Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-29@00:35:06 GMT

تأکید وزیر کشور بر تحقیقات ویژه درباره ازدواج سفید

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۸۷۴۷۴

رکنا: وزیر کشور گفت: رهبر معظم انقلاب بر انجام کارهای فوق‌العاده در کاهش آسیب‌های اجتماعی و عقب افتادگی‌های موجود در این حوزه و تسریع این راهکار در همه دستگاه‌های مربوطه تأکید دارند.

عبدالرضا رحمانی فضلی در جلسه شورای اجتماعی کشور که با موضوع «ارائه گزارش و بررسی آسیب‌های اجتماعی و ارائه گزارش به رهبر معظم انقلاب اسلامی» برگزار شده بود، اظهار کرد: درحال حاضر موضوع آسیب‌های اجتماعی اجزای مورد نظر خود را پیدا کرده و اهداف آن مشخص است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راه‌ها شناسایی شده و دستگاه‌های مربوطه نیز در این خصوص کارهای مهمی را به سرانجام رسانده‌اند.

وی درباره گزارش کلی به رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد موضوع طلاق نیز گفت: در این خصوص گزارشی به رهبری ارائه داده و قرار بر این شد از این به بعد دستگاه‌ها هر سه ماه یکبار گزارشی از عملکرد خود را در این زمینه ارائه دهند.

وزیر کشور همچنین در خصوص قانون Law تسهیل ازدواج که از سوی فراکسیون خانواده در این نشست مطرح شد نیز تصریح کرد: قانون تسهیل ازدواج ظرفیت خوبی است و این قانون تصویب شده، اما در عمل اتفاق مهمی نیفتاده است و گزارش مهمی از اجرای این قانون باید توسط دستگاه‌های ذیربط ارائه شود.

وی درباره موضوع ازدواج سفید هم گفت: در موضوع ازدواج سفید دستگاه‌های ذیربط گزارش‌هایی را کار و مواردی را نیز بررسی کرده‌اند اما روی این موضوع تحقیقات ویژه‌ای باید انجام شود. وزیر کشور درباره شبکه خیرین در بحث ازدواج نیز تصریح کرد: شبکه خیرین ازدواج و فعالیت آنها در استان‌ها باید مورد بررسی قرار گیرد و شبکه ملی خیرین در مبحث خانواده و ازدواج اگر داشته باشیم موضوع بسیار مهمی است که می‌تواند مؤثر واقع شود.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

علت مرگ پیام صابری همسر زیبا بروفه+عکس پیدا کردن جسد کودک 6 ماهه با اعتراف مادر هوس باز +عکس پیدا شدن قسمتی از بدن زن کمشده در رودخانه حاشیه شهر+ عکس پرده برداری از راز جنایت مرد میلیارد تهرانی توسط سرهنگ قلابی+ عکس جزییات سرقت از طلافروشی بلوار امامت توسط 2 جوان اسلحه به دست این سرباز فقیر نیازمند 10 میلیون تومان پول است تا به زندگی برگردد توضیحات احمد خمینی درباره عکس‌های لو رفته اش+عکس جسد خانم مجری BBC در خانه اش پیدا شد+عکس فقر مطلق غذایی در کهگیلویه و بویراحمد برخورد وحشیانه پلیس فرودگاه تفلیس با یک زن ایرانی +تصاویر عامل انتحاری چابهار قبل و بعد از عملیات +عکس خالکوبی عجیب علی صادقی روی صورتش+عکس سوختن فجیع کودک 4 ماهه درپی بی توجهی مادر جوان+عکس ارتباط ستارهای فوتبال ایران با شاخ های مجازی این خانم معلم بچه های مدرسه ابتدایی را عضو گروه ( 18+) کرده بود!+عکس انتقام وحشتناک زن جوان از مردی که 23 سال قبل به او تجاوز کرده بود+عکس شک نداشتم که برادرم آریا با زنم ارتباط پنهانی دارد + عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا شمارش معکوس برای اعدام باقری‌ درمنی

منبع: رکنا

کلیدواژه: قانون Law آسیب های اجتماعی رهبر معظم انقلاب وزیر کشور تحقیقات ازدواج سفید عکس ساعت قتل مرد تهران کودک زن جوان دستگیر شد تصاویر پسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۷۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنگنده های دانمارک در اوکراین!/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و براساس گزارش ایسنا، دانمارک پس از دریافت تاییده از آمریکا، ۲۴ جنگنده اف-۱۶ خود را به ارزش ۳۰۰ میلیون دلار به آرژانتین می‌فروشد.

«ترولس لوند» وزیر دفاع دانمارک روز سه‌شنبه با «لوئیس پتری» همتای آرژانتینی خود در بوینس‌آیرس دیدار و قرارداد فروش این جنگنده‌ها را امضا کرد.

بلومبرگ نوشت این کشور واقع در منطقه نوردیک اروپا پیشتر ۱۹ فروند جنگنده اف-۱۶ خود را به اوکراین هبه کرده بود و قرار است ناوگان هوایی کنونی خود را با جنگنده‌های «اف-۳۵» جایگرین کند؛ با این حال تحویل جنگنده‌های جدید به کپنهاگ به دلیل موانع فناوری در شرکت «لاکهید مارتین» آمریکا، با تاخیر مواجه شده است.

وزیر دفاع دانمارک گفته انتظار می‌رود تحویل اف‌-۱۶‌ها به آرژانتین در «سال‌های پیش‌رو» انجام شود و عقد این قرارداد با «هماهنگی نزدیک» آمریکا انجام شده است.

برخلاف اعمال سیاست‌های ریاضت اقتصادی از سوی دولت «خاور میلی» در آرژانتین، اما او تاکید کرده قصد دارد توانایی‌های دفاعی این کشور را تقویت کند.

۲۲۷۲۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888825

دیگر خبرها

  • جنگنده های دانمارک در اوکراین!/ عکس
  • وزیر کشور از ایستگاه های خدمات سفر ری بازدید کرد
  • تأکید رئیسی بر فراهم کردن بستر افزایش نشاط اجتماعی
  • فراهم کردن بستر افزایش نشاط اجتماعی/گزارش وزرا به رئیس جمهور
  • قدردانی رئیس جمهور از برگزاری جشن امام حسنی‌ها در ورزشگاه آزادی
  • نشست هم‌اندیشی با وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری؛ 27 اردیبهشت 1402
  • زوج‌های جوان کیک بزرگ ۱۵۰ کیلویی را برش زدند + تصاویر
  • ایستگاه پایانی توزیع کنندگان مواد مخدر
  • ارائه لایحه پیشنهادی جدید در خصوص قانون کار | قول وزیر اقتصاد به کارگران صحت دارد؟
  • مازوت‌سوزی در نیروگاه شازند متوقف شده است