Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- پایگاه مجله تایم تصاویری از مهمترین رویداد‌های سال ۲۰۱۸ منتشر کرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان، پایگاه مجله تایم تصاویری از مهمترین رویداد‌های سال ۲۰۱۸ منتشر کرده است.

این تصاویر به رویداد‌های گوناگونی مانند آتش‌سوزی در کالیفرنیا، تیراندازی در دبیرستان پارکلند، انفجار در افغانستان و دیگر حوادث در سراسر جهان اشاره دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مجله تایم سال 2018 رویدادهای جهان رویدادهای جهان در سال 2018

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۷۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال پایگاه جهانی عباس‌آباد بهشهر از نوروز با شاهنامه‌خوانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران گفت:آیین استقبال از نوروز به شیوه شاهنامه‌خوانی به‌مناسبت سالروز پایان سرایش شاهنامه و استقبال از نوروز توسط پایگاه میراث جهانی باغ عباس‌آباد بهشهر در قالب نشست فرهنگی، شبی با شاهنامه با همکاری گروه علمی آموزشی تاریخ شهرستان بهشهر، خانه دوتار مازندران و مجمع خیرین میراث میرما برگزار شد.

حسین ایزدی افزود: پایگاه‌ها و مراکز فرهنگی به ویژه پایگاه‌هائی که در لیست آثار جهانی به ثبت رسیده است باید به مراکز تجمع هنرمندان و اندیشمندان و پژوهشگران تبدیل شود..

او برگزاری رویداد‌های فرهنگی در بنا‌های تاریخی را بستری مناسب برای رشد ورود گردشگر برشمرد و گفت: تمامی این آثار محصول گردشگری محسوب می‌شود و باید برای همه این فضا‌های میراثی برنامه‌ریزی شود.

ایزدی از فعالان حوزه فرهنگ و هنر به ویژه فرهنگ بومی برای برگزاری رویداد‌های فرهنگی تاریخی و جشنواره‌های فرهنگی دعوت کرد.

دیگر خبرها

  • تایم لپس جالب از خودروهای فولکس واگن (فیلم)
  • بازآماد انواع هواپیمای شکاری از مهمترین اقدامات پایگاه شهیدلشگری است
  • ۱۲۰ ثانیه| مروری بر مهمترین رویداد‌های یکشنبه ۲۷ اسفند قم
  • استقبال پایگاه جهانی عباس‌آباد بهشهر از نوروز با شاهنامه‌خوانی
  • معرفی آثار منتخب رویداد فیلمنامه‌نویسی «کودکان غزه»
  • پیوست رسانه‌ای رویداد‌های کانون پرورش فکری مازندران
  • آثار منتخب رویداد فیلمنامه‌نویسی «کودکان غزه» معرفی شدند
  • آثار منتخب رویداد فیلمنامه نویسی «کودکان غزه» معرفی شدند
  • معرفی آثار منتخب رویداد فیلمنامه نویسی «کودکان غزه»
  • آثار منتخب رویداد فیلمنامه نویسی «کودکان غزه» معرفی شدند