Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-26@18:11:35 GMT

بهترین رنگ برای آشپزخانه

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۸۷۱۲۰

رنگ های روشن و شاد، که احتمال زیاد رنگ سال 98 هم جزو همین رنگ ها باشد، عالی ترین رنگ ها برای آشپزخانه هستند. ناطقان: متخصصان طراحی دکوراسیون و دکوراتور های حرفه ای درباره ی انتخاب رنگ مناسب برای دکوراسیون آشپزخانه های ایرانی می گویند که رنگ های روشن و شاد، که احتمال زیاد رنگ سال 98 هم جزو همین رنگ ها باشد، عالی ترین رنگ ها برای آشپزخانه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رنگ هایی که برای آشپزخانه مناسب هستند را در این بخش به شما معرفی میکنیم تا راحت تر برای رنگ آشپزخانه تان تصمیم بگیرید.


دکوراسیون آشپزخانه با رنگ قهوه ای

از نظر روانشناسی رنگ قهوه ای که جزو رنگ های گرم است بسیار برای آشپزخانه مناسب است مخصوصا اگر از متریال چوب در آن استفاده شده باشد. آشپزخانه هایی با متریال چوب فضایی گرم و صمیمی به وجود می آورند که برای آشپزخانه بسیار خوشایند است.

دکوراسیون آشپزخانه با رنگ زرد

رنگ زرد جذاب ترین رنگی است که در دکوراسیون آشپزخانه میتوان استفاده کرد البته بهتر است رنگ زرد را با خاکستری ترکیب کنید تا با این ترکیب تیره و روشن در آشپزخانه هارمونی جالبی ایجاد شود.

دکوراسیون آشپزخانه با رنگ آبی

استفاده از رنگ آبی در دکوراسیون آشپزخانه های ایرانی به خاطر ایجاد حس مثبت و به دلیل تاثیرات روان شناختی بسیار پرطرفدار است ، رنگ آبی با طیف های تیره و روشنی که دارد می تواند در دکوراسیون قسمت های مختلفی از منزل استفاده شود .شاید شما هم جزو افرادی هستید که فکر میکنید رنگ آبی فقط برای اتاق خواب پسربچه ها مناسب است اما این رنگ می تواند در قسمت های مختلف خانه با رعایت هارمونی با رنگ هایی مانند سفید و با توجه به سبک انتخابی برای دکوراسیون منزل در تمام فضاها نیز خوش بدرخشد و تاثیرات مثبتی بر روحیات افراد و بر سبک دکوراسیون بگذارد.

دکوراسیون آشپزخانه با رنگ صورتی

اگر خواهان یک آشپزخانه متفاوت و آرامش بخش هستید باید رنگ صورتی را انتخاب کنید. دکوراسیون آشپزخانه با رنگ صورتی می تواند انتخاب بسیار ایده آلی برای افزایش انرژی و آرامش به آشپزخانه باشد. صورتی ملایم و کمرنگ برای آشپزخانه مناسب تر است و فضایی دوست داشتنی برای آشپزی خواهد ساخت. منبع: باشگاه خبرنگاران برچسب ها: رنگ ، آشپزخانه ، روانشناسی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: رنگ آشپزخانه روانشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۷۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاصله زیاد تهران تا مناسب سازی شهر برای معلولان

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یکی از مشکلات فعلی معلولان، مناسب سازی مسیر تردد آنها و بهره گیری از وسایل حمل و نقل عمومی است و این درحالی است که در اجرای هر پروژه‌ای، شهرداری باید مناسب سازی شهری برای معلولان را مدنظر قرار دهد، زیرا حق قانونی و شهروندی آن‌ها است.

این موضوع نه تنها قشر معلول جسمی، حرکتی که ۱۰ درصد از جمعیت هر کشوری را در بر می‌گیرد بلکه حتی برای افراد عادی نیز امری مهم است، اما متاسفانه رعایت این موضوع در برخی پروژه‌های شهری دیده نمی‌شود.

به همین علت است که یکی از گلایه‌های همیشگی معلولان موضوع مناسب سازی شهری است، زیرا زیست و رفت و آمد در شهر را برای آن‌ها با مشکل مواجه می‌کند.

رئیس سازمان بهزیستی کشور آذرماه سال گذشته از شهرداری تهران خواست به موضوع مناسب‌سازی ساختمان‌ها برای معلولان ورود کند و گفته بود در دنیا پارک‌هایی برای معلولان ایجاد شده، اما متأسفانه در تهران شاهد احداث چنین پارک‌هایی نیستیم و تقاضا داریم این ظرفیت در پایتخت ایجاد شود.

سوده نجفی عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران هم در خصوص مناسب سازی تهران برای معلولان گفته بود با توجه به وجود حدود ۹۰۰ هزار تن معلول در شهر تهران باید ۱۲ هزار کیلومتر پیاده رو مناسب سازی شود، اما بر اساس گزارشی که از ستاد مناسب سازی فضا‌های شهری دریافت کرده ام، تنها ۲/۳ درصد از معابر شهر تهران یعنی ۲۲۸ کیلومتر معبر اصلی و فرعی برای معلولین مناسب سازی شده است.

اهمیت این موضوع و پیام های متعدد معلولان عزیز باعث شد این موضوع را از مدیر کل سلامت شهرداری تهران پیگیری کنیم.

حمید صاحب مدیر کل سلامت شهرداری تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: از جمله خدماتی که شهرداری ارائه می‌کند مناسب سازی معابر شهر برای معلولان است، اما مناسب سازی را نباید به مسائل کالبدی محدود کنیم و خدمات فرهنگی، اجتماعی هم موظف هستیم برای معلولان عزیز مناسب سازی کنیم.

وی اظهار کرد: در حال انجام مناسب سازی خدمات فرهنگی و اجتماعی برای معلولان هستیم و برای مناسب سازی معابر هم برنامه منظم دارد که در معاونت شهرسازی شهرداری تهران پیگیری می‌شود و همه مناطق شهرداری بر اساس برنامه مشخص شده مناسب سازی معابر را انجام دهند.

صاحب با بیان اینکه تا مناسب سازی کامل شهر برای معلولان فاصله داریم گفت: ابتدای راه مناسب سازی هستیم و با همت مدیریت شهری در آینده شاهد اتفاقات خوب در این حوزه خواهیم بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • هشدار: شرایط پسماند در استان ایلام مناسب نیست
  • فاصله زیاد تهران تا مناسب سازی شهر برای معلولان
  • ببینید | لحظه منفجر شدن سربازان روسی هنگام خنثی کردن مین؛ حاوی تصاویری که برای کودکان مناسب نیست
  • شمش خم کن چیست؟
  • حریق در آشپزخانه هتل در اطراف حرم مطهر رضوی
  • بهترین قطار برای سفر شما کدام است؟ راهنمای انتخاب قطار مناسب
  • فصول مناسب برای سفر به مشهد چه زمانی است؟
  • انواع درب ساختمان
  • خانه ای با دکوراسیون ورزشی! (عکس)
  • وضعیت زیست محیطی ومحل دفن زباله گاه هشترود ذوالبین مناسب نیست