Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@23:33:27 GMT

کشف اشیای عتیقه متعلق به عصر آهن در زنجان

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۸۶۰۷۲

کشف اشیای عتیقه متعلق به عصر آهن در زنجان

رکنا: جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف اشیای عتیقه تاریخی مربوط به دوره پیش از تاریخ ( عصر آهن ) توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان طارم خبر داد.

جعفر کردلو گفت: در پی کسب خبری مبنی بر خرید و فروش و نگهداری اشیای عتیقه توسط فردی در شهرستان طارم موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران پلیس Police قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی با هماهنگی مقام قضائی متهم را در منزل شخصی شناسایی و دستگیر کردند.

وی با اشاره به اینکه ماموران پس از دستگیری در بازرسی از منزل متهم یک ظرف سفالی آیینی (سه قسمتی) کشف کردند که در استعلام از اداره میراث فرهنگی مشخص شد قطعه کشف شده مربوط به یک ظرف آئینی سه وجهی دوره پیش از تاریخ (عصر آهن) است تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

کردلو با بیان اینکه ماموران انتظامی در راستای حفظ و حراست از میراث کهن کشور در همه عرصه‌ها و در همه اقصی نقاط کشور تلاش‌های مستمری دارند، گفت: شهروندان می‌توانند هر گونه مورد مشکوک و مظنون را به پلیس گزارش کنند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

علت مرگ پیام صابری همسر زیبا بروفه+عکس جسد خانم مجری BBC در خانه اش پیدا شد+عکس توجه زیاد به بازیگر زن هالیوود شاهزاده های انگلیس را به جان هم انداخت+عکس سوختن فجیع کودک 4 ماهه درپی بی توجهی مادر جوان+عکس خالکوبی عجیب علی صادقی روی صورتش+عکس ارتباط ستارهای فوتبال ایران با شاخ های مجازی این خانم معلم بچه های مدرسه ابتدایی را عضو گروه ( 18+) کرده بود!+عکس انتقام وحشتناک زن جوان از مردی که 23 سال قبل به او تجاوز کرده بود+عکس شک نداشتم که برادرم آریا با زنم ارتباط پنهانی دارد + عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا عامل انتحاری چابهار قبل و بعد از عملیات +عکس امیر و حسام عاشق ماموربازی بودند و در غرب تهران پرسه می زدند +عکس شمارش معکوس برای اعدام باقری‌ درمنی اعتراف عجیب قاتل رحیم و کیوان ذبیحی در بانه +عکس وقتی پدرم با دختری هم سن من ازدواج کرد ! / ناگفته های تلخ یک پسر جوان

منبع: رکنا

کلیدواژه: پلیس Police منزل فرمانده انتظامی استان ماموران پلیس عتیقه زنجان عصر آهن عکس قتل ساعت فیلم مرد تهران پسر زن جوان وحشتناک دستگیر شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۶۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین

سرهنگ بیژن خدایی فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: ماموران یگان امداد در راستای ماموریت‌های محوله بررسی خودرو‌های مشکوک در عوارضی شماره سه به یک دستگاه خودرو ایسوزو مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: ماموران پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق، که فاقد هرگونه مجوز حمل از سازمان غله و اداره صمت بود، کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین با اشاره به اینکه راننده به همراه خودرو و کالای قاچاق جهت سیر مراحل قانونی تحویل پلیس امنیت اقتصادی شد، بیان کرد: برخورد با سودجویان و قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد و از شهروندان خواست درصورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • دستگیری ۵ متهم حفاری غیرمجازو کشف ۲ دستگاه گنج‌یاب در نیشابور
  • کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان
  • شناسایی ۱۶ متهم فراری در خرمشهر
  • دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در گرگان
  • کشف ۷۳ سکه عتیقه در ایستگاه راه آهن اندیمشک
  •  کشف بیش از ۵۶۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان سمنان
  • کشف ۲۸ کیلوگرم حشیش از قاچاقچی حرفه‌ای در تهران
  • دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان
  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کرمانشاه