Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-19@11:47:29 GMT

واکنش هنرمندان به مرگ پیام صابری

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۸۷۱۰۲

واکنش هنرمندان به مرگ پیام صابری

رکنا: پیام صابری بازیگر، طراح گریم و کارگردان تلویزیون بر اثر ایست قلبی دارفانی را وداع گفت.بسیاری از هنرمندان کشورمان، به این اتفاق تلخ واکنش نشان دادند و به زیبا بروفه تسلیت گفتند.

پیام صابری بازیگر، طراح گریم و کارگردان تلویزیون بر اثر ایست قلبی دارفانی را وداع گفت.بسیاری از هنرمندان کشورمان، به این اتفاق تلخ واکنش نشان دادند و به زیبا بروفه تسلیت گفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

علت مرگ پیام صابری همسر زیبا بروفه+عکس توضیحات احمد خمینی درباره عکس‌های لو رفته اش+عکس جسد خانم مجری BBC در خانه اش پیدا شد+عکس فقر مطلق غذایی در کهگیلویه و بویراحمد برخورد وحشیانه پلیس فرودگاه تفلیس با یک زن ایرانی +تصاویر عامل انتحاری چابهار قبل و بعد از عملیات +عکس خالکوبی عجیب علی صادقی روی صورتش+عکس توجه زیاد به بازیگر زن هالیوود شاهزاده های انگلیس را به جان هم انداخت+عکس سوختن فجیع کودک 4 ماهه درپی بی توجهی مادر جوان+عکس ارتباط ستارهای فوتبال ایران با شاخ های مجازی این خانم معلم بچه های مدرسه ابتدایی را عضو گروه ( 18+) کرده بود!+عکس انتقام وحشتناک زن جوان از مردی که 23 سال قبل به او تجاوز کرده بود+عکس شک نداشتم که برادرم آریا با زنم ارتباط پنهانی دارد + عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا امیر و حسام عاشق ماموربازی بودند و در غرب تهران پرسه می زدند +عکس شمارش معکوس برای اعدام باقری‌ درمنی

منبع: رکنا

کلیدواژه: تلویزیون هنرمندان مرگ بازیگر هنرمندان زیبا بروفه واکنش عکس ساعت قتل مرد فیلم تهران زن جوان وحشتناک دستگیر شد حمله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۷۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برف و باران در راه آذربایجان‌غربی است

مهدی صابری رئیس اداره پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی آذربایجان‌غربی گفت: طبق نقشه‌های پیش یابی با ورود سامانه بارشی به منطقه از روز دوشنبه بارش باران توام با تگرگ و رعد و برق در اغلب نقاط استان و برف در ارتفاعات منطقه پیش بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه این شرایط تا روز سه شنبه در استان پایدار است، اضافه کرد: با توجه به شدت بارش‌ها در این مدت زمانی لازم است شهروندان و دستگاه‌های اجرایی موارد ایمنی را در راستای کاهش خسارت‌ها به کار ببندند.

رئیس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه تمرکز بارندگی اغلب در مرکز و جنوب استان است، ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته بارندگی‌های چشمگیری گزارش نشده به طوری که در میاندوآب ۲ میلی متر و تخت سلیمان تکاب زیر یک میلی‌متر بارش باران داشتیم.

وی با اشاره به دمای هوای استان در روز‌های پیش رو گفت: روند کاهش نسبی دما برای استان پیش بینی می‌شود که همراه با کاهش دید در جاده‌ها و مه گرفتگی خواهد بود.

صابری با بیان اینکه دمای شهرستان ارومیه در ۲۴ ساعت گذشته بین منفی یک و مثبت ۱۶ درجه سانتی‌گراد در نوسان بود، اظهار کرد: در این مدت، خوی با ۱۸ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرم‌ترین شهر استان ثبت شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • ۴۶ کرمانی به سال نو نرسیدند
  • قدردانی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از تنظیم سند تحول تئاتر
  • 22 واحد به جمع تولیدکنندگان منطقه آزاد قشم اضافه شدند / واحدهای تولیدی قشم به 230 رسید
  • اعتراف شوکه‌کننده خانم بازیگر مقابل مهران مدیری (فیلم)
  • آزادی ۹ زندانی جرائم غیر عمد درزاوه با کمک بازیگر سینما
  • تصویری جدید از تیپ علی دایی و همسرش کنار خانم بازیگر
  • انگلیسی و فرانسوی حرف زدن خانم مجری و واکنش جالب پژمان بازغی (فیلم)
  • برف و باران در راه آذربایجان‌غربی است
  • واکنش نمایندهِ روحانی مجلس به عکس گرفتن طلبه قمی از یک زن /معتقدم آن بنده خدا درحال بازی با موبایل بود /جا داشت گوشی خود را به آن خانم نشان می داد
  • واکنش رسانه آمریکایی به رزمایش ایران، روسیه و چین ؛ پیام مهمی برای غرب دارد