Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، آیین‌نامه اجرایی تحقق دولت الكترونیک در کشورمان مصوب شورای عالی اداری و براساس طرح توسعه کاربردی فناوری اطلاعات است؛ این آیین نامه مربوط به سال 81 است. بر اساس این آیین نامه دولت مکلف به ارائه خدمات غیرحضوری به مردم در راستای بهبود کیفیت، کاهش هزینه‌ها و گردش سریع اطلاعات بین دستگاه‌های اجرایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چندین سال از تدوین این آیین نامه گذشته است اما هنوز کشورمان نتوانسته وضعیت قابل‌قبولی در بخش دولت الکترونیک به دست بیاورد.

سید علیرضا آل داوود پژوهشگر ارشد فضای مجازی و رسانه پستی را در حساب کاربری خود خطاب به امیر ناظمی معاون وزیر ارتباطات و ‏رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران منتشر کرد. او در این پست از کره جنوبی نام برد و از موفقیت این کشور در بخش ‌های مختلف نوشت و البته از دولت سوال کرد چرا تاکنون در دولت سرمایه گذاری زیرساختی برای ارائه خدمات دولت الکترونیک بر بستر یک پیام رسان داخلی انجام نشده است؟

آل داوود در حساب کاربری توییتری خود نوشت:

کره جنوبی یک مدل موفق پیش چشم وزیر جوان و دوستانش در راه اندازی شبکه زیر ساخت ملی اطلاعات و ارائه خدمات بر بستر پیام رسان است.

چرا دولت آقای روحانی برای سرمایه گذاری زیرساختی و ارائه خدمات دولت الکترونیک بر بستر یک پیام رسان داخلی اقدام نمی‌کند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شبکه های اجتماعی وزارت ارتباطات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۶۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیماران سرطانی گروه هدف پویش ملی سرطان هستند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  وزیر بهداشت در سفر به سمنان و بازدید از مرکز جامع تشخیص و درمان سرطان بیمارستان کوثر سمنان گفت : این یکی از مراکز مهم درمان سرطان در کشور است که ساخت آن از سال ۹۰ آغاز شده و پس از پیشرفت ۵۰ درصدی، تامین اعتبار تکمیل آن در این دولت انجام شد و به مرحله بهره برداری رسید.
وی با بیان اینکه دستگاه‌های پیشرفته در حوزه سرطان وارد این مرکز شده و درحال نصب است افزود: اعتبار این مرکز ۴۵ میلیارد تومان بوده و ۱۱۰ میلیارد تومان دیگر هم در این دولت تخصیص اعتبار شده است.
وزیر بهداشت گفت: این مرکز مجهز به بخش‌های آزمایشگاه، پزشکی هسته‌ای، شیمی درمانی، رادیو تراپی و دستگاه‌های پیشرفته سی تی اسکن است و با پیشرفت فیزیکی ۹۹ درصدی تا هفته دولت به بهره برداری می‌رسد.
وزیر بهداشت همچنین در خصوص ارائه خدمات این مرکز گفت: علاوه بر سمنان، استان‌های دیگر هم میتوانند از خدمات لازم در این‌مرکز و درمان بیماری سرطان بهره‌مند شوند.
وی به اجرای پویش ملی سلامت اشاره کرد و گفت: در قالب این طرح افرادی که مشکوک به بیماری سرطان‌هستند غربالگری و خدمات درمان برای آنان ارائه میشود.
دکتر عین اللهی از برنامه ریزی برای درمان رایگان سرطان در کشور خبر داد و گفت: با توجه به اینکه دارو‌های بیماران سرطانی دارو‌های خاص محسوب و گران قیمت هستند در قالب این طرح دولت این دارو‌ها را در مراکز خدمات بهداشتی ارائه خواهد کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • بیماران سرطانی گروه هدف پویش ملی سرطان هستند
  •  پیام‌رسان‌های ایرانی جریمه خواهند شد؟ + فیلم
  • برنامه های حوزه دولت الکترونیک سازمان فناوری اطلاعات در سال ۱۴۰۳
  • طغیان رودخانه ها راه ارتباطی ۳۸ روستا در هرمزگان را مسدود کرد
  • ارائه خدمات ویژه به نابینایان و ناشنوایان در کتابخانه‌های بوشهر
  • به پیام‌های درخواست‌ ارسال اطلاعات اعتنا نکنید
  • تفاهم نامه راه‌اندازی سامانه ویژه ناشنوایان گلستان امضا شد
  • شعار سال چگونه در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات محقق می‌شود؟
  • گروه های فشار مانع ابلاغ آیین نامه واردات خودروهای کارکرده
  • گسترش شبکه بهداشت کشور در بستر الکترونیک