Web Analytics Made Easy - Statcounter

آدام شیف، عضو دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا از حوزه انتخابیه ماساچوست، احتمال صدور حکم حبس برای دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، را پس از خروج وی از کاخ سفید رد نکرد.

شیف در حالی روز یکشنبه از چشم انداز واقعی زندانی شدن ترامپ گفت که چند روز پیش، دادستان‌های فدرال آمریکا به طور ضمنی اعلام کردند رئیس جمهور این کشور در جریان رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ میلادی، بر پرداخت غیرقانونی حق السکوت به دو زنی که با وی رابطه غیراخلاقی داشته اند، نظارت داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عضو دموکرات کنگره در گفتگو با برنامه «رو در روی ملت» شبکه تلویزیونی سی بی اس آمریکا، گفت: احتمال بسیار واقعی وجود دارد که وزارت دادگستری آمریکا روزی که ترامپ کاخ سفید را ترک می‌کند، علیه وی اعلام جرم کند. این بدان معناست که ترامپ نخستین رئیس جمهور آمریکا در چندین سال اخیر خواهد بود که با احتمال واقعی زندانی شدن مواجه است.

دادستان‌های فدرال آمریکا در اسناد حقوقی که روز جمعه به دادگاه تحویل دادند، اعلام کرده اند که «فرد شماره ۱» (منظور ترامپ است) در جریان رقابت‌های انتخاباتی سال ۲۰۱۶ میلادی وکیل سابق خود، مایکل کوهن، را مأمور کرده تا به دو زنی که می‌گویند با رئیس جمهور آمریکا روابط غیراخلاقی داشته اند، به طور غیرقانونی مبالغی را پرداخت کند. نخستین بار است که دادستان‌های فدرال آمریکا ترامپ را در این باره متهم می‌کنند.

شیف که پیش بینی می‌شود رئیس بعدی کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان آمریکا باشد، همچنین افزود سرنوشت زندانی شدن یا بخشیده شدن ترامپ ممکن است در دستان رئیس جمهور آینده آمریکا باشد.

این عضو دموکرات کنگره گفت: رئیس جمهور بعدی آمریکا ممکن است مجبور شود که تعیین کند آیا ترامپ بخشیده خواهد شد یا خیر. من فکر می‌کنم دادستان‌های نیویورک ممکن است پرونده سنگینی را در این باره (علیه ترامپ) تشکیل دهند. شیف در ادامه افزود همه اتهاماتی را که آن‌ها (دادستان‌های فدرال) علیه کوهن مطرح کرده اند، در واقع به همان میزان برای فرد شماره ۱ –رئیس جمهور آمریکا– نیز صدق می‌کند.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: حبس رئیس جمهور کاخ سفید انتخابات ریاست جمهوری شبکه تلویزیونی وزارت دادگستری جرم رئیس جمهور آمریکا نیویورک حبس ریاست جمهوری کنگره آمریکا عضو ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۶۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن: تهران می‌خواهد اسرائیل را برای همیشه نابود کند

آفتاب‌‌نیوز :

جو بایدن رئیس جمهور آمریکا طی مقاله‌ای در روزنامه وال استریت ژورنال نوشت: اسرائیل قدرتمند‌ترین شریک ما در منطقه است و در صورت تضعیف ارتشش دست روی دست نخواهیم گذاشت.

رئیس جمهور آمریکا در ادامه گفت تهران می‌خواهد اسرائیل را برای همیشه نابود کند و تنها دولت یهودی در جهان را محو کند.

وی همچنین مدعی شد ارتش رژیم صهیونیستی دارای فناوری و آموزش لازم برای دفاع از اسرائیل است.

جو بایدن همچنین نوشته مجلس نمایندگان آمریکا باید لوایح مربوط به امنیت اوکراین، اسرائیل و کمک به فلسطینی‌ها را تصویب کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • توهین جدید ترامپ به بایدن؛ او بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است
  • ترامپ: بایدن کشور ما را ویران کرده و بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکاست/ ما باید از شر بایدن خلاص شویم (فیلم)
  • رحیم‌پور ازغدی: ترامپ یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه!
  • بایدن: تهران می‌خواهد اسرائیل را برای همیشه نابود کند
  • واکنش معاون پارلمانی رئیس‌جمهور به احتمال استیضاح «مراد صحرایی»
  • پیامد تردید نسبت به یکی از متهمان پرونده ۶ ژانویه برای ترامپ
  • ترامپ بار دیگر دادگاهی شد
  • ترامپ در دادگاه خود را به خواب زد
  • این بار «ترامپ خواب‌آلود»، سوژه شد
  • «مشکل واقعی» ترامپ با قاضی پرونده خود در منهتن