Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-25@07:35:16 GMT

قهرمان آمریکای جنوبی در اروپا مشخص شد

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۸۷۴۴۶

قهرمان آمریکای جنوبی در اروپا مشخص شد

دیدار فینال کوپا لیبرتادورس در نهایت با برتری و قهرمانی ریورپلاته در مجموع دو دیدار رفت و برگشت خاتمه یافت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، دیدار حساس و پر حاشیه فینال کوپا لیبرتادورس که در نهایت به دلیل درگیری وحشتناک از آرژانتین به میزبانی ورزشگاه سانتیاگو برنابئو منقل شد، با صف آرایی بوکاجونیو و ریورپلاته برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ریورپلاته 3 -بوکاجونیور یک

برای بوکاجونیور بنتدو 44 و برای ریورپلاته پراتو 68 و کوئینترو 109 و مازتینز 122  گلزنی کردند تا پس از هفته‌های هیجان، درگیری و تنفر دست بوکاجونیور از کسب جام کوتاه بماند.

*دیدار موسوم به سوپر ال‌کلاسیو در دیدار رفت با نتیجه تساوی 2 بر 2 خاتمه یافته بود.

*دیدار برگشت با نتیجه تساوی یک بر یک  در 90 دقیقه خاتمه یافت تا بازی به وقت‌های اضافه کشیده شود.

*نیمه اول وقت اضافه با همان نتیجه تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

*در نیمه دوم وقت اضافه ریورپلاته 10 نفره به 2 گل رسید تا در مجموع دو دیدار رفت و برگشت ریورپلاته با نتیجه 5 بر 3 در اروپا قهرمان جام لیبرتادورس شود.

*باریوس در دقیقه 92 با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد تا ریورپلاته 10 نفره بازی را دنبال کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ریورپلاته کوپا لیبرتادورس فوتبال بوکاجونیورز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۷۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود

به گزارش "ورزش سه"، قرمزها در دربی مرسی‌ساید در گودیسون پارک با نتیجه ۲-۰ مقابل آبی‌پوشان اورتون شکست خوردند. گل‌های جرد برنتویت و دومینیک کالورت لوین سه امتیاز را برای اورتون تثبیت کرد و شکست ناامیدکننده‌ای را برای لیورپول به ارمغان آوردند.

این نتیجه باعث شد تا قرمزها در رده دوم جدول قرار بگیرند و سه امتیاز از آرسنال صدرنشین فاصله داشته باشند. تنها چهار بازی تا پایان فصل برای یورگن کلوپ در آخرین فصلش باقی مانده است. منچستر سیتی هم با دو بازی کمتر در رده سوم قرار دارد و تنها یک امتیاز با لیورپول فاصله دارد.

لیورپول اکنون در دو بازی از سه بازی اخیر در لیگ برتر شکست خورده است تا امتیازات قابل توجهی را در رقابت قهرمانی از دست بدهد. کرگر پس از شکست مقابل اورتون تایید کرد که قرمزها دیگر در رقابت برای کسب قهرمانی نیستند.

او گفت: «شب اورتون است. کار آسانی نبوده و شما رکورد ضعیف آنها را در بازی‌های دربی دیده‌اید. آنها کاری فوق‌العاده انجام دادند، بنابراین به‌عنوان یک هوادار لیورپول باید آن را بپذیرید. تقریبا به‌نظر می‌رسد همه چیز به پایان رسیده و شانسی برای قهرمانی وجود ندارد. الان فقط تمرکز تیم باید روی این باشد که فصل را با قدرت به پایان برسانند.»

دیگر خبرها

  • کشور‌های آمریکای جنوبی خواستار بازداشت سران رژیم صهیونیستی شدند
  • کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود
  • پیروزی یاران حاج صفی در یونان/ تساوی آریس برابر المپیاکوس
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • جام ملت های فوتسال آسیا/ ژاپن حذف شد
  • شوک به آسیا؛ ژاپن از جام ملت‌ها حذف شد!
  • حذف غیرمنتظره ژاپن از فوتسال آسیا
  • نگاه‌ها به بازی لغو شده: همه لیگ تکرار می‌خواهند!
  • پیرمرد رکورد بردهای خانگی را حفظ کرد (عکس)
  • رای مثبت مردم اکوادور به همه‌پرسی تشدید سرکوب باندهای تبهکاری