Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکابزن ملی پوش ایران گفت: باشگاه شهرداری تبریز برای مطالبات قرارداد رکابزنان در سال ۹۶ یک واحد آپارتمان به ۱۳ نفر داده که به دلیل گرانی مصالح ساختمانی، ساخت و ساز آن هم فعلا تعطیل است.

سعید صفرزاده در گفت و گو با ایسنا درباره پرداخت نشدن مطالبات رکابزنان تیم شهرداری تبریز بیان کرد: باشگاه شهرداری تبریز برای قرارداد سال ۹۶ و ۹۷ به تیم دوچرخه سواری خود یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بدهکار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته برای قرار سال ۹۶ مزایده ای یک واحد آپارتمان به ما داند که ۴-۵ سال دیگر تحویل داده می‌شود و به دلیل گرانی مصالح ساختمانی فعلا ساخت و سازش تعطیل شده است. این واحد آپارتمان برای ۱۳ نفر(ورزشکاران و پرسنل تیم) است. نکته جالب این است که ما یک رکابزن از قزاقستان هم داشتیم که با دلار چهار هزارتومان با او قرارداد بستند. البته چند ماه از حقوقش را قادر میزبانی از جیب خودش دلار خرید  و به او داد اما چند ماه دیگر هم طلب دارد و باید با این وضعیت دلار بعد از فروش این واحد آپارتمان طلب او را هم پرداخت کنیم. البته اصلا معلوم نیست این واحد آپارتمان چه زمانی تبدیل به پول شود. بچه ها هم به من وکالت دادند که دنبال کارها باشم، هر بار که تماس می گیرند و سوال می کنند چه زمانی به پول می رسند به آنها می گویند فعلا روی این پول اصلا حساب نکنند.

او ادامه داد: خودم مدتی پیش با پیگیری زیاد توانستم با شهردار نشستی داشته باشم و شهردار هم در نامه ای به زیر مجموعه خود دستور داد که با توجه به وضعیت مالی نه چندان خوب رکابزنان، پرداخت مطالباتشان پیگیری شود اما متاسفانه زیر مجموعه شهردار رفتار خوبی نداشتند و همین مسئله باعث شد من خودم بی خیال شوم. از طرفی سازمان ورزش شهرداری ۴-۵ ماه است که رییس ندارد از ین رو هیچ کسی در آنجا مسئولیت گردن نمی گیرد و حتی  ۴-۵ میلیون برای اعزام تیم هزینه نشد تا لیگ برتر را از دست ندهیم.

قهرمان ایران در مورد نگرانی هایی که نسبت وضعیت دوچرخه سواری جاده ایران، با توجه به نبود تیم های باشگاهی خوب وجود دارد، تصریح کرد: قبلا دو تیم باشگاهی داشتیم که در مسابقات شرکت می کردند و هم برای المپیک امتیاز جمع می کردند و هم ورزشکاران آماده بودند. به نظرم ۹۰درصد علت اینکه ما در رقابت‌های جاده بازی های آسیایی نتیجه خوبی نگرفتیم به دلیل این بود که در طول سال یکی ، دو مسابقه بیشتر شرکت نکردیم . در حالی که دوچرخه سواران استقامتی باید در چند تور پشت سر هم شرکت کنند تا به آمادگی برسند اما ما در هیچ مسابقه ای نبودیم چون فدراسیون پول نداشت. از آن طرف هم وضعیت باشگاه شهرداری تبریز و پیشگامان خراب بود.

رکابزن ملی پوش ایران در پاسخ به این پرسش که بعد از دوماه از برگزاری تور ایران –آذربایجان جوایز آن  پرداخت شده است یا خیر، تاکید کرد: فعلا خبری از پرداخت جوایز تور نیست. البته قرار بود که بعد از مشخص شدن نتایج تست دوپینگ ، جوایز را بدهند و معمولا جواب تست ها ۲۰ روز بعد از ارسال، می آید و اگر مشکلی باشد به خود رکابزن، فدراسیون و باشگاه ایمیل می زنند. پارسال هم بعد از هشت ماه جوایز پرداخت کردند البته بجای پرداخت ارز، معادل ریالی آن را دادند و در حالی که آن موقع قیمت دلار ۸۴۰۰ تومان بود اما با دلار ۴هزار تومانی جوایز ما را محاسبه و پرداخت کردند. همچنین سال گذشته می خواستند جوایز ما را به حساب باشگاه واریزکنند اما چون ما از وضعیت باشگاه اطلاع داشتیم و می دانستیم پول به حساب باشگاه واریز شود نمی توانیم آن را بیرون بکشیم، بنابراین با کمک قادر میزبانی توانستیم جوایزمان را خودمان بگیریم اما امسال قادر میزبانی هم نیست و نمی دانم تکلیفمان چه می شود. حالا باید به اداره کل ورزش و جوانان بروم و ببینم جوایز چه زمانی پرداخت می شود.

صفرزاده در مورد برنامه خود برای حضور در تیم ملی جاده نیز گفت: فعلا که تیم ملی جاده مربی ندارد  و تا وقتی مربی هم نباشد فکر نمی کنم اردویی باشد. شاید بعد از مسابقات قهرمانی آسیا پیست وضعیت تیم جاده مشخص شود. البته خودمن تا یک ماه و نیم دیگر بدنسازی دارم و اگر دراین مدت هم اردوی باشد نمی توانم بیایم واما بعد از آن اردو باشد می آیم.

او در پاسخ به این پرسش که به فکر پیوستن با تیم های خارجی نیست، گفت: بله، دارم با تیم های خارجی رایزنی می‌کنم حالا باید دید چه می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دوچرخه سواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۷۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۸۰ تن آسفالت در مسیر اصلی کجووار تبریز

شهردار منطقه هفت تبریز از اجرای عملیات ۸۰ تنی لکه‌گیری آسفالت در مسیر اصلی کوجووار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری تبریز، اصغر آدی‌بیگ صبح امروز _سه شنبه بیست و نهم اسفند_ در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در آستانه عید نوروز، شهرداری منطقه هفت تبریز ضمن اجرای پروژه‌های متعدد عمرانی خود اقدام به ارائه خدمات محله‌ای کرده و انجام آسفالت‌ریزی و لکه گیری‌های متعدد در نقاط مختلف جنوب غرب تبریز در دستور کار این منطقه قرار گرفته است.

وی افزود: عملیات آسفالت ریزی به صورت لکه‌گیری توسط شهرداری این منطقه طی دو روز گذشته در حال انجام است و با مساعد شدن هوا، این عملیات تداوم خواهد داشت.

شهردار منطقه هفت تبریز ادامه داد: آسفالت‌ریزی معابر یکی از دغدغه‌های مدیریت شهری برای بهبود وضعیت معابر است که در این راستا با هدف رسیدگی به مطالبات بحق شهروندان، آسفالت‌ریزی‌های گسترده با هدف بهسازی معابر برای تردد آسان‌تر شهروندان و افزایش رضایت‌مندی عمومی در حال انجام است.

کد خبر 737586

دیگر خبرها

  • توزیع ۸۰ تن آسفالت در مسیر اصلی کجووار تبریز
  • دوچرخه سواران هلال احمر به مسافران ارائه خدمت می‌کنند
  • اجرای بزرگ‌ترین فرش‌گل تبریز در میدان آذربایجان
  • اهدای ۴۰۰ میلیون تومان هدایای پرداخت عوارض نوسازی به شهروندان قمی
  • جوایز کشتی گیران برتر رنکینگ کرواسی پرداخت شد
  • فعالیت اتوبوس‌های BRT تبریز از سر گرفته شد
  • واکنش شهرداری تبریز به اختلال ایجاد شده در خدمات‌رسانی خطوط بی آرتی تبریز
  • پرداخت جوایز کشتی‌گیران برتر رنکینگ کرواسی
  • نقش المان‌های رمضانی در معابر کلان‌شهر تبریز
  • دستگیری یک سارق سابقه دار در شاهرود