Web Analytics Made Easy - Statcounter

سبزوار- ایرنا- رئیس شبکه دامپزشکی سبزوار گفت: یک متخلف بهداشتی عرضه کننده شیر خام با شکایت این اداره و حکم دستگاه قضایی شهرستان، به یک سال حبس تعزیری و منع اشتغال در زمینه جمع آوری، حمل و عرضه شیر خام محکوم شد.

ولی الله جغتایی یکشنبه شب در جمع خبرنگاران افزود: با پایش و نمونه برداری های مختلف از شیرخام دریافتی این مرکز، تخلفات بهداشتی آشکار شد و این مرکز جمع آوری شیر به دستور دادستانی مهر و موم گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: با وجود پلمب این واحد صنفی، مرکز یاد شده به صورت پنهانی اقدام به جمع آوری غیر بهداشتی شیر خام و حمل بدون مجوز بهداشتی شیر می کرد که تهدیدی برای بهداشت عمومی شهروندان بود.
وی گفت: پس از پیگیری های لازم، حکم محکومیت متصدی این مرکز به تحمل یک سال حبس و منع اشتغال وی در زمینه جمع آوری، حمل و عرضه شیرخام به مدت 15 ماه توسط مراجع قضایی شهرستان صادر شد.
هشت مرکز جمع آوری شیر خام در سبزوار فعال است.
سبزوار در 230 کیلومتری غرب مشهد مقدس قرار دارد.
8145/7495 / 6053

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي متخلف بهداشتي محكوم به زندان دامپزشكي سبزوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۶۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱.۶ میلیارد ریال پرونده تخلف صنفی در سبزوار تشکیل شد

حسین شریعتمدار تهرانی روز دوشنبه در نشست تنظیم بازار سبزوار گفت: در این مدت ۴۳۳ فقره بازرسی از واحدهای صنفی این شهرستان توسط اداره صمت و اتاق اصناف انجام شده که بیشترین این تخلفات شامل احتکار و گران‌فروشی مربوط به واحدهای صنفی متخلف بهداشتی و آرایشی، عرضه فرآورده‌های غذایی، پروتئینی و لبنیاتی بوده است.

وی اظهار کرد: واحد بازرسی و نظارت این اداره به صورت مستمر بر فعالیت واحدهای اقتصادی شامل انبارها، سردخانه‌ها، مراکز عمده نگهداری کالا، مراکز تولید و توزیع نهاده‌های دامی نظارت داشته و با تخلفات برخورد می‌کند.

وی ادامه داد: سامانه تلفنی ۱۲۴ نیز آماده دریافت شکایات و گزارش‌های مردمی از نحوه عرضه کالا و خدمات است.

۱۸ هزار واحد صنفی زیر نظر ۴۱ اتحادیه در شهرستان سبزوار فعالیت دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • انجام بالغ بر ۹ هزار نوبت بازرسی بهداشتی از مرکز عرضه فرآورده‌های خام دامی
  • ۱۳ مرکز متخلف در اردستان به مراجع قضایی معرفی شد
  • تشکیل ۳۸ پرونده تخلف صنفی در سبزوار
  • ۱.۶ میلیارد ریال پرونده تخلف صنفی در سبزوار تشکیل شد
  • ۳۶ مرکز عرضه فراورده‌های خام دامی در خراسان رضوی پلمب شد
  • ۴۸ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی متخلف در مشهد مهر و موم شد
  • نظارت بر تولید ۱۲ هزار تن گوشت سالم و بهداشتی و اجرای بیش از ۶ هزار بازدید نظارتی
  • امحای ۱۵۵ تن فراورده دامی غیر بهداشتی در خراسان رضوی
  • ۱۵ میلیارد تومان در جشن‌های گلریزان کردستان جمع‌آوری شد
  • جمع آوری انواع شیرینی تاریخ مصرف گذشته در یاسوج