Web Analytics Made Easy - Statcounter

ولی الله جغتایی یکشنبه شب در جمع خبرنگاران افزود: با پایش و نمونه برداری های مختلف از شیرخام دریافتی این مرکز، تخلفات بهداشتی آشکار شد و این مرکز جمع آوری شیر به دستور دادستانی مهر و موم گردید.
وی اظهار داشت: با وجود پلمب این واحد صنفی، مرکز یاد شده به صورت پنهانی اقدام به جمع آوری غیر بهداشتی شیر خام و حمل بدون مجوز بهداشتی شیر می کرد که تهدیدی برای بهداشت عمومی شهروندان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: پس از پیگیری های لازم، حکم محکومیت متصدی این مرکز به تحمل یک سال حبس و منع اشتغال وی در زمینه جمع آوری، حمل و عرضه شیرخام به مدت 15 ماه توسط مراجع قضایی شهرستان صادر شد.
هشت مرکز جمع آوری شیر خام در سبزوار فعال است.
سبزوار در 230 کیلومتری غرب مشهد مقدس قرار دارد.
8145/7495 / 6053
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف اشتغال حبس زندان شیر مشهد مقدس منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۶۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت دستکم ۱۶ اسیر فلسطینی در زندان های صهیونیست ها

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛  مرکز اسیران فلسطینی اعلام کرد در نتیجه جنایت‌های هولناک و غیرانسانی رژیم اشغالگر علیه اسیران فلسطینی، دست کم ۱۶ نفر از آنان از ۷ اکتبر سال پیش تا امروز شهید شده اند.
مرکز  اسیران افرود: رژیم اشغالگر از ۷ اکتبر تاکنون، هشت هزار و ۴۳۰ فلسطینی را در کرانه باختری رود اردن و قدس اشغالی بازداشت کرده است.
اسیران فلسطینی در زندان‌های رژیم اشغالگر با جنایت و تخلفات مستمر و هدفمندی روبرو هستند که شدیدترین و بی‌رحمانه‌ترین جنایت‌ها در تاریخ محسوب می‌شود.
این مرکز افزود: رژیم اشغالگر به ارتکاب جنایت خود در ناپدید کردن قهری اسیران فلسطینی ادامه می‌دهد.

دیگر خبرها

  • ۲۷۰ کیلوگرم فرآورده‌های خام دامی غیر بهداشتی در نایین معدوم شد
  • قاتل گربه ها به ۱۴ ماه زندان محکوم شد !
  • کمک یک میلیارد ریالی خیّر سلامت به بیمارستان شهید بهشتی سبزوار
  • شهادت دستکم ۱۶ اسیر فلسطینی در زندان های صهیونیست ها
  • قدردانی از خانواده خیر سلامت در بیمارستان واسعی سبزوار
  • پلمب یک واحد قصابی در شهرستان آوج
  • افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت روستایی ابارش سبزوار
  • دامپزشکی سبزوار ۷۰ متخلف بهداشتی را به دادگاه کشاند
  • جریمه ۱۲ میلیاردی قاچاقچی سوخت در سیرجان وصول شد
  • فاجعه بهداشتی در بجنورد؛ کشف ۸۰ خاور زباله از یک منزل