Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-03-19@09:40:34 GMT

دریافت حکم سرپرستی پرسپولیس توسط ایرج عرب

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۸۷۴۹۰

به گزارش خبرنگار ایلنا، با توجه به پایان مهلت حضور بازنشستگان در راس مدیریت ارگان‌های دولتی، حمیدرضا گرشاسبی نیز بعد از حدود یکسال حضور در این باشگاه به عنوان مدیرعامل از کار کنار خواهد رفت.

این مصوبه که از ۱۵ آذر باید اجرایی می‌شد طی روزهای اخیر به بحث اول باشگاه پرسپولیس تبدیل شده و در شرایطی که حمیدرضا گرشاسبی طی روزهای گذشته خبر از تلاش وزارت ورزش برای پیدا کردن راهکاری برای ادامه حضورش می‌داد، باید در‌ انتظار تصمیم جدیدی طی ساعات آتی در این خصوص بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از ایرج عرب اکنون به عنوان جدی‌ترین گزینه جانشینی گرشاسبی در مدیریت باشگاه با عنوان سرپرست موقت یاد می‌شود و شواهد از این خبر می‌دهد که او امروز حکم مربوط به انتصاب جدیدش را از وزارت ورزش دریافت خواهد کرد.

حمیدرضا گرشاسبی نیز روز گذشته و پیش از جدال با سپاهان در گفتگویی به حمایت از معاون مالی - اداری خود پرداخته و از ایرج عرب به عنوان یک گزینه مناسب با توجه به حضور یکساله در این باشگاه و آشنایی با شرایط صحبت به میان آورده بود.

با این حال حتی در صورت انتصاب موقت ایرج عرب به عنوان سرپرست باید در انتظار تغییرات گسترده در این باشگاه در خصوص انتخاب اعضای هیات مدیره جدید بود و باید دید در تعطیلی نزدیک به دو ماهه لیگ برتر این باشگاه با چه تغییراتی مواجه خواهد بود.

با این حال بحث جدی درباره پایان کار حمیدرضا گرشاسبی، مدیرعامل محبوب و موفق این روزهای پرسپولیس است که از حمایت جالب توجه هواداران و بازیکنان نیز برخوردار بود و با توجه به مصوبه جدید مجبوری به این موضوع شد و باید جای خود را احتمالا به معاون مالی - اداری کنونی ایرج عرب بدهد.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پرسپولیس حمیدرضا گرشاسبی ایرج عرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۷۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه میلیاردی در انتظار پرسپولیس و استقلال

باشگاه استقلال به خاطر پرتاب بطری توسط هوادارانش در بازی با سپاهان یک و نیم میلیارد تومان جریمه شده است!

با احتساب این جریمه و با توجه به این‌که در دربی تهران هواداران هر دو تیم پرسپولیس و استقلال اشیای زیادی را داخل زمین انداخته و حتی یکی دو بازیکن و کمک داور را مصدوم کردند، پیش‌بینی می‌شود جریمه‌های میلیاردی سنگین‌تری در انتظار هر دو تیم باشد.

تاکنون سابقه نداشته که کمیته انضباطی یک باشگاه را به خاطر پرتاب بطری هوادارانش ۱٫۵ میلیارد تومان جریمه کند اما این اتفاق برای استقلال رخ داده و البته باید دید مسئولان این باشگاه نسبت به جریمه مورد نظر اعتراض رسمی انجام می‌دهند یا نه!

پرونده دربی تهران هنوز به طور دقیق بررسی نشده و احتمالا با توجه به تعطیلات نوروزی، آرای مربوط به این بازی جنجالی اما بی‌کیفیت بعد از تعطیلات اعلام شود.

 

 

دیگر خبرها

  • خارجی‌های پرسپولیس پولدار شدند
  • شکوری: نمی‌توانم کمک مالی به پرسپولیس کنم
  • واکنش شکوری به حضور در هیات مدیره پرسپولیس: خودم هم نمی‌دانم هستم یا نه!
  • استقبال ضعیف پرسپولیسی‌ها از آخرین بازی سال
  • فعالیت سال ۱۴۰۲کمپانی تئاتر جوانان ایران به سرپرستی سجاد افشاریان
  • مهدی مبینی از سرپرستی استعفا داد
  • جریمه میلیاردی در انتظار پرسپولیس و استقلال
  • استعفای مبینی از سرپرستی فدراسیون دوومیدانی
  • مبینی از سمت سرپرستی فدراسیون دوومیدانی استعفا داد
  • استعفای مبینی از سرپرستی فدراسیون دوومیدانی با هدف حضور در انتخابات