Web Analytics Made Easy - Statcounter

توحید لطفی، ملی‌پوش تیم فوتسال مس سونگون کاندیدای کسب جایزه بهترین بازیکن جوان دنیا در سال ۲۰۱۸ شد.

طرفداری- سایت معتبر Futsal Planet در ادامه معرفی برترین‌های فوتسال جهان در سال 2018، امروز (یکشنبه) اسامی 10 بازیکن برتر جوان فوتسال دنیا را اعلام کرد که نام توحید لطغی در این لیست دیده می‌شود.

به گزارش تسنیم، لطفی در تیم ملی فوتسال ایران عضویت دارد و در سال 2018 با تیم مس سونگون، جام قهرمانی مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا را بالای سر برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یانار اسدوف از روسیه، اواندرو بورژس، گیلرمائو و مارسل مارکس از برزیل، ایوان بریزوئلا از آرژانتین، فرنان و سرخیو گونسالس از اسپانیا، محمد عثمان موسی از تایلند و کازویا شیمیزو از ژاپن، رقبای لطفی برای کسب عنوان بهترین بازیکن جوان فوتسال جهان هستند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۶۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور پالمر، هاورتس و برونو فرناندز در جمع نامزدهای بهترین بازیکن آوریل لیگ برتر

۶ بازیکن بر سر کسب عنوان بهترین بازیکن ماه آوریل لیگ برتر رقابت می‌کنند

طرفداری | حساب رسمی لیگ برتر در X، اسامی نامزدهای کسب عنوان بهترین بازیکن ماه آوریل لیگ برتر را به شرح زیر معرفی کرد. کاربران می‌توانند با مراجعه به سایت لیگ برتر، به گزینه مورد نظر خود رای بدهند.

اسامی نامزدها برونو فرناندز: ۶ گل و ۱ پاس گل در 5 بازی یوشکو گواردیول: ۲ گل و ۱ پاس گل در ۵ بازی کای هاورتس: 4 گل و ۳ پاس گل در ۶ بازی ژان فیلیپ ماتتا (کریستال پالاس): 5 گل در ۶ بازی کول پالمر: ۷ گل و ۱ پاس گل در ۴ بازی جوردن پیکفورد: ۴ کلین شیت و ۲۳ سیو در ۶ بازی اسامی نامزدها

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • حضور پالمر، هاورتس و برونو فرناندز در جمع نامزدهای بهترین بازیکن آوریل لیگ برتر
  • متس هوملس بهترین بازیکن دیدار دورتموند و پاری سن ژرمن
  • نامزدی امباپه و انریکه برای دو جایزه ارزشمند
  • حمید طیبی: در ازبکستان قدرت خود را به رخ فوتسال جهان خواهیم کشید
  • فوتسال ایران درجام‌جهانی موفق می‌شود/برخی انتقادات غیرمنصفانه بود
  • رودیگر: ام باپه را در فینال لیگ قهرمانان شکست می‌دهیم؛ بلینگام بهترین بازیکن جهان است
  • آقاپور: با طیبی تیم را در فینال جهان می‌بینم
  • احمدعباسی: برای سختی‌هایی که کشیدم گریه کردم
  • «نوبت لیلی» نامزد جشنواره سریال آلمان شد
  • احمدعباسی: بزرگ‌ترین رؤیایم بازی در فینال جام جهانی فوتسال است