Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: تصادف کامیونت و کامیون در جاده دماوند، مرگ دلخراش یکی از راننده‌ها را رقم زد.

ساعت 3:50 بامداد امروز به دنبال تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه 125 آتش‌نشانی و اعلام تصادف Crash شدید دو کامیون، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران بی‌درنگ نیروهای عملیات ایستگاه‌های 26، 32 و گروه امداد و نجات 10 را به محل حادثه Incident در جاده دماوند (جاجرود)، نرسیده به ورودی بزرگراه شهید بابایی، اعزام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیمان شامانی؛ افسر آماده منطقه سه عملیات سازمان آتش‌نشانی تهران درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: یک دستگاه کامیونت ایسوزو در حال حرکت به علت نامعلومی با قسمت عقب یک دستگاه کامیون تریلی برخورد کرد به طوریکه اتاقک جلوی کامیونت کاملاً از بین رفت.

وی افزود: براثر این حادثه راننده کامیونت (مردی 35 ساله) داخل اتاقک کامیونت ایسوزو گرفتار و به سختی دچارمصدومیت شد.

افسر آماده منطقه سه عملیات این سازمان تصریح کرد: به دلیل شدت تصادف و متلاشی شدن اتاقک کامیونت، دسترسی به راننده بسیار سخت و دشوار شده بود که آتش‌نشانان در همان ابتدا با تقسیم کار بین خود، گروهی را برای جلوگیری از تصادفات احتمالی، موظف به قرار دادن علائم هشداردهنده ترافیکی در اطراف صحنه تصادف کردند.

شامانی ادامه داد: گروه دوم آتش‌نشانان نیز با استفاده از تجهیزات ویژه نجات، ستونهای درهم پیچیده این کامیونت را برش دادند تا بتوانند در زمانی کوتاه به راننده گرفتار دسترسی پیدا کنند.

آتش‌نشانان پس از تلاش فراوان موفق شدند به راننده دسترسی پیدا کرده، وی را از داخل اتاقک کامیون بیرون آورده و تحویل عوامل اورژانس دهند که متأسفانه پس از معاینات اولیه مشخص شد، راننده کامیونت ایسوزو در همان لحظات اولیه به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

علت مرگ پیام صابری همسر زیبا بروفه+عکس برخورد وحشیانه پلیس فرودگاه تفلیس با یک زن ایرانی +تصاویر توضیحات احمد خمینی درباره عکس‌های لو رفته اش+عکس عامل انتحاری چابهار قبل و بعد از عملیات +عکس خالکوبی عجیب علی صادقی روی صورتش+عکس توجه زیاد به بازیگر زن هالیوود شاهزاده های انگلیس را به جان هم انداخت+عکس جسد خانم مجری BBC در خانه اش پیدا شد+عکس سوختن فجیع کودک 4 ماهه درپی بی توجهی مادر جوان+عکس ارتباط ستارهای فوتبال ایران با شاخ های مجازی این خانم معلم بچه های مدرسه ابتدایی را عضو گروه ( 18+) کرده بود!+عکس انتقام وحشتناک زن جوان از مردی که 23 سال قبل به او تجاوز کرده بود+عکس شک نداشتم که برادرم آریا با زنم ارتباط پنهانی دارد + عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا امیر و حسام عاشق ماموربازی بودند و در غرب تهران پرسه می زدند +عکس شمارش معکوس برای اعدام باقری‌ درمنی

منبع: رکنا

کلیدواژه: تصادف Crash حادثه Incident اخبار حوادث خودرو دماوند راننده تصاویر کامیون عکس ساعت قتل مرد فیلم تهران زن جوان وحشتناک دستگیر شد حمله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۶۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف پژو پارس و کامیون در بم / ۲ کشته و ۶ مصدوم

آفتاب‌‌نیوز :

این حادثه رانندگی ساعت ۲۰:۵۴ شامگاه شنبه در بم، روبه‌روی پمپ بنزین صوفی آبادی رخ داده است.

به گزارش مرکز هدایت عملیات بحران دانشگاه علوم پزشکی کرمان، تعداد ۲ دستگاه آمبولانس برای کمک به مصدومان این حادثه اعزام شد و مصدومان به بیمارستان پاستور بم انتقال یافتند.

مرکز شهرستان بم در فاصله ۱۹۵ کیلومتری شرق شهر کرمان قرار دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • محصولات تجاری گروه ‌بهمن در نمایشگاه صنعت‌ پخش ایران معرفی می‌شود 
  • شرایط خرید کامیونت فورس در بورس کالا ابلاغ شد
  • 3 کشته در تصادف پژو - کامیون
  • پلیس مانع گسترش آتش کامیون شد
  • ببینید | لحظه دلخراش سقوط یک زن طبیعت‌گرد به داخل دره در لوه گلستان
  • یک کشته در پی برخورد خودرویی با حصار کاخ سفید
  • تصادف پژو پارس و کامیون در بم / ۲ کشته و ۶ مصدوم
  • درباره خودرو اکستریم VX
  • مراحل تولید وانت و کامیونت های "فورد" در ویدئویی دیدنی (فیلم)
  • ببینید | کامیون بستنی بدون راننده!