Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@07:48:06 GMT

سرشماری پرنده هوبره و بزکوهی به زودی انجام می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۸۶۷۳۷

سرشماری پرنده هوبره و بزکوهی به زودی انجام می‌شود

سعید عیدی گماری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: دو نفر از شکارچیان غیر مجازی که در درگیری با محیط بان اندیمشکی  باعث مجروحیت وی شده بودند دیروز شناسایی، دستگیر و بدادگاه معرفی شدند.

وی افزود: طی ماه جاری ۶ متخلف شکار و صید غیر مجاز دستگیر و پرونده آنان به دادگاه برای سیر مراحل قضایی احاله شد.

رئیس اداره محیط زیست اندیمشک با تاکید بر مسئولیت حفظ محیط زیست برای بهره‌مندی نسل‌های آینده، گفت: کلیه صنایع آلاینده مکلف به اجرای قانون و توسعه فضای سبز می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: پرونده تخلیه پسماندهای پزشکی در طبیعت و محدوده بستر رودخانه بالارود به صورت مشترک توسط اداره حفاظت محیط زیست و مرکز بهداشت امروز به دادگاه برای سیر مراحل قضایی و بررسی ابعاد پرونده احاله شد.

عیدی‌ گماری محیط زیست را امانتی مهم دانست و تصریح کرد: سرشماری بزکوهی و پرنده هوبره به‌زودی در طبیعت اندیمشک آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، شهرستان اندیمشک در شمال استان خوزستان در نزدیکی دامنه رشته‌کوه‌های زاگرس واقع شده است.

کد خبر 4480768

منبع: مهر

کلیدواژه: سرشماری پاییزه حیات وحش شهرستان اندیمشک محیط زیست خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۶۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی مراکز غیر مجاز جمع‌آوری و تفکیک ضایعات

به گزارش خبرگزاری مهر، حمیده خدنگی، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اسلامشهر گفت: در پی بررسی وضعیت محیط زیستی شهرستان از ابتدای فروردین امسال توسط کارشناسان این اداره تاکنون تعداد ۱۴ مرکز غیر مجاز جمع‌آوری و تفکیک ضایعات شناسایی شده است.

وی افزود: فعالیت آلاینده این واحدها در زمینه جمع‌آوری غیر اصولی تفکیک زباله و ضایعات بدون رعایت اصول بهداشتی و محیط زیست بوده و فعالیت آلاینده این واحدها، علاوه بر ایجاد آلودگی محیط زیست، تهدیدی جدی علیه بهداشت و سلامت عموم مردم است.

خدنگی در پایان تصریح کرد: با توجه به عدم رعایت ضوابط و مقررات جاری ملاک عمل محیط زیست توسط واحدهای مذکور، پیگیری لازم به منظور رفع آلایندگی تا حصول نتیجه مثبت انجام خواهد شد.

کد خبر 6084202

دیگر خبرها

  • دشتی پر از شاهین‌های شکاری در تهران / شکارچیان در کمین و سازمان محیط زیست بی‌خبر / احتمالا بخشی از تجارت غیرقانونی شاهین از این‌جا آغاز می‌شود (فیلم)
  • افزایش تعداد گوزن زرد ایرانی در ارسنجان + فیلم
  • ممنوعیت استفاده از کیسه‌های پلاستیکی در گیلان
  • نجات یک بهله دلیجه زخمی با کمک دوستداران محیط زیست
  • اهمیت ویژه آموزش حفظ محیط زیست به کودکان
  • پرنده نادر غواص گلوسیاه به طبیعت برگشت
  • تحویل ۲ بره میش وحشی به اداره محیط زیست تایباد
  • شناسایی مراکز غیرمجاز جمع‌آوری و تفکیک ضایعات
  • (ویدیو) رویا کجاست؟
  • شناسایی مراکز غیر مجاز جمع‌آوری و تفکیک ضایعات