Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدرضا اسماعیل پور عصر یکشنبه در نشست با معاون حوزه علمیه استان بوشهر اظهار داشت: توسعه برنامه‌های قرآنی را به عنوان یک برنامه و اولویت مهم در دستور کار داریم.

وی با بیان اینکه سهم امسال استان بوشهر در تربیت حافظ قرآن چهار هزار نفر است خاطرنشان کرد: باید با برنامه‌ریزی مناسب، اقبال عمومی مردم به فعالیت‌های قرآنی و به سمت محتوا و سبک زندگی قرآن هدایت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تربیت سه میلیون نفر حافظ کل قرآن

علیرضا شعبانی‌فر نماینده شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور نیز بیان کرد: چشم انداز طرح ملی بشارت در سال ۱۴۱۴ پیش بینی تربیت ۱۰ میلیون حافظ کل قرآن کریم است که سهم استان بوشهر ۵۱ هزار نفر است.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی برای تربیت سه میلیون نفر حافظ کل قرآن کریم تصریح کرد: برای رسیدن به هدف این طرح باید ساختار فعالیت های تبلیغی و ترویجی در حوزه قرآن منسجم تر و پویاتر شود.

اجرای طرح ترویجی و تشویقی

حجت الاسلام علی آذرشب معاون تهذیب حوزه علمیه برادران استان بوشهر نیز اظهار داشت: یک طرح ترویجی و تشویقی در راستای فعالیت قرآنی حوزه علمیه برادران استان بوشهر در حال اجرا است.

وی ادامه داد: یکی از امتیازات برای طلابی که موفق به حفظ تعداد بیشتری از سوره های قرآن کریم می گردند این است که از افزایش شهریه تا ۵۰ درصد به علت حفظ قرآن بهره‌مند می‎شوند.

علی اکبر مداح سرپرست اداره امور قرآنی اوقاف و امورخیریه استان بوشهر از تجلیل دوره ای از دستگاه های فرهنگی و قرآنی و پرتعامل در اجرای طرح ملی «بشارت ۱۴۵۲» در جلسات ماهیانه اشاره کرد و گفت: نبودن رسانه های هنری و قرآنی در فضای سایبری و مجازی استان بوشهر یکی از کمبودهای حوزه فعالیت های قرآنی است.

کد خبر 4480808

منبع: مهر

کلیدواژه: اوقاف و امور خیریه استان بوشهر بوشهر محمدرضا اسماعیل پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۷۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات قرآن بین کودکان و دانش آموزان در روستای الیف + تصاویر

فعالیت‌های مذهبی و قرآنی در بین کودکان و نوجوانان روستای الیف از توابع شهرستان کازرون استان فارس رونق بسیاری دارد و به جهت اهمیت در مسجد این روستا دوره‌های آموزشی قرآن کریم و مسائل دینی و مذهبی برای کودکان و دانش آموزان برگزار می‌شود.

شهروند خبرنگار ما با ارسال تصاویر از برگزاری مسابقات قرآن بین کودکان و دانش آموزان روستای الیف خبر داد و آن را به اشتراک گذاشت.

منبع: شهروند خبرنگار - فارس

بیشتر بخوانید:

برگزاری مراسم اختتامیه برنامه‌های قرآنی ماه رمضان در قم + تصاویر

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • محفل انس با قرآن در آبدان برگزار شد
  • طرح قرآنی «بشری» برای دومین‌بار در ملایر کلید می‌خورد
  • کریم منصوری: «معلمی» بزرگترین آرزویم است
  • «معلمی» بزرگترین آرزویم است
  • ۴۳۰ حافظ یزدی در آزمون ملی اعطای مدرک تخصصی شرکت کردند
  • پویش تربیت تسهیل گر جوانی جمعیت برگزار می‌شود
  • تقدیر از ۱۵۰ فعال قرآنی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • برگزاری مسابقات قرآن بین کودکان و دانش آموزان در روستای الیف + تصاویر
  • راه سعادت دنیا و آخرت انس با قرآن و مفاهیم واقعی دینی است
  • ۱۵ هزارکرمانی در طرح زندگی با آیه ها حافظ ۳۰ آیه‌ منتخب قرآن شدند