Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@00:36:13 GMT

هیئت فوتبال خوزستان ایستاده برابر قانون!

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۸۶۳۹۸

علی‌رغم اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان در ورزش کشور اما کاظم طالقانی کماکان بر سر کار خود حاضر می‌شود و قصد کناره گیری ندارد.

به گزارش "ورزش‌سه"،  از 15 آذر اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان با جدیت تمام پیگیری شد و تا به الان و به اشکال مختلف روسای مختلف ورزش کشور از مسند خود کنار رفتند. از ضیایی در فدراسیون والیبال گرفته تا محمدرضا ساکت در فدراسیون فوتبال یک به یک از حوزه خود کنار رفتند و کار را به سرپرست جدید واگذار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مسئله قرار است پس از جلسه‌ای که بین مسعود سلطانی‌فر و مهدی تاج  برگزار شد در هیئت رییسه فدراسیون فوتبال هم اجرا شود و افراد بازنشسته پس از برگزاری مجمع فوق‌العاده جای خود را به نفرات تازه نفس بدهند.


اما طی اتفاقی عجیب برخی از روسای هیئت فوتبال استان‌های کشور بی توجه به این قانون بر سر کار حاضر شده و حاضر به رفتن نیستند. این در حالی است که مسئولان ذی ربط بارها اعلام کرده‌اند این قانون برای همه مردم ایران است و هیچ استثنایی ندارد و جزیی ترین بخش‌های یک سازمان هم باید به آن احترام بگذارند.

 


در این میان کاظم طالقانی، رییس هیئت فوتبال استان خوزستان علی‌رغم نامه رییس کل اداره ورزش و جوانان استان خوزستان مبنی بر ممنوعیت فعالیت او در این پست، بر سر کار خود حاضر شده و اهمیتی برای اجرای این قانون قائل نمی‌‎شود. او هم‌چنین طی اظهار نظری جالب گفته است کماکان بر سر کار حاضر شده و قصد کناره گیری نخواهد داشت. طالقانی عضو هیئت رییسه فدراسیون فوتبال هم هست و حالا با توجه با توافقات بین وزیر ورزش و مهدی تاج باید از این مسئولیت خود در فدراسیون کناره گیری کند.

فولاد خوزستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولاد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۶۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات پرحاشیه کشتی تایید شد

به گزارش "ورزش سه"، فدراسیون کشتی با اعلام این خبر در سایت خود نوشته است: "رئیس برکنار شده هیئت کشتی استان تهران که تاکنون بیش از 10 شکایت از فدراسیون کشتی داشته و اکثر آن ها نیز از طرف دادگاه رد شده است، در یکی از شکایت های خود به قانونی بودن مجمع انتخابات هیئت کشتی استان تهران اعتراض داشت که بر اساس رأی صادر شده از شعبه 45 دیوان عدالت اداری، این شکایت رد و انتخابات قانونی اعلام شد."
بدین ترتیب این انتخابات پرحاشیه به تایید رسیده و رییس فعلی آن می تواند به کار خود ادامه دهد.

از سوی دیگر البته برخی از کاندیداهای انتخابات فدراسیون کشتی برای ابطال انتخابات سال گذشته هم به دادگاه شکایت کرده بودند که هنوز سرنوشت نهایی آن اتفاقات هم مشخص نیست.

دیگر خبرها

  • برگزاری دومین دوره لیگ مینی فوتبال کیش
  • پیروزی مس رفسنجان برابر فولاد خوزستان در لیگ برتر فوتبال
  • حکم ‏CAS‏ علیه اسپانیا: انتخابات را از نو برگزار کنید
  • دیدار با جانبازان دفاع مقدس در میبد
  • سرمربی گل‌گهر: برابر استقلال خوزستان باید پیروز شویم
  • اسبقیان: سوم اردیبهشت مالکان استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود/ به دنبال حضور هیئت مدیره نیستیم
  • انتخابات هیئت کشتی استان تهران قانونی اعلام شد
  • انتخابات پرحاشیه کشتی تایید شد
  • حقوق ناجیان غریق سواحل دریایی کشور چهار برابر افزایش یافت
  • واکنش اسبقیان به ادعای وزیر اقتصاد در مورد مسائل مالی فدراسیون فوتبال+فیلم