Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگیری 2 سارق زورگیر که با ترفند فروش خودرو در سایت دیوار، 920 میلیون ریال از فردی در شهرستان عباس آباد، کلاهبرداری کرده بودند، خبر داد.

به گزارش رکنا، حسن مفخمی شهرستانی گفت: در پی اعلام شکایت یک شهروند اهل ارومیه به مراجع انتظامی شهرستان عباس آباد، مبنی بر این که در مواجهه با آگهی فروش یک دستگاه خودروی تویوتا در یک از سایتهای خرید و فروش کالا، طی تماسی تلفنی با فردی که خود را مالک خودرو معرفی کرده بود به آن شهرستان مراجعه کرده و در مواجهه حضوری 2 فرد ناشناس از وی کلاهبرداری Fraud کرده‌اند، موضوع در دستور کار پلیس Police آگاهی آن فرماندهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: ماموران اقدامات اطلاعاتی را برای شناسایی متهمان که با کشاندن مالباخته به ویلایی در شهر سلمانشهر و بستن دست و پای وی، تمامی کارت های عابربانک همراهش را سرقت Stealing کرده و با استفاده از آن ضمن خرید طلا و جواهرات به مبلغ 920 میلیون ریال از محل متواری شده بودند، آغاز کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران خاطرنشان کرد: با تلاش های شبانه‌روزی ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی شهرستان عباس آباد، متهمان که در یکی از استان‌های همجوار مخفی شده بودند، شناسایی شده و پس از هماهنگی های قضایی در عملیاتی ضربتی دستگیر شدند.

مفخمی با اشاره به این که متهمان پس از اعتراف به سرقت و زورگیری از مالباخته، به مرجع قضایی معرفی شدند، هشدار داد: شهروندان ضمن رعایت هشدارهای انتظامی، در انجام خرید و فروش اقلام و معاملات بانکی از اعتماد به افراد ناشناس خودداری کنند و در صورت مواجهه با هرگونه مورد مشکوک، مراتب را سریعا به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

علت مرگ پیام صابری همسر زیبا بروفه+عکس برخورد وحشیانه پلیس فرودگاه تفلیس با یک زن ایرانی +تصاویر توضیحات احمد خمینی درباره عکس‌های لو رفته اش+عکس عامل انتحاری چابهار قبل و بعد از عملیات +عکس خالکوبی عجیب علی صادقی روی صورتش+عکس توجه زیاد به بازیگر زن هالیوود شاهزاده های انگلیس را به جان هم انداخت+عکس جسد خانم مجری BBC در خانه اش پیدا شد+عکس سوختن فجیع کودک 4 ماهه درپی بی توجهی مادر جوان+عکس ارتباط ستارهای فوتبال ایران با شاخ های مجازی این خانم معلم بچه های مدرسه ابتدایی را عضو گروه ( 18+) کرده بود!+عکس انتقام وحشتناک زن جوان از مردی که 23 سال قبل به او تجاوز کرده بود+عکس شک نداشتم که برادرم آریا با زنم ارتباط پنهانی دارد + عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا امیر و حسام عاشق ماموربازی بودند و در غرب تهران پرسه می زدند +عکس شمارش معکوس برای اعدام باقری‌ درمنی

منبع: رکنا

کلیدواژه: کلاهبرداری Fraud پلیس Police سرقت Stealing اخبار حوادث فرمانده انتظامی استان زورگیر فروشنده حوادث مازندران اخبار مازندران عکس قتل ساعت مرد فیلم تهران پسر زن جوان وحشتناک دستگیر شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۶۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهروند رشتی مأمور قلابی را لو داد

سرهنگ محمود حافظی، فرمانده انتظامی شهرستان رشت گفت: در پی تماس یک شهروند با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر اینکه شخصی تحت عنوان مأمور یکی از ارگان‌های دولتی با در دست داشتن بی‌سیم، قصد اخاذی از متصدی یک واحد صنفی در محدوده بلوار شهید بهشتی را دارد و با توجه به مشکوک شدن کسبه، از محل فرار کرده است، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: پس از بررسی‌های صورت گرفته، صحت موضوع محرز و پس از اقدامات فنی مأموران انتظامی پاسگاه خشت مسجد، متهم مورد نظر شناسایی و در محل سکونتش دستگیر شد.

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان رشت، از این متهم ۴۶ ساله یک دستگاه بی‌سیم غیرمجاز کشف و این فرد با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

سرهنگ حافظی تصریح کرد: تحقیقات پلیس برای شناسایی شاکیان احتمالی ادامه دارد.

او ضمن قدردانی از همکاری مردم با پلیس از آنها خواست هرگونه مورد مشکوک را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۶۰ سکه‌های تاریخی در فسا
  • از کلاهبرداری به بهانه فروش سوالات کنکور تا مرگ ۳ نفر در حادثه رانندگی در فارس
  • دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در دلفان
  • کشف انبار نوشیدنی‌های قاچاق در رشت
  • پلیس مانع فروش سکه‌های دوره اشکانی شد
  • کشف سکه‌های تاریخی از یک متهم در مسافرخانه ای در فسا
  • کشف ۲۰ تُن آرد احتکار شده در اسلامشهر
  • قتل خانم ۸۲ ساله در آباده و سرقت طلاجات او
  • سرقت طلا و قتل شهروند آباده‌ای
  • شهروند رشتی مأمور قلابی را لو داد