Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدجواد جمالی نوبندگانی با اشاره به اظهارات ضد ایرانی دبیرکل اتحادیه عرب مبنی بر اینکه کشورمان باید در رفتار خود تجدید نظر کند، گفت: رژیم های عربی که دست نشانده انگلیسی ها و آمریکایی ها هستند اتحادیه عرب را برای پیگیری موارد خاصی از جمله اتخاذ مواضع ضد ایرانی ایجاد کردند.

سکوت معنادار دبیرکل اتحادیه عرب در قبال توهین های ترامپ

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: همچنین باید اذعان کرد که مواضع دبیر کل اتحادیه عرب امروزه موجب از بین رفتن آبروی کشورهای عربی شده است زیرا همگان تصور می کردند که احمد ابوالغیظ بجای پرداختن به ایران، نسبت به اظهارات ضد کشورهای عربی ترامپ موضع گیری کند زیرا رییس جمهور آمریکا آنها را به گاو شیرده توصیف کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمد ابوالغیظ باید نسبت به کشتار مردم در نوار غزه موضع گیری کند نه در مورد ایران

وی ادامه داد: در این بین باید یادآور شد که موضوعاتی مانند اشغالگری در بلندی های جولان، کشتار مردم در نوار غزه، اشغال فلسطین، طرح مسئله معامله قرن، جنگ یمن، کشتار گروه های تروریستی داعش و النصره در سوریه و عراق، کودتای مصر و غیره وجود دارد که دبیر کل اتحادیه عرب می تواند در مورد آنها صحبت کند و این در حالیست که به دلیل سرسپردگی به آمریکا و رژیم صهیونیستی فقط به ایران پرداخته و تلاش کرده کشورمان را دلیل بی ثباتی های کنونی در منطقه عنوان کند.

این نماینده مردم در مجلس دهم تصریح کرد: باید اذعان کرد که هم اکنون دو میلیون کودک یمنی در حال نابودی توسط ائتلاف سعودی هستند و ابوالغیظ می توانست نسبت به سعودی ها واکنش تندی نشان دهد زیرا یمنی ها هم عرب هستند.

سران کشورهای عربی با اتخاذ مواضع ضدایرانی می خواهند جای دوست و دشمن اعراب را تغییر دهند

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بنابراین می توان گفت که سران وابسته کشورهای عربی می خواهند با اتخاذ مواضع ضدایرانی جای دوست و دشمن اعراب را تغییر دهند تا بقای خودشان را حفظ کنند زیرا به خوبی می دانند که اگر سیاست های ایالات متحده را پیگیری نکنند، از راس قدرت باید کنار بروند.

 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: اتحادیه عرب مجلس شورای کشورهای عربی رییس جمهور غزه جنگ گروه های تروریستی سوریه مصر آمریکا و رژیم صهیونیستی ایران نماینده مردم در مجلس کمیسیون امنیت ملی شورای اسلامی ایالات متحده اتحادیه عرب ایران سوریه سیاست خارجی مجلس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی نوبندگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۷۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم اتخاذ تمهیدات لازم برای کاهش ترافیک آستارا در ایام نوروز

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا شهاب زاده ظهر شنبه در جلسه شورای ترافیک شهرستان آستارا اظهار کرد: تمامی تمهیدات لازم در راستای کم شدن ترافیک ورودی و خروجی شهرستان با توجه به ایام پایانی سال و آغاز سال جدید باید انجام پذیرد و گره‌های کور موجود سامان یابد.

فرماندار آستارا با اشاره به وجود برخی طرح‌های غیر استاندارد در سطح شهر گفت: طرح‌های غیر استاندارد علاوه بر اینکه احتمال بروز سوانح ترافیکی را افزایش می‌دهد، نارضایتی مردم را هم در پی خواهد داشت؛ لذا باید در این زمینه دقت لازم صورت گیرد.

وی بر تأمین امنیت و نظارت بر سواحل با توجه به استفاده مسافران از سواحل دریای خزر تاکید کرد و گفت: با هیئت شنا هماهنگی لازم صورت گرفته است تا با برقراری شیفت‌های خود در ایام تعطیلات و سال نو مراقبت‌های لازم را انجام دهند تا مشکلی برای مردم در این خصوص پیش نیاید.

شهاب زاده به اتمام پروژه بازسازی پل سیلی اشاره کرد و گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته پل سیبلی که در سیل شهریور ماه شهرستان آستارا دچار تخریب شده بود، در اردیبهشت سال آینده زیر بار ترافیکی خواهد رفت و مردم منطقه از ترافیک ورودی و خروجی موجود رهایی خواهند یافت.

وی افزود: عملیات ساخت پل روستای باغچه سرا که موجب کندی تردد در آن منطقه شده است نیز تا پایان سال جاری به پایان خواهد رسید و مردم شهرستان می‌توانند از آن بهره برداری نمایند.

فرماندار آستارا از راه اندازی سیستم اسکن در پایانه مرزی جدید در آینده نزدیک خبر داد و گفت: به زودی سیستم اسکن در ابن پایانه راه اندازی می‌شود و کامیون‌های ورودی و خروجی شهرستان به مقصد کشور آذربایجان می‌توانند از این مسیر تردد کامل هم برای ورود و هم برای خروج از کشور را داشته باشند که این امر نیز در راستای کم کردن بار ترافیکی شهرستان صورت می‌گیرد.

وی با تاکید بر ضرورت اجرا و تحقق مصوبات شورای ترافیک در راستای رفع موانع در معابر پر تردد شهرستان تاکید کرد و اهتمام دستگاه‌های ذیربط را برای رفع مشکلات ترافیکی خواستار شد.

کد خبر 6056423

دیگر خبرها

  • خشم کشورهای اروپایی از سیاست‌های اقتصادی آلمان
  • اهداف تل‌آویو از راه‌اندازی جنگ آب علیه لبنان و کشورهای عربی چیست؟
  • اهداف تل‌آویو ازراه‌اندازی جنگ آب علیه لبنان و کشورهای عربی چیست؟
  • کمک ۸ میلیارد دلاری اروپا به مصر
  • حداقل افزایش حقوق کارگران در سال آینده باید ۳۰ درصد باشد
  • قدردانی حماس از مواضع شیخ الازهر در خصوص غزه
  • ثبت شرکت در کشورهای عربی
  • کاهش مقررات زیست محیطی راهکار اتحادیه اروپا برای خاموش کردن شعله‌های خشم کشاورزان
  • لزوم اتخاذ تمهیدات لازم برای کاهش ترافیک آستارا در ایام نوروز
  • سریال عربی «آمرلی» از امشب در «فیلم‌نت»/ رونمایی از تیزر سریال