Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مجموعه فروشگاه‌هاي زنجيره اي هايپرمي در تداوم عمل به رسالت مسئوليت اجتماعي خود، جشنواره بزرگ من با طبيعتم با شعار هايپرمي حامي محيط زيست را برگزار مي‌کند.
مجموعه فروشگاه‌هاي زنجيره اي هايپرمي در تداوم عمل به رسالت مسئوليت اجتماعي خود، جشنواره بزرگ من با طبيعتم با شعار هايپرمي حامي محيط زيست را برگزار مي‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مديرخدمات مشتريان فروشگاه‌هاي زنجيره‌اي هايپرمي اظهار داشت: اين مجموعه در راستاي ايفاي مسئوليت اجتماعي شرکتي خود از روز 1 آذر الي 15 اسفند اقدام به برگزاري اين جشنواره کرده است، که در زمان خريد به مشتريان خود بجاي کيسه هاي نايلوني کيسه‌هاي پارچه اي هديه مي‌کند و به استفاده کنندگان از اين کيسه ها به قيد قرعه جوايزي نيز اهدا ميگردد.
فاطمه_کريم_وند افزود: ديدگاه ما در اين جشنواره ها محدود به کسب و کار‌ نبوده و به عنوان يک شهروند حقوقي مسئول، حمايت از محيط زيست و سلامت جامعه را بخشي مهمي از وظايف خود ميدانيم و اعتقاد داريم يک کسب و کار زماني اهميت پيدا مي‌کند که با هدفي مسئولانه درآميخته باشد.
گفتني است؛ جشنواره بزرگ من با طبيعتم هايپرمي از روز 1 آذر تا 15 اسفند 97 در فروشگاه هايپرمي در حال اجرا مي‌باشد.

اضافه نمودن به:
نظر شما:نام:پست الکترونيکي:نظر
کد امنيتي:
پربيننده ترين مطالب روابط عمومي آشنايي با روابط عمومي
آشنايي با روابط عمومي و تبليغات
اعتماد به نفس يعني همه چيز
9 آمار شگفت انگيز اينترنت و رسانه هاي اجتماعي در سال 2018
مشتري
به روزرساني سايت: ده نکته کاربردي براي روابط عمومي‌ها
راهنماي گوگل ادوردز / قيمت گذاري کلمات کليدي
روبات‌هاي پيش‌خدمت، هدايت‌گران معلول
سرپرست جديد روابط عمومي کشتيراني جمهوري اسلامي ايران منصوب شد.
آگهي اشتباه يک کارآموز در گوگل 10 ميليون دلار خسارت زد



مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومي
مديريت
رويدادها
روابط عمومي ايران
کتابخانه
تازه هاي شبکه
آخرين رويدادها
فن آوري هاي نو
تبليغات و بازاريابي
ايده هاي برتر
بادپخش صوتي
گزارش تصويري
پيشنهادهاي کاربران
اخبار بانک و بيمه
نيازمندي ها
خدمات
خبرنگار افتخاري
بخش اعضا
دانلود کتاب
پيوندها
جستجوي پيشرفته
موبايل
آر اس اس
بخشنامه ها
پيشکسوتان
لوح هاي سپاس
پيام هاي تسليت
مناسبت ها
جملات حکيمانه
پايان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب اين سايت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادي و معنوي اين سايت متعلق به شارا است
info@shara.ir
خبر فوري: فراخوان دومين همايش بررسي نقش روابط عمومي در صنعت بانکداري

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۶۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مستقل شدن روابط عمومی‌ها در دستگاه‌های اجرایی پیگیری می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی بارگاهی بعد از ظهر چهارشنبه در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی شهرستان دشتستان اظهار داشت: روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی شهرستان طی سال گذشته در راستای انعکاس عملکرد و اخبار ادارات تلاش بسیاری داشته و همچنین در بحث انتخابات به عنوان بزرگترین رویداد سیاسی کشور نیز نقش بسزایی ایفا کردند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان دشتستان با بیان اینکه روابط عمومی‌ها نقش و جایگاه ویژه ای در جامعه دارند، افزود: روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی شهرستان می‌توانند در راستای ایجادِ نشاط و امید آفرینی در جامعه گام‌های بلندی بردارند.

وی به برخی از مشکلات روابط عمومی‌های ادارات اشاره کرد و گفت: با توجه به حجمِ بالای کاری روابط عمومی‌ها، مستقل شدن آنها در دستگاه‌های اجرایی به طور جدی دنبال می‌شود.

وی تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید نسبت به روابط عمومی‌ها نگاه ویژه داشته و آنها را تقویت کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان دشتستان برخی از خصوصیات روابط عمومی توانمند را برشمرد و عنوان کرد: روابط عمومی‌ها باید علاوه بر پویایی و فعالیت در دستگاه‌های اجرایی، دارای خلاقیت و اندیشه‌ای نو باشند.

وی با بیان اینکه روابط عمومی باید برای امید آفرینی در جامعه تلاش کنند، ابراز داشت: روابط عمومی‌ها باید عملکردها و فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی خود را با خلاقیت و نوآوری در سطح شهرستان منعکس کرده و در جامعه نشاط ایجاد کنند.

بارگاهی به نقش بارزِ روابط عمومی‌ها در خصوص جوانی جمعیت و حوزه نهضت ملی مسکن اشاره کرد و گفت: روابط عمومی باید اخبار دستگاه اجرایی و دستاوردهای دولت را در جامعه بخوبی اطلاع رسانی کند تا مردم از این خدمات ارزنده بهره مند شوند.

وی تاکید کرد: با انتخاب هیأت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی شهرستان باید هم افزایی بیشتری داشته تا انعکاس بهتری از خدمات دولت در دستگاه‌های اجرایی ارائه شود.

بارگاهی بر تعامل روابط عمومی‌ها تاکید کرد و افزود: روابط عمومی‌ها باید با یک گروهی را ایجاد کرده و با مطرح کردن موضوعات به همدیگر کمک کنند و همچنین هم افزایی و هماهنگی بیشتری داشته باشند.

وی یادآور شد: تعامل روابط عمومی‌ها با رسانه‌ها در انعکاس به موقع اخبار و عملکرد دستگاه‌های اجرایی شهرستان کمک می‌کند.

در پایانِ این نشست، انتخابات هیأت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های شهرستان دشتستان با حضور ۳۷ روابط عمومی برگزار شد و ایمان خوشقدم به عنوان رئیس، جواد راهپیما به عنوان نایب رئیس، مرجان غلامی به عنوان منشی، علی نامی نظری و کوروش امینی به عنوان اعضای اصلی انتخاب شدند.

همچنین غلامرضا ابول زاده و اعظم شیخی به عنوان اعضای علی البدل و حبیب توکلیان و مریم موسوی به عنوان بازرس و خزانه دار انتخاب شدند.

کد خبر 6088046

دیگر خبرها

  • پایه اصلی هر سازمانی بر دوش روابط عمومی است
  • روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند
  • مستقل شدن روابط عمومی‌ها در دستگاه‌های اجرایی پیگیری می‌شود
  • ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
  • ممنوع شدن توزیع رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
  • کشف ۱۰ فقره سرقت فروشگاه‌های زنجیره‌ای در همدان
  • دیجی کالا ؛ بزرگ ترین بازار آنلاین موبایل ایران
  • علی رشیدی دبیرکل فدراسیون کبدی شد
  • آتش سوزی بزرگ انبار گوگرد در مشهد 
  • قطعی موقت آب در برخی مناطق همدان