Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وزارت جهادکشاورزی، خلیل آقایی در جلسه هفتگی ستاد هماهنگی اجرای طرح های آبخیزداری، گفت: برای پیشگیری آفات و امراض جدید باید از سیستم های بروز و پیشرفته جهت رصد و پایش عرصه های جنگلی استفاده کنیم.

وی در ادامه ضمن اعلام آمادگی سازمان در کنترل آفات و بیماری ها در مناطق بحرانی، افزود: در این زمینه هیچ محدویت اعتباری نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقایی، همچنین اهمیت کیفیت اقدامات و چگونگی نظارت و ارزیابی از میزان پیشرفت فیزیکی و بیولوژیکی طرح های ابخیزداری و آبخوان داری را یاد آور شد و اظهار داشت: نظارت و کنترل اقدامات و دستورالعمل ها استان ها به عهده مدیران مربوطه ستادی است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کنترل آفات سازمان جنگل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۶۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید استاندار تهران بر تقویت تعاونی‌ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، استاندار تهران در جلسه کارگروه اقتصاد و سرمایه گذاری استان تهران، نقش تعاونی‌ها را در سبد اقتصادی بسیار مهم دانست و گفت: با وجود ظرفیت بسیار خوب در حوزه تعاونی‌ها، تاکنون شاهد تجربه‌های تلخ در این حوزه بوده ایم و این نبود موفقیت در این بخش به نظام نبودن تعاونی‌ها و نبود نظارت و کنترل بر عملکرد و درآمد آنها بر می‌گردد.

علیرضا فخاری همچنین با اشاره به شعار سال مبنی بر «جهش تولید و مشارکت مردم» گفت: تعیین شعار سال، مشخص کردن یک محور و هدف گذاری حول آن است و باید همه برنامه ریزی‌ها برای تحقق آن شعار باشد.

 استاندار تهران همچنین سازمان‌ها را موظف کرد برای مشارکت اقتصادی مردم در استان تهران طرح و برنامه ارائه دهند. استاندار تهران افزود: سازمان‌های استان تهران باید برای چگونگی مشارکت مردم، طرح و برنامه ارائه دهند و مشخص کنند مردم کجا و در کدام بخش و با چه استعدادی می‌توانند حضور پیدا کنند و این سهم مشارکت را به عنوان نمونه و الگو ارائه دهند.

علیرضا فخاری، نبود سیستم و نظارت و کنترل جدی را از آسیب‌های سرمایه گذاری و مشارکت مردم اعلام کرد و افزود: الگو سازی و توسعه الگو‌ها در مشارکت مردم با اهمیت است.

دیگر خبرها

  • مبارزه با آفات سن در هزار و ۱۰۰ هکتار از اراضی چهارمحال و بختیاری
  • کلانتری: اقدامات انجام شده در حوزه همگانی خانواده محور است
  • ضرورت پیگیری اقدامات بازدارنده برای جلوگیری از انتشار محتوای ضدفرهنگی در فضای مجازی
  • اجرای طرح نظارت و کنترل از بیش از هزار جایگاه عرضه سوخت
  • ضرورت اشاعه فرهنگ مشارکت مردمی در اقتصاد
  • ضرورت جبران عقب‌ماندگی های صنعت برق با اقدامات جهشی
  • تاکید استاندار تهران بر تقویت تعاونی‌ها
  • ضرورت مشارکت مردمی برای اجرای آبخیزداری در ۹۰ میلیون هکتار
  • آغاز عملیات مبارزه با آفات در گندمزارهای منطقه
  • ضرورت نصب کنتورهای هوشمند چاه کشاورزی در کنترل و مدیریت بهره‌برداری از منابع آب