Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@11:55:22 GMT

پسر پدرکش دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۸۶۸۳۰

پسر پدرکش دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان بوشهر از شناسایی و دستگیری متهم به قتلی خبر داد که نیمه شب در وحدتیه از توابع شهرستان دشتستان پدرش را به قتل رساند.

به گزارش مشرق، سردار خلیل واعظی دقایقی قبل در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حدود 20 روز قبل مردی 53 سال دریکی از روستاهای  وحدتیه دشتستان نیمه های شب  در حیاط منزلش  با شلیک چندین گلوله کلاش از پشت بام همسایه به قتل رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با حضور کارآگاهان پلیس آگاهی دشتستان و تشکیل تیم ویژه‌ای بررسی این حادثه از چندین منظر آغاز شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر عنوان کرد: با توجه به ارتباط مقتول با پرونده دستگیری چند متجاوز به عنف و سارق مسلح که حدود 6 سال قبل منجر به اجرای حکم اعدام گردیده بود، شایعاتی در خصوص ارتباط این حادثه با پرونده اعدام مطرح شد.

بیشتر بخوانید:

قتل زن جوان زیر چرخ‌های کامیون شوهری که بخاطر سوءظن برادرش را کشت خودکشی مرگبار در دانشگاه الزهرا

وی تصریح کرد: برخی از افراد به امید انحراف مسیر تحقیقات پلیس و ایجاد مانع در کشف حقیقت آگاهانه به این شایعات دامن می‌زدند.

واعظی خاطرنشان کرد: تحقیقات میدانی، بررسی‌های علمی و هوشمندانه کارآگاهان دایره جنایی پلیس آگاهی دشتستان با جمع‌آوری ادله و مدارک مستند ضمن اثبات بی‌اساس بودن این شایعات، پلیس را هر لحظه به مظنونین اصلی نزدیک‌تر می‌کرد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: پس از بررسی چند باره مدارک جمع‌آوری شده و مرور ادله  مطرح شده به وسیله کارآگاهان، سرانجام فرزند 19 ساله مقتول به عنوان مظنون اصلی دستگیر شد.

وی اظهار داشت: متهم دستگیر شده ضمن اعتراف به قتل پدرش علت آن را اختلاف خانوادگی و بی‌توجهی مقتول به همسرش (مادر متهم )عنوان کرد.

واعظی گفت: اسلحه کلاش به کار رفته در این حادثه کشف و 3 نفر متهم دیگر که ضمن همکاری با مقتول سعی در ایجاد انحراف در مسیر پرونده را داشتند نیز دستگیر شدند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: قانون بازنشستگان بازار سکه و ارز ظریف اعتراضات فرانسه اخبار حوادث دستگیری قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۶۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس مانع فروش سکه‌های دوره اشکانی شد

فرمانده انتظامی شهرستان فسا از دستگیری فردی سودجو و کشف ۶۸ سکه با قدمت تاریخی مربوط به دوره اشکانی به ارزش ۳۵ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس فارس، فرهاد آراوند اظهار کرد: در پی گزارش مردمی مبنی بر فعالیت فردی سودجو در امر خرید و فروش عتیقه‌جات، مأموران پلیس رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران با کنترل تردد فرد مورد نظر و اقدامات تخصصی از قصد وی برای فروش تعدادی سکه قدیمی در شهرستان شیراز مطلع شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فسا تصریح کرد: مأموران پلیس پس از تحقیقات تکمیلی متوجه شدند که متهم در یک مسافرخانه سکونت دارد و با اخذ نیابت قضائی وی را دستگیر و به مقر پلیس دلالت دادند.

آراوند با اشاره به اینکه در بازرسی از محل سکونت متهم ۶۸ عدد سکه مربوط به دوره اشکانی کشف شد، خاطرنشان کرد: برابر نظر کارشناسان اداره میراث فرهنگی ارزش اموال مکشوفه ۳۵ میلیارد ریال برآورد شده است.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: متهم پس از تکمیل پرونده و سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.

کد خبر 747273

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۶۰ سکه‌های تاریخی در فسا
  • کلاهبردار ۱۶۰ میلیارد ریالی در کرمانشاه دستگیر شد
  • قتل هولناک پدر به دست دختر جوان | همکاری ۲ پسر در اجرای نقشه قتل | متهم: پدرم با زندگی من در خانه مجردی مخالف بود!
  • پلیس مانع فروش سکه‌های دوره اشکانی شد
  • کشف سکه‌های تاریخی از یک متهم در مسافرخانه ای در فسا
  • کلاهبردار میلیاردی در آبادان دستگیر شد
  • قاتلان مرد ۳۵ ساله در ارومیه دستگیر شدند
  • کلاهبردار وام ازدواج در بوکان دستگیر شد
  • مامور قلابی در رشت دستگیر شد
  • کلاهبردار وام ازدواج دستگیر شد