Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-18@23:51:22 GMT

نسل آینده کیبورد‌ها چگونه خواهد بود؟

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۸۶۸۲۴

نسل آینده کیبورد‌ها چگونه خواهد بود؟

‍‍‍‍‍‍

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284 کیبورد برای سالیان سال رابط بین کاربر و رایانه بوده است ولی بهترین وسیله برای این کار نیست. شرکتهای مختلفی با فناوریهای مختلف سعی داشته‌اند تا وسیله‌ای جایگزین برای آن معرفی کنند تا سهولت بیشتری تایپ کردن داشته باشد. از استفاده از فناوری واقعیت مجازی و واقعیت افزوده تا استفاده از صوت به جای کیبورد جزو گزینه های جایگزین هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیا این بدین معنی است که کیبورد از دور خارج خواهد شد و این فناوریها چگونه به جای آن استفاده خواهند شد؟

منبع: تابناک

کلیدواژه: تکنولوژی کیبورد کی بورد ویدیو فیلم تایپ تایپ کردن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۶۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیزات جدیدی به نیروی زمینی ارتش الحاق می‌شود

امیر سرتیپ دوم غلام‌حسین سلیمانی در گفت‌وگویی درباره بازسازی و بازتولید ادوات مورد نیاز نیروی زمینی ارتش اظهار کرد: در دنیا تجهیزات نظامی دارای ویژگی‍های خاص را از رده خارج نمی‌کنند، بلکه آنها را ارتقا می‌دهند؛ به عنوان مثال تانک «ام ۶۰» از جمله تجهیزاتی است که در دهه ۶۰ میلادی وارد کشورمان شده و اکنون این وسیله با قرارگیری تجهیزات نوین بر روی آن، به وسیله‌ای عملیاتی برای مقابله با تهدیدات تبدیل شده است.

وی ادامه داد: یکی از مسائل مهم صحنه نبرد، اقتصادی کردن چنین تجهیزاتی است؛ از این رو با همین نگاه در حوزه زرهی و توپخانه، تجهیزات موجود یا در حال طراحی، باید امکان مقابله با تهدیدات را داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: در نیروی زمینی ارتش نگاه ویژه‍ای به تجهیزات وجود دارد؛ چه به تجهیزاتی که برای مقابله با تهدیدات، نیازمند ارتقا هستند و چه تجهیزات جدیدی که بر حسب نیاز باید طراحی و تولید شوند؛ بنابراین در همین راستا و در آینده نزدیک شاهد الحاق تجهیزات جدید به این نیرو خواهیم بود.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دفاعی امنیتی

دیگر خبرها

  • خبرهای مهم درباره تجهیزات نظامی نیروی زمینی ارتش
  • جابه جایی بیش از ۲۱ هزار مسافر در راه آهن زاگرس
  • تجهیزات جدیدی به نیروی زمینی ارتش الحاق می‌شود
  • دستمزد نجومی بازیگران تلویزیون؛ شایعه یا واقعیت؟
  • ترخیص بیش از ۴ هزار و ۱۰۰ وسیله نقلیه توقیفی
  • برق خورشیدی فضایی یک قدم به واقعیت نزدیک تر شد
  • بهره‌برداری از نخستین نیروگاه خورشیدی فضا در یک قدمی واقعیت
  • چرا به شاهد ۱۳۶، «کلاشنیکف دنیای پهپاد‌ ها» می گویند؟
  • واکاوی تقابل علم و اخلاق علمی
  • واقعیت‌های جنگ را برای جوانان و فرزندانمان تبیین کنیم