Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-19@07:41:46 GMT

رگبار پسر روی پدر/ پروند پیچیده قتل بسته شد

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۸۶۲۱۲

رگبار پسر روی پدر/ پروند پیچیده قتل بسته شد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار خلیل واعظی یکشنبه‌شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حدود ۲۰ روز قبل مردی ۵۳ سال دریکی از روستاهای  وحدتیه دشتستان نیمه های شب در حیاط منزلش  با شلیک چندین گلوله کلاش از پشت بام همسایه به قتل رسید.

وی افزود: با حضور کارآگاهان پلیس آگاهی دشتستان  و تشکیل تیم ویژه ای بررسی این حادثه از چندین منظر آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده ارشد پلیس استان بوشهر اضافه کرد: با توجه به ارتباط مقتول با پرونده دستگیری چند متجاوز به عنف و سارق مسلح که حدود شش سال قبل منجر به اجرای حکم اعدام  شده بود شایعاتی در خصوص ارتباط این حادثه با پرونده اعدام  مطرح شد.

وی تصریح کرد: برخی از افراد به امید انحراف مسیر تحقیقات پلیس و ایجاد مانع در کشف حقیقت آگاهانه به این شایعات دامن می زدند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر خاطر نشان کرد:تحقیقات میدانی، بررسی های علمی و هوشمندانه کارآگاهان دایره جنایی پلیس آگاهی دشتستان با جمع آوری ادله و مدارک مستند ضمن اثبات بی اساس بودن این شایعات پلیس را هر لحظه به مظنونین اصلی نزدیک تر می کرد.

سردار واعظی گفت: پس بررسی چندین و چندباره مدارک جمع آوری شده و مرور ادله  مطرح شده بوسیله کارآگاهان نهایتا فرزند ۱۹ ساله مقتول به عنوان مظنون اصلی دستگیر شد .

وی اظهار داشت: متهم دستگیر شده ضمن اعتراف به قتل پدرش علت آن را  اختلاف خانوادگی و بی توجهی مقتول به همسرش (مادر متهم )عنوان کرد.

به گفته فرمانده انتظامی استان بوشهر، اسلحه کلاش بکار رفته در این حادثه کشف و ۳ نفر متهم دیگر که ضمن همکاری با مقتول سعی در ایجاد انحراف در مسیر پرونده داشتند نیز دستگیر شدند.

کد خبر 4480777

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر فرماندهی انتظامی استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۶۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان مسلح در سنندج دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار مهر، علی آزادی ظهر دوشنبه به خبرنگاران رسانه‌های استان اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت مسلحانه با یک دستگاه موتورسیکلت و زورگیری از دو شهروند در یکی از محلات شهر سنندج، بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با اشراف اطلاعاتی و اقدامات پلیسی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی سارقان شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی کردستان با بیان اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی استان در یک عملیات ضربتی کمتر از ۱۰ ساعت ۲ سارق زور گیر را در مخفیگاه خود زمین گیر کردند، گفت: در این راستا نیز یک قبضه سلاح جنگی و اموال سرقتی از آنان کشف و موتورسیکلت نیز توقیف شد.

سردار آزادی با هشدار به مخلان نظم و امنیت عمومی مردم، خاطرنشان کرد: پلیس برابر قانون قاطعانه با آنان برخورد خواهد کرد.

کد خبر 6058147

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۲۸ هزار عدد مواد محترقه غیرمجاز در صومعه‌سرا/ ۱۶ نفر دستگیر شدند
  • عامل سرقت از ۳۴ منزل در نجف‌آباد دستگیر شد
  • پرونده کمربند فضای سبز شهر تهران سال آینده بسته می‌شود
  • سارقان مسلح در سنندج دستگیر شدند
  • مختومه شدن بیشتر پرونده‌های قضایی بوشهر با سازش و صلح
  • لاوروف: پرونده «کریمه» برای همیشه بسته شد
  • نقشه ناکام کارچاق کن طماع با هوشیاری حفاظت و اطلاعات ارشد دادگستری گلستان
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری منجر به قتل در ارومیه
  • شلیک مرگبار در خیابان هاشمی به صراف موتوری
  • فیلم| پلیس ترکیه سرکردهٔ ایرانیِ سایت‌های شرط‌بندی را دستگیر کرد