Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: یک دستگاه خودروی تریلی در مسیر گیلانغرب - سومار از مسیر خود منحرف و به داخل رودخانه کنگیر سقوط کرد.

یک دستگاه خودروی تریلی در مسیر گیلانغرب - سومار از مسیر خود منحرف و به داخل رودخانه کنگیر سقوط Fall کرد که تصویری آن را مشاهده می‌کنید.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

علت مرگ پیام صابری همسر زیبا بروفه+عکس توضیحات احمد خمینی درباره عکس‌های لو رفته اش+عکس جسد خانم مجری BBC در خانه اش پیدا شد+عکس فقر مطلق غذایی در کهگیلویه و بویراحمد برخورد وحشیانه پلیس فرودگاه تفلیس با یک زن ایرانی +تصاویر عامل انتحاری چابهار قبل و بعد از عملیات +عکس خالکوبی عجیب علی صادقی روی صورتش+عکس توجه زیاد به بازیگر زن هالیوود شاهزاده های انگلیس را به جان هم انداخت+عکس سوختن فجیع کودک 4 ماهه درپی بی توجهی مادر جوان+عکس ارتباط ستارهای فوتبال ایران با شاخ های مجازی این خانم معلم بچه های مدرسه ابتدایی را عضو گروه ( 18+) کرده بود!+عکس انتقام وحشتناک زن جوان از مردی که 23 سال قبل به او تجاوز کرده بود+عکس شک نداشتم که برادرم آریا با زنم ارتباط پنهانی دارد + عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا امیر و حسام عاشق ماموربازی بودند و در غرب تهران پرسه می زدند +عکس شمارش معکوس برای اعدام باقری‌ درمنی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط Fall اخبار حوادث رودخانه عکس تریلی گیلانغرب سقوط کرد عکس ساعت قتل مرد فیلم تهران زن جوان وحشتناک دستگیر شد حمله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۷۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط کارگر جوان از داربست حادثه ساز شد

در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵مبنی بر سقوط مردی از ارتفاع، ستاد فرماندهی آتش نشانی خرم آباد آتش نشانان ایستگاه شماره ۵ میدان کریمخان را به محله قاضی آباد اعزام کرد.

بنا به اظهار آتش نشانان اعزامی، یکی از کارگران نصب داربست در یک ساختمان در حال ساخت مشغول کار بوده که ناگهان از بالای اسکلت فلزی این بنا به دلیل نداشتن تجهیزات ایمنی و ناایمن بودن محل به پایین سقوط کرده است.

آتش نشانان پس از اقدامات اولیه، این کارگر جوان را به عوامل اورژانس تحویل دادند و پس از ایمن سازی کامل محل حادثه تذکرات لازم را به افراد حاضر در محل گوشزد کردند.

تمرکز بر ایمنی افرادی که کار در ارتفاع را انجام می‌دهند در اولویت اول قرار دارد، زیرا تنها با یک اشتباه در ارتفاع می‌تواند منجر به یک آسیب جدی و مرگ آور شود. رعایت نکات ایمنی برای کار در ارتفاع بسیار ضروری است، کارگران باید تجهیزات حفاظت شخصی مناسب را انتخاب کرده و تجهیزات خود را قبل از کار بررسی کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • غرق‌شدگی خانم ۴۰ ساله در بویراحمد
  • سقوط مرگبار جوان دامغانی از کوه
  • سقوط از کوه جان یک جوان را در آهوانو دامغان گرفت
  • سقوط جوان ۲۲ ساله از کوه در شهر خور
  • سقوط کارگر جوان از داربست حادثه ساز شد
  • تصاویر برخورد کشتی با پل ۱۰ کیلومتری | سقوط هولناک خودروها به دریا و مرگ چندین نفر
  • فروپاشی پل بالتیمور در پی برخورد کشتی
  • سقوط خودرو به رودخانه/ این حادثه تلفات جانی نداشت
  • سقوط خودرو به رودخانه با ۵ سرنشین
  • نجات ۵ سرنشین خودروی سقوط کرده در رودخانه لاکان رشت