Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-25@11:51:19 GMT

غرش موشک بالستیک یمن در آسمان جنوب عربستان

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۸۶۸۷۷

یگان موشکی ارتش یمن و انصارالله که چند روزی حملات موشکی خود علیه ائتلاف سعودی را همزمان با آغاز گفتگو‌های صلح سوئد متوقف کرده بود، یکشنبه‌شب یک فروند موشک بالستیک «زلزال-۱» را به سمت مواضع شبه‌نظامیان ائتلاف متجاوز شلیک کرد.

پایگاه خبری انصارالله گزارش داد، این موشک بالستیک به سمت پایگاه نظامی «السدیس» در نجران شلیک شد که در پی آن چندین نفر از شبه‌نظامیان مستقر در این پایگاه کشته و یا زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمله موشکی یکشنبه شب یمن ساعاتی پس از حملات هوایی ائتلاف سعودی به غرب و شمال یمن صورت گرفت.

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن گفت که جنگنده‌های ائتلاف سعودی-اماراتی روز یکشنبه بیش از ۱۵ بار به مناطق مختلف یمن همزمان با حملات توپخانه‌ای و موشکی تجاوز کردند.

وی گفت که جنگنده‌های ائتلاف سعودی روز یکشنبه (۱۸/۹/۹۷) بیش از ۱۵ بار به استان‌های صنعاء، صعده و الحدیده، همزمان با حملات موشکی و توپخانه‌ای یمن حمله کردند.

یحیی سریع در گفتگو با خبرگزاری رسمی یمن «سبأ» تاکید کرد که شبه‌نظامیان از بامداد یکشنبه به سمت منطقه «نهم» استان صنعاء و پایگاه‌های ما در التباب الاسود لشکر کشی کردند و همزمان یگان توپخانه‌ای و راکتی آن‌ها به منظور پشتیبانی اقدام به شلیک کردند.

حملات ائتلاف سعودی به یمن با وجود آغاز گفت‌گو‌های صلح سوئد متوقف نشده است و آنطوری که پیداست توقفی در کار نیست. در حمله دیروز ائتلاف متجاوز سعودی به منطقه‌ای در الحدیده واقع در غرب یمن، ۱۰ نفر از زنان و کودکان یمنی را کشته و یا زخمی شدند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سوئد تجاوز زنان کودکان سوئد عربستان یمن موشک جنوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۶۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گارد ساحلی ژاپن : موشک بالستیک کره شمالی پس از ۷ دقیقه پرواز سقوط کرد

گارد ساحلی ژاپن مدعی شد که کره شمالی یک موشک بالستیک دیگر پرتاب کرد که البته پس از ۷ دقیقه پرواز دچار سقوط شد.   به گزارش مهر، براساس ادعای گارد ساحلی ژاپن، احتمالا کره شمالی یک موشک بالستیک به سمت ساحل شرقی این کشور شلیک کرده که البته سقوط کرده است.   براساس گزارش شبکه تلویزیونی ان‌اچ‌کی ژاپن، این موشک پس از هفت دقیقه در خارج از منطقه ویژه اقتصادی توکیو سقوط کرد.   این چهارمین باری است که کره شمالی در سال جاری موشک بالستیک پرتاب می‌کند. پیونگ‌یانگ آخرین بار دوم آوریل دست به شلیک موشک بالستیک زد. در آن برهه، خبرگزاری مرکزی کره شمالی از آزمایش موفقیت‌آمیز موشک مافوق صوت میان‌برد «هوآسونگ-۱۶بی» خبر داد.   همچنین ارتش کره جنوبی نیز مدعی شد که کره شمالی امروز «چندین» موشک بالستیک به سمت ساحل شرقی این کشور شلیک کرده است.   پیشتر رسانه‌های رسمی کره شمالی روز شنبه اعلام کردند که این کشور در تازه‌ترین آزمایش‌های تسلیحاتی خود یک کلاهک جدید طراحی‌شده برای موشک‌های کروز و یک موشک ضدهوایی جدید را با موفقیت آزمایش کرده است. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اسرائیل با اطلاعات پایگاه ترکیه، موشک‌های ایران را زد
  • اسرائیل با اطلاعات پایگاه ترکیه، موشک های ایران را زد
  • قمار جنگ اسرائیل و ایران
  • سرکنسول عربستان سعودی در مشهد تعیین شد + جزئیات
  • ببینید | موشک‌های بالستیک ایران توانستند با عبور از سپر دفاعی اسرائیل را هدف قرار دهند!
  • موشک‌های بالستیک ایران توانستند با عبور از سپر دفاعی اسرائیل را هدف قرار دهند! + فیلم
  • واکنش انگلیس به پرتاب موشک بالستیک در کره شمالی
  • حملات هوایی شدید رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان/ حزب الله لبنان پایگاه‌ نظامی رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد
  • حمله سنگین موشکی از جنوب لبنان به شمال سرزمین‌های اشغالی+فیلم
  • گارد ساحلی ژاپن : موشک بالستیک کره شمالی پس از ۷ دقیقه پرواز سقوط کرد