحیی سریع" سخنگوی رسمی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن گفته بود که دشمن و مزدورانش با نادیده گرفتن رایزنی‌های حل بحران یمن در سوئد حملات خود را تشدید کرده‌اند.

امروز یکشنبه جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی 15 بار نِهم، ساح غربی و صعده را بمباران کردند و همزمان مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی مناطق مختلف مسکونی را آماج حملات توپخانه‌ای و راکتی خود قرار دادند.

عربستان سعودی از ششم فروردین 94 با تشکیل ائتلافی متجاوز از رژیم‌های مرتجع عربی، جنگی ویرانگر را علیه یمن با هدف تسلیم کردن مردم این کشور در برابر سیاست‌های خود و جلوگیری از تشکیل دولت مستقل و غیروابسته به خود آغاز کرده است که این حملات هیچ نتیجه‌ای به‌جز قربانی شدن میلیون‌ها انسان بیگناه و ویران شدن زیرساخت‌های حیاتی یمن نداشته است.

انتهای پیام/

R36348/P1011199/S8,90,1115/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۶۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ متجاوز

به گزارش جماران؛ حجت الاسلام و المسلمین ناصر نقویان نوشت:

ایرانیان همواره تلاش کرده اند نه ظالم باشند و نه مظلوم. 

موشک باران اسرائیل غاصب و  رژیم ظالم و متجاوز صهیونیستی ، نشان از اقتدار و پاسخ گویی به هر ظالمی که چشم تعدی و دست تطاول به این سرزمین دراز کند داشت. 

ایران و ایرانی طالب جنگ و خونریزی نیست اما در تبعیت از قوانین و مقررات بین المللی، در حفظ امنیت و دفاع مشروع از خاک و سرزمینش نیز منتظر دستور نمی ماند. 

امیدواریم از این پس سازمانهای حافظ حقوق بشر و بین المللی با کوتاه کردن دست متجاوزان اسرائیلی از سر مردم مظلوم غزه، اجازه هیچگونه تعدی و تجاوزی را به هیچ متجاوزی ندهند. 

 

دیگر خبرها

  • مسخره‌ترین حمله ادعایی صهیونیست‌ها در یک کلمه
  • بیش از 14 هزار کودک فلسطینی در غزه شهید شدند
  • ناراحتی و سرافکندگی مزدوران اینترنشنال از ارباب صهیونیستی خود + فیلم
  • نماهنگ/ تنبیه متجاوز
  • نماهنگ «تنبیه متجاوز» + فیلم
  • پاسخ متجاوز
  • ۷ کشته و زخمی در انفجار پایانه شرق تهران
  • یونیسف : از آغاز جنگ تاکنون حدود ۱۴۰۰۰ کودک در غزه جان باخته‌اند
  • کشته شدن ۱۴۰۰۰ کودک در غزه از آغاز جنگ تا کنون!
  • دو کشته و ۵ زخمی در محور قاین