Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-23@21:07:20 GMT

سهام عدالت موروثی نیست

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۸۶۰۶۸

‍‍‍‍‍‍

رئیس سازمان خصوصی سازی: سهام عدالت به فرزندان منتقل نمی شود اما اگر فرزندان ثبت نام شده مشمول سهام عدالت هستند و تا سه سال پیش هم تحت پوشش بهزیستی بودند، سود دریافت می کنند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، پوری حسینی در ارتباط تلفنی با برنامه "پیام و پیامک" شبکه خبر درباره سهام عدالت فرزندان گفت: کسانی که مشمول بهزیستی یا کمیته امداد هستند اگر ثبت نامشان تا سه سال قبل تایید شده باشد و کسانی که مستمری بگیر هستند و مشمول بوده اند می توانند از سهام عدالت استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 او افزود: کسانی که بعد از آن مشمول کمیته امداد شده باشند باید برای خود و فرزندشان ثبت نام کنند تا تایید شوند و بتوانند از سهام عدالت استفاده کنند.  پوری حسینی گفت: کسانی که مشمول سهام عدالت هستند اما تحت پوشش نهادهای حمایتی نباشند هم تا عید سود دریافت خواهند کرد. 
  دانلود  

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: پیام پیامک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۶۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چه کسانی نهی از منکر را از حریم «منطق و عقل» دور کردند؟!

امر به معروف و نهی از منکر مانند نماز یک واجب تعبدی صِرف نیست. بلکه یک واجبی است که در فقه با شرط‌های متعددی مطرح شده است و جامع همه شروط «امربه معروف و نهی از منکر» یک کلام است و آن اینکه باید در امربمعروف و نهی از منکر «منطق و عقل» حاکم باشد، بدین معنا که باید؛ «منطق در رفتار» و «معیارهای عقلانی در ارزیابی نتیجه» در نظر گرفته شود.

شهید استاد مطهری بر این باور است وقتی در «نهی از منکر» نیروها تضییع می‌شوند و نتایج ناچیز است، حتما نهی از منکر در آنجا با «منطق» قابل تطبیق نیست.

ایشان صریحاً اعلام داشته؛ اولین گروهی که «نهی ازمنکر» را از پوشش عقلانیت و منطق بیرون بردند؛ «خوارج» بودند که می‌گفتند؛ امربه‌معروف منطق‌بردار نیست!

روایات متعدد در باب امربه‌معروف در «فقه» که متضمن تبیین شروط و رعایت جوانب مختلف در مسئله امربه‌معروف و نهی از منکر است؛ به تمامه ناظر به این انحراف خوارج است.

نویسنده: حجه الاسلام هادی سروش

منبع: کانال سروش معرفت[هادی سروش]

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: اجرای آزمایشی طرح تذکر لسانی نهي از منكر بار ديگر به قيمت جان تمام شد

دیگر خبرها

  • مالیات بر عایدی سرمایه شامل چه کسانی می‌شود؟
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • نوزدهمین دوره آزمون ملی حفظ قرآن برگزار می‌شود
  • چه کسانی نهی از منکر را از حریم «منطق و عقل» دور کردند؟!
  • حمله ایران به اسرائیل هنوز در کانون توجه کاربران مجازی/ آیا اسرائیل به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله می‌کند؟ / سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟ / سیل دوبی و واقعیت‌هایی که سانسور شد/ داغ شدن عنوان جدول لیگ برتر در فضای مجازی
  • استقلال و پرسپولیس به چه کسانی واگذار شدند؟
  • اسلامی: کسانی که در دور اول انتخابات مجلس رای ندادند در دور دوم می‌توانند رای دهند
  • مجمع شرکت سرمایه گذاری استان هرمزگان (سهام عدالت) برگزار خواهد شد
  • چه کسانی مشمول مالیات بر عایدی سرمایه می‌شوند؟