Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس سازمان سنجش پزشکی با بیان اینکه تکمیل ظرفیت رشته‌های دکتری به صورت محدود صورت خواهد گرفت گفت: نتیجه پذیرش این افراد تا پایان آذرماه به اطلاع خواهد رسید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آبتین حیدرزاده رییس سازمان سنجش پزشکی در ارتباط با سوژه ثبت شده درباره «اعلام زمان تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دکتری رشته‌های علوم پزشکی» اظهار داشت: تعداد پذیرش آزمون تکمیل ظرفیت دکتری سال ۹۷ به صورت محدود بوده و نتیجه پذیرش به اطلاع افراد خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تا پایان آذرماه نتیجه تکمیل ظرفیت دکتری اعلام خواهد شد گفت: تکمیل ظرفیت سال ۹۷ گروه علوم پزشکی  تنها در رشته‌های مورد نیاز با تعداد محدود انجام خواهد شد.

حیدرزاده درخصوص لغو تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد توضیح داد: دبیرخانه های تخصصی با توجه به رشته‌های مورد نیاز برای تکمیل ظرفیت تصمیم خود را اعلام کرد. این دبیرخانه‌ به مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام کرد که نیازی به مرحله تکمیل ظرفیت برای آزمون کارشناسی ارشد گروه علوم پزشکی نیست.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: رشته های علوم پزشکی تکمیل ظرفیت پذیرش آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۷۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملاک پذیرش دانشجو در رشته علوم آزمایشگاهی منوط به سوابق تحصیلی شد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور؛ به اطلاع داوطلبان رشته علوم آزمایشگاهی آزمون کاردانی به کارشناسی می‌رساند، براساس مصوبه سی و هفتمین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو (به تاریخ ۱۸ دی سال ۱۴۰۲)، از سال ۱۴۰۳ و پس از آن، پذیرش دانشجو در رشته علوم آزمایشگاهی آزمون کاردانی به کارشناسی، به صورت صرفاً براساس سوابق تحصیلی (بدون آزمون) انجام می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تحصیل بیش از ۹ هزار دانشجو در دانشگاه پیام نور استان همدان
  • رشد ۱۶ درصدی پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت در دانشگاه پیام نور استان
  • آغاز ثبت‌نام تکمیل ظرفیت کارشناسی سوابق تحصیلی در پیام نور خوزستان
  • آغاز انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور استان
  • ثبت نام پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت کارشناسی دانشگاه پیام نور از امروز
  • آغاز ثبت نام پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور
  • نحوه پذیرش کاردانی به کارشناسی رشته علوم آزمایشگاهی تغییر کرد
  • ملاک پذیرش دانشجو در رشته علوم آزمایشگاهی منوط به سوابق تحصیلی شد
  • اعلام شیوه پذیرش رشته علوم آزمایشگاهی در آزمون کاردانی به کارشناسی
  • پذیرش در کاردانی به کارشناسی رشته علوم آزمایشگاهی بدون آزمون شد