Web Analytics Made Easy - Statcounter

تبریز - ایرنا - سرمربی تیم فوتسال مس سونگون با بیان اینکه همیشه با هدف پیروزی و قهرمانی لیگ برتر وارد میدان می شویم، گفت: بازی به بازی بهتر می شویم.

اسماعیل تقی پور روز یکشنبه پس از بازی مقابل تیم مقاومت البرز در جمع خبرنگاران افزود: بازی را از دست نداده بودیم بلکه گل اول را اشتباه فردی دریافت کردیم و همان طور که دیدید بعد از گل اول بازی چندین موقعیت گل بدست آوردیم که نهایتا در دقایق 9، 19 و 20 نیمه اول به سه گل دست یافتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی یادآوری کرد: طبق آنالیزی که از تیم حریف داشتیم، می دانستیم که تیم دونده ای است و خوب پرس کردند، اما ما نیز در طول هفته تمرینات خوبی انجام داده بودیم و توانستیم یک بار دیگر سه امتیاز شیرین بازی خانگی را کسب کنیم.
سرمربی تیم فوتسال مس سونگون در خصوص غایبان تیمش در بازی امروز مقابل تیم مقاومت البرزعنوان کرد: با صلاحدید کادر فنی به سعید تقی زاده، اصغری و حمید احمدی استراحت دادیم تا در بازی بعدی آنها را در اختیار داشته باشیم.
وی درباره حواشی بازی در نیمه دوم نیز اظهار داشت: آن طور که به من اطلاع داده اند، از سمت نیمکت ذخیره های تیم مقاومت حرف هایی به بازیکنان ما زده شده بود که این اختلافات پیش آمد و می خواستند کمی جو را متشنج کنند تا به نفع آنها تمام شود.
تقی پور در مورد داوری بازی نیز بیان کرد: اگر تیم مقابل بر نحوه داوری این دیدار اعتراض داشته باشند، باید بگویم که این داوری علیه ما بود نه به نفع ما و معتقد هستم که داور در مورد کارت زرد دوم نعمت وند اشتباه تصمیم گیری کرد و نباید این بازیکن اخراج می شد.
سرمربی تیم مقاومت البرز نیز با اشاره به موفقیت های تیم مس سونگون افزود: برای ما افتخاری است که مقابل قهرمان آسیا بازی می کنیم.
فرهاد کشاورزی عنوان کرد: به رغم اینکه تیم مس سونگون در بازی رفت در شهر کرج به ما باخته بود، هیچ چیز از ارزش های این تیم کم نشد و این پیروزی را به بازیکنان و کادر این تیم تبریک می گویم.
وی با انتقاد از صحنه های بوجود آمده در نیمه دوم این بازی گفت: ای کاش سکانس های رفتار ناشایست از این بازی حذف می شد و شاگردانم فقط نکات فنی را یاد بگیرند.
تیم فوتسال مس سونگون با برتری 6 بر یک مقابل مقاومت البرز توانست با کسب 44 امتیاز همچنان به دنبال صدر جدول لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور باشد.
9853/518

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتسال ليگ برتر تبريز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۶۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانشین عالیشاه در اراک هم بازوبند می‌خواهد

به گزارش "ورزش سه" امید عالیشاه به خاطر مصدومیتی که در ده دقیقه ابتدایی دیدار با صنعت نفت آبادان نصیبش شد بازی حساس یک هشتم نهایی جام حذفی در اراک را از دست داد.

با غیبت عالیشاه و اینکه او به دیدار عصر جمعه نخواهد رسید، احتمال بازی کردن امیری در ترکیب اصلی سرخ‌ها وجود دارد.

امیری تقریبا در تمام بازی‌های نیم فصل دوم پرسپولیس معمولا بازیکنی بوده که به جای عالیشاه و به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شده و البته بازوبند کاپیتانی را از او تحویل گرفته است.

امیری که در دوره سرمربیگری اوسمار شرایط بازی کردن را پیدا کرد تنها در بازی دور قبلی جام حذفی مقابل نفت و گاز گچساران در ترکیب اصلی تیمش قرار گرفت، اما در دو ماه اخیر و بازی‌های لیگ برتر دقایق چندانی نصیبش نشده است.

دیدار در آبادان و مصدومیت زودهنگام عالیشاه باعث شد تا امیری دقیقه 12 وارد میدان شود و این بار شانس بیشتری برای نشان دادن توانمندی‌هایش داشته باشد، اما با وجود تلاش فراوان نتوانست درخشش خاصی داشته باشد.

حالا امیری امیدوار است در بازی با ایرالکو در جام حذفی با بازوبند کاپیتانی جلوتر از بقیه بازیکنان وارد میدان شود و به عنوان بازیکن آزاد پشت سر عیسی آل‌کثیر نقش مهمی در فاز تهاجمی تیمش ایفا کند که باید دید اوسمار این فرصت و این شانس بزرگ را به او خواهد داد یا باز هم روی این مهره باتجربه و توانمند به عنوان بازیکن جانشین حساب خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • خولین آلوارز: سیتی این فصل هم دبل می‌کند
  • قرارداد بی‌غم با مس سونگون تمدید شد
  • جانشین عالیشاه در اراک هم بازوبند می‌خواهد
  • اینزاگی: می‌خواستیم همین امشب قهرمان شویم
  • تغییر مهم در سومین بازی تیم ملی در جام ملت‌ها
  • فردین یوسفی: نگاه نکردم، فقط گل زدم!
  • بازگشت سپاهان به رده سوم جدول لیگ برتر فوتبال با پیروزی مقابل ملوان
  • کامیابی‌نیا: در جام حذفی شگفتی‌ساز می‌شویم
  • شباهت ماموریت دشوار مربیان تیم ملی فوتسال و کشتی!
  • عباسی: هوادار چشم به صعود و موفقیت در جام حذفی دارد