Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-19@08:16:39 GMT

ریورپلاته قهرمان کوپا لیبرتادورس شد

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۸۷۴۳۵

ریورپلاته قهرمان کوپا لیبرتادورس شد

ریورپلاته با پیروزی برابر بوکاجونیورز در فینال برگشت کوپا لیبرتادورس قهرمان این بازی ها شد.

به گزارش ایسنا، فینال برگشت کوپا لیبرتادورس یکشنبه شب بین دو تیم ریور پلاته و بوکاجونیورز در سانتیاگو برنابئو برگزار شد. ریورپلاته توانست سه بر یک حریف قدیمی اش را شکست دهد و جام قهرمانی را بالای سر ببرد.  در نیمه اول دو تیم بازی چشم نوازی را به نمایش نگذاشتند و استرس باعث شده بود نتوانند بازی مورد نظرشان را به نمایش بگذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
با این حال دو تیم صاحب چند فرصت شدند که بوکاجونیورز از آن بهره برد و توانست دروازه ریور را باز کند. نخستین موقعیت به این تیم رسید. بوکا موقعیت های بیشتری را خلق کرد. در یک صحنه ممکن بود بازیکنان ریور به اشتباه دروازه شان را باز کنند و در صحنه ای دیگر آرمانی به خوبی ضربه بندتو را دفع کرد.  همچنین پابلو پرس فرصت داشت دروازه ریور را باز کند اما ضربه اش به بیرون رفت. در نهایت بندتو در دقایق پایانی این نیمه دروازه میوناریوس را باز کرد. پاس فوق العاده ناندس در یک ضد حمله، توپ را به بندتو رساند و او نیز فرصت گلزنی را از دست نداد. شادی پس از گل بندتو عجیب بود و او به بازیکن حریف زبان درازی کرد. ۴۵ دقیقه نخست تقریبا پر برخورد بود و لئوناردو پونسیو (بازیکن ریور) و پرس کارت زرد دریافت کردند.  ریور که نمی خواست جام قهرمانی را از دست بدهد از شروع نیمه دوم بازی را تهاجمی آغاز کرد و حریفش را تحت فشار قرار داد. در یک صحنه بازیکن و دروازه بان دو تیم در محوطه جریمه با هم برخورد کردند که داور اعتقادی به پنالتی نداشت. بالاخره میوناریوس در یک بازی تیمی خوب توانست دروازه بوکا را در دقیقه ۶۸ باز کند. این گل را لوکاس پراتو به ثمر رساند. در ادامه ریور باز هم بازی را در اختیار داشت و به دنبال گل دوم بود تا پیروز و قهرمان شود.  از طرفی بوکا دو ضربه آزاد به دست آورد که بازیکنان این تیم هیچ یک را به گل تبدیل نکردند. پس از این ضربه ها دوباره ریور توپ و میانه میدان را در اختیار قرار گرفت. بازیکنان بوکا در این شرایط نمی توانستند موقعیت سازی کنند. در دقایق پایانی فرناندو گاگو به میدان رفت. در نهایت بازی در ۹۰ دقیقه با تساوی یک بر یک به پایان رسید . با توجه به نتیجه دو بر دو در بازی رفت، برنده باید در وقت های اضافه مشخص می شد.  در وقت های اضافه نخست توپی از خط دروازه ها رد نشد و فرصت خاصی دو تیم ایجاد نکردند اما مهمترین اتفاق اخراج ویلمار باریوس بود. بازیکن کلمبیایی بوکا در دقیقه ۸۷ کارت زرد دریافت کرده بود. او در احظات نخست وقت های اضافه دوباره جریمه شد و مجبور شد زمین بازی را ترک کند. در شروع وقت های اضافه دوم ریور باز هم توپ و میانه میدان را در اختیار گرفت و توانست به گل برسد. خوان کینترو با یک شوت سرکش دروازه بوکا را برای دومین بار باز کرد. پس از این گل کارلوس توس به میدان رفت. در این لحظات دروازه بان بوکا نیز در حمله ها شرکت می کرد.  در ثانیه های پایانی تیرک دروازه ریور به لرزه در آمد و توپ به کرنر رفت. بوکا نتوانست از آخرین فرصتش استفاده کند و توپ به بازیکنان ریور رسید. مارتینس به سمت دروازه خالی بوکا حرکت کرد و بازی را سه بر یک به نفع تیمش کرد تا ریور قهرمان کوپا لیبرتادورس شود.  بازیکنان و سرمربیان بزرگی به سانتیاگو برنابئو رفته بودند تا این دیدار حساس را تماشا کنند، لیونل مسی، آنتوان گریزمان، پائولو دیبالا، دیگو پابلو سیمئونه، خاویر زانتی، استفان کامبیاسو، کلودیو رانیری، جوردی آلبا، خامس رودریگس و... مهمانان ویژه این شب بودند.  انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بوکاجونیورز ریورپلاته کوپا لیبرتادورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۷۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدوارم این نتیجه در سال آینده حفظ شود / بازی جذابی بود

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی تارتار پس از تساوی یک به صفر عصر یکشنبه تیمش برابر صنعت نفت در مورد این دیدار اظهار کرد: من به بازیکنانم گفته بودم که امشب باید هوادارانم جشن بگیرند و از این بابت نیز بسیار خوشحالم.

وی با بیان اینکه با توجه به اینکه این بازی یک گل داشت اما بازی جذابی بود، افزود: در این بازی موقعیت‌های بسیاری در هر دو دروازه خلق شد و باید بگویم در چند مورد خوش شانس بودیم و دروازه بان ما خوب عمل کرد.

تارتار اضافه کرد: موقعیت‌های خوبی برای دو تیم خلق شد در نهایت توانستیم نتیجه را حفظ کنیم و بعد باختی که داشتیم نتیجه خوبی کسب کردیم ان شاالله بتوانیم در سال جدید این نتیجه را حفظ کنیم.

کد خبر 6057651

دیگر خبرها

  • دعوت به تیم ملی بدون حتی یک بازی باشگاهی (+عکس)
  • حمله رئیس‌جمهور به اسطوره آرژانتین: دشمن‌شادکن شدی!
  • پایان مسابقات بدمینتون نوجوانان در سمنان
  • رسمی؛ رونمایی از پیراهن‌های برزیل برای کوپا آمریکا 2024
  • امیدوارم این نتیجه در سال آینده حفظ شود / بازی جذابی بود
  • آپادانا قهرمان لیگ فوتبال ۱۳ سال بابل
  • وداع فوتبال آسیا با آخرین قهرمان جام ملتها
  • یک رکورد بوفون نابود می‌شود!
  • پیام واضح ختافه به رئال: برو قهرمان شو!
  • ملوان یا خاتون، قهرمان کدام است؟