Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

​رسول کربکندی پیشکسوت تیم فوتبال سپاهان ، درباره تساوی این تیم برابر تیم پرسپولیس اظهار کرد: به نظرم بازی باکیفیتی از سوی 2 تیم شاهد بودیم و حساسیت خاص این بازی باعث شده بود که تماشاگران زیادی به ورزشگاه بیایند. همچنین پرسپولیس با وجود مشکلاتی که داشت اما بازیکنان این تیم جانفشانی کردند و سعی کردند که گل نخورند، اما پورقاز با شوت استثنایی خود باعث فرو ریختن دروازه سرخپوشان پایتخت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من هنوز از ضربه پنالتی پرسپولیس قانع نشدم

او ادامه داد: البته سپاهان تیم کامل تری نسبت به پرسپولیس بود و همه انتظار داشتند که در خانه اش پیروز شود اما ضربه پنالتی که به سود سرخپوشان اعلام شد هنوز قانع نشدم که چه اتفاقی در محوطه جریمه رخ داد که داور پنالتی گرفت. به هر حال بازی پایاپایی را شاهد بودیم و نتیجه تساوی عادلانه بود.

بازیکنان پرسپولیس جانفشانی می کنند

کربکندی درباره گل عزت پورقاز برای سپاهان گفت: پورقاز در رفت و برگشت توپ یک شوت استثنایی زد و بیرانوند در دفع این توپ خوب کار نکرد و بازیکن سپاهان توانست یکی از گل های قشنگ لیگ برتر را به ثمر برساند. همچنین حق پرسپولیس باخت نبود و در نهایت توانست از طریق ضربه پنالتی به گل برسد. پرسپولیس با وجود کمبود مهره ای که دارد اما بازیکنانش جانفشانی و تلاش زیادی می کنند تا کمبودها را جبران کنند.

سپاهان شانس زیادی برای قهرمانی در نیم فصل اول دارد

پیشکسوت فوتبال درباره اینکه کدامیک از تیم های سپاهان و پرسپولیس شانس قهرمانی در نیم فصل اول دارند، بیان کرد: قهرمانی نیم فصل اول سمبلیک است و اهمیت زیادی ندارد اما شانس قهرمانی سپاهان برای قهرمانی بیشتر از تیم های پرسپولیس و پدیده است. پرسپولیس هم علی رغم مشکلاتی که داشت امتیاز های خوبی در نیم فصل اول جمع کرد و اکنون با یارگیری و تقویت تیمش می تواند یک رقیب سرسخت برای سپاهان باشد.

فرهنگ رقابت سالم در فوتبال کشورمان وجود ندارد

کربکندی درباره حواشی رخ داده در قبل و بعد از بازی پرسپولیس و سپاهان و حمله هواداران به اتوبوس باشگاه پرسپولیس گفت: متاسفانه در فوتبال کشور ما فرهنگ رقابت سالم وجود ندارد و علاوه بر اینکه بازیکنان غیرحرفه ای هستند تماشاگران اصفهانی هم رفتار زیبنده شهر بزرگ اصفهان نداشتند. سپاهان به علت اینکه در 2 سال اخیر نتایج بدی گرفته است فشار زیادی بر روی هواداران این تیم است اما رفتارهای آنها خوب نیست. به هر حال این بازی ناخواسته حساس شده بود و کری خوانی میان این 2 تیم شکل گرفته بود.رقابت تنگاتنگ میان تیم ها قشنگ است اما به تماشاگران هم باید آموزش داده شود تا رفتار خود را کنترل کنند.

داوری غیر از فغانی از عهده این بازی حساس برنمی آمد

او درباره اخراج کی روش استنلی و کامیابی نیا در اواخر بازی بیان کرد: به هر حال بازی فوق العاده حساس بود و هیچ کدام از تیم ها نمی خواستند بازنده شوند و سپاهان قصد داشت با کسب 3 امتیاز شرایط خود را در بالای جدول حفظ کند و از آن طرف هم پرسپولیسی ها تلاش مضاعف کردند با دست پر به تهران برگردند اما در نهایت بازی این 2 تیم با مساوی به پایان رسید. البته فشار زیاد باعث شده بود که بازیکنان 2 تیم عصبانی شوند و کی روش استنلی و کامیابی نیا از بازی اخراج شوند. به نظرم کمیته داوران کار خوبی کرد که فغانی را برای قضاوت این بازی گذاشت چرا که داوری غیر از فغانی نمی توانست از عهده این بازی حساس برآید.

پیشکسوت سپاهان در پایان درباره نبود کی روش استنلی و کامیابی نیا در بازی آخر تیمشان در نیم فصل اول خاطر نشان کرد: کی روش استنلی برای تیم سپاهان تاثیر گذار است و غیبتش در بازی آخر به ضرر سپاهان است و پرسپولیس هم به علت کمبود بازیکن در نبود کامیابی نیا در بازی آخر با مشکل مواجه می شود.

انتهای پیام/

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: فوتبال بازی پرسپولیس پایتخت رفت و برگشت لیگ برتر نیم فصل اول نیم فصل رقابت باشگاه پرسپولیس اصفهان جدول کمیته داوران اصفهان بازی پایتخت فوتبال فوتبال پرسپولیس پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۷۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس به گربه سیاه خورد سپاهان به آبی‌پوشان

به گزارش قدس آنلاین،  مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال امروز یکشنبه ۲۷ اسفند در محل سازمان لیگ قرعه کشی شد و تیم‌ها حریفان خود را در این مرحله شناختند.

پرسپولیس، سپاهان اصفهان، تراکتور تبریز، گل‌گهر سیرجان، ملوان بندرانزلی، ذوب‌آهن اصفهان، آلومینیوم اراک، مس رفسنجان، پیکان و هوادار از لیگ برتر و چادرملو اردکان، سایپا تهران، فجر سپاسی شیراز، مس کرمان، مس سونگون ورزقان و استقلال ملاثانی از لیگ دسته اول در این مرحله حضور دارند.

قرعه کشی این مرحله به شرح زیر است:

* آبی پوشان جنوب - سپاهان اصفهان

* فجرسپاسی شیراز - گل گهر سیرجان

* تراکتور تبریز - ذوب آهن اصفهان

* مس کرمان - چادرملو اردکان

* هوادار تهران - مس سونگون ورزقان

* ملوان بندرانزلی - سایپا تهران

* مس رفسنجان - پیکان تهران

* آلومینیوم اراک - پرسپولیس تهران

دیگر خبرها

  • فدراسیون استقلال و پرسپولیس را نقره داغ کرد
  • آرا انضباطی دربی؛ دو جایگاه از استقلال و پرسپولیس گرفته شد!
  • اعلام آرای انضباطی خاطیان دربی | استقلال و پرسپولیس نقره داغ شدند
  • اعلام آرای انضباطی داربی ۱۰۳؛ استقلال و پرسپولیس نقره‌داغ شدند
  • واکنش مدافع استقلال به رفتار عجیب اش در دربی و تحریک تماشاگران؛ هیچ اتفاق خاصی نیفتاده!
  • واکنش مدافع استقلال به رفتار عجیب اش در دربی و تحریک تماشاگران
  • استقبال ضعیف پرسپولیسی‌ها از آخرین بازی سال
  • پرسپولیس به گربه سیاه خورد سپاهان به آبی‌پوشان
  • اعلام داوران تیم‌های اصفهانی به حریفان
  • استقلال و پرسپولیس «تماشاگران» را بازنده کردند/ دو تیم ضعیف بودند