Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@19:57:46 GMT

غرفه ایران در نمایشگاه خیریه بلگراد نمونه شد

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۸۷۱۷۵

غرفه ایران در نمایشگاه خیریه بلگراد نمونه شد

بلگراد-ایرنا- غرفه ایران در هفدهمین نمایشگاه و بازار خیریه بلگراد که روز یکشنبه در سالن نمایشگاه بین المللی پایتخت صربستان برگزار شد، از نظر بازدید کنندگان به عنوان بهترین غرفه شناخته شد.

به گزارش ایرنا، غرفه ایران (به همت سفارت جمهوری اسلامی) در این نمایشگاه در میان 40 کشور شرکت کننده به دلیل زیبائی، تنوع آثار وهمچنین تعداد بازدید کننده به عنوان بهترین غرفه انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در بخشی از این غرفه انواع تابلو فرش، گلیم، صنایع دستی، تابلوهای مینیاتور، تابلوهای کلاژه، خاتم کاری و دیگر صنایع دستی کشورمان به نمایش گذاشته شد که با استقبال مردم صربستان و دیگر بازدید کنندگان روبه رو شد.
همچنین انواع غذاهای ایرانی، دسر، شیرینی و کیک، چای زعفران اصیل ایرانی، پسته، خرما و گز از دیگر محصولات ارائه شده در غرفه ایران بود که مورد استقبال بازدیدکنند گان و خریداران قرار گرفت.
از نکات جالب توجه در نمایشگاه امسال وسعت و تنوع آثار هنری، تاریخی وتمدنی ایران بود که آن را از غرفه سایر کشورهای شرکت کننده در نمایشگاه متمایز کرده بود.
جمعی از سفرا و دیپلمات های کشورهای خارجی مقیم و مسئولان دولتی صربستان از جمله بازدید کنندگان غرفه کشورمان بودند.
بازار خیریه هر ساله قبل ازآغاز سال جدید میلادی توسط باشگاه بین المللی زنان و همسران سفرای کشورهای مقیم در صربستان در محل نمایشگاه بین المللی بلگراد برگزار می شود و در آن محصولات سنتی و همچنین مواد غذایی ملی کشورها به معرض نمایش و فروش گذاشته می شود.
در آمد حاصل از این مراسم به مؤسسه های خیریه برای کمک به افراد نیازمند اعطاء می شود.
اروپام**436**شبس**1613

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي نمايشگاه خيريه ايران صربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۷۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تور بازدید از ناحیه نوآوری پردیس در اینوتکس ۲۰۲۴ برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، همزمان با نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴، تور بازدید از ناحیه نوآوری پردیس برگزار می‌شود. در این برنامه بازدید کنندگان نمایشگاه اینوتکس می‌توانند با زیست بوم نوآوری و فناوری پارک فناوری پردیس آشنا شوند.

آشنایی با شرکت‌های پارک، حوزه فعالیت و محصولات تولیدی آنها، بازدید از فاز‌های مختلف پارک، بازدید از نمایشگاه دستاورد‌های پارک فناوری پردیس و موزه هوانوردی و آشنایی با مراکز عمومی و تخصصی ارائه دهنده خدمات در پارک از موارد تور‌های بازدید نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ است.

این تور‌ها در ۲ بخش عمومی و دانشگاهی برنامه ریزی شده است که برنامه مجزایی برای گروه‌های دانشگاهی در نظر گرفته شده است.

اینوتکس ۲۰۲۴ از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود. این نمایشگاه میزبان بیش از ۴۵۰ شــرکت نوآور و فناور در قالب غرفه دار و بیش از ۱۰ رویداد جانبی خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مداح: نباید برای کیانی فشار روانی ایجاد شود
  • مرحله واریز وجه ناشران برای حضور در نمایشگاه کتاب تهران آغاز شد
  • آغاز واریز وجه ناشران برای حضور در نمایشگاه کتاب تهران
  • آغاز مرحله واریز وجه ناشران برای حضور در نمایشگاه کتاب
  • آغاز مرحله واریز وجه ناشران برای حضور در نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳
  • مرحله واریز وجه ناشران برای حضور در نمایشگاه كتاب تهران آغاز شد
  • بازدید بیش از یک میلیون نفر از نمایشگاه‌های عمومی و تخصصی
  • اعلام آمار بازدید از نمایشگاه نوروزی موزه هنرهای معاصر تهران
  • تور بازدید از ناحیه نوآوری پردیس در اینوتکس ۲۰۲۴ برگزار می‌شود
  • برپایی نمایشگاه دستاورد‌های هنرمندان بسیجی و دانش آموزان در آباده