Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ مراسم ختم محمد نخجوان پور، داماد آیت‌الله شهید مصطفی خمینی، فردا دوشنبه، 26 آذر، از ساعت 3.5 تا 5 بعدازظهر در مسجد جامع شهرک قدس، واقع در میدان صنعت، بلوار فرحزادی ابتدای فاز 2، خیابان شهید سیف برگزار می شود.

انتهای پیام .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف مصطفی خمینی منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۶۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس دیده نشده از سیدحسن خمینی با پوششی متفاوت /سیدمحمد خاتمی وارد شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به مناسبت بیست و نهمین سالگرد ارتحال حجت الاسلام و المسلمین سید احمد خمینی، فرزند گرامی حضرت امام، جماران اقدام به انتشار تصاویری از پشت صحنه مستند احمد کرد.

مستند «احمد» با موضوع زندگی و زمانه حجت الاسلام و المسلمین سید احمد خمینی، برای اولین بار روایت‌های مهم و ناگفته‌ای را از دوران انقلاب و برهه‌های حساس دهه نخست جمهوری اسلامی روایت می‌کند. این مستند ساخته مصطفی رزاق کریمی و به تهیه کنندگی غلامعلی اصغریان و سرمایه گذاری موسسه «عروج امام» درباره زندگی و زمانه امین و فرزند امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، ساخته شده است.

سید محمد خاتمی، سید حسن خمینی، سید محمد موسوی خوئینی ها، مهدی کروبی، فاطمه طباطبایی، حسن روحانی، سید حسین خمینی، سید مهدی امام جمارانی، علی اکبر ناطق نوری، اسدالله بادامچیان، سید محمود دعایی، کاظم رحیمی، مهدی فیروزان، غلامحسین کرباسچی، مصطفی کفاش زاده و محمد هاشمی رفسنجانی در این فیلم مستند حضور دارند و روایت تاریخی اثر را پیش می برند.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1884966

دیگر خبرها

  • بررسی حقوقی حواشی مربوط به حوزه علمیه امام خمینی (ره) + فیلم
  • هشدارهای امام خمینی درباره روحانیون وابسته، مقدس‌نما و تحجرگرا
  • بررسی حقوقی حواشی مربوط به حوزه علمیه امام خمینی (ره)
  • سردار مصطفی مولوی: آقا مهدی باکری و شهید کاظمی همیشه در خط مقدم می‌جنگیدند/ مهدی هیچ‌گاه اجازه نمی‌داد خاکریز جبهه به مسائل سیاسی آلوده شود/ لیدر جریان خالص‌سازی همه توان‌ش را برای تضعیف آقا مهدی به کار گرفت
  • واکنش آیت‌الله صدیقی به ادعای زمین خواری
  • نخستین واکنش آیت الله صدیقی به ادعای جنجالی
  • (تصویر) عکس دیده نشده از سیدحسن خمینی با پوششی متفاوت
  • شهرک سینمایی نور
  • عکس دیده نشده از سیدحسن خمینی با پوششی متفاوت /سیدمحمد خاتمی وارد شد
  • امام خمینی: نظر آیت‌الله طالقانی درباره حجاب صحیح است