Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- احسان خواجه امیری خواننده موسیقی پاپ پس از استقبال از پیش فروش دو کنسرت زمستانی خود بلیت فروشی سومین کنسرت خود در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران را آغاز کرد.

گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، احسان خواجه امیری خواننده موسیقی پاپ پس از استقبال از پیش فروش دو کنسرت زمستانی خود بلیت فروشی سومین کنسرت خود در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران را آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خواننده قرار است در این برنامه قطعات جدید و قدیم خود را برای مخاطبان اجرا کند.  خواجه امیری تابستان و پاییز امسال را بدون اجرای کنسرت پشت سر گذاشت اما زمستان پرکاری را پیش رو دارد.


احسان خواجه امیری "من و بابا"، "برای اولین بار"، "سلام آخر"، "فصل تازه"، "یه خاطره از فردا"، "عاشقانه‌ها"، "پاییز،تنهایی"، "۳۰ سالگی" از آلبوم های احسان خواجه امیری است که تا کنون منتشر شده است.

اولین کنسرت او در سال ۸۴ در کیش برگزار شد و تا کنون کنسرت‌های موفقی در شهرهای مختلف ایران برگزار کرده‌ است. تیراژ سریال "هشت و نیم دقیقه" آخرین اثر خواجه امیری است که در سال 95 از تلویزیون پخش شد.


کنسرت احسان خواجه امیری 
شنبه و یکشنیه ۱ و ۲ دی و یکشنبه ۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۱۵ و ۲۲:۳۰ در دوسانس در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: احسان خواجه امیری موسیقی پاپ اخبار سینما اخبار کنسرت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۷۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه فنی ایران و کویت برگزار شد (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، تیم ملی از ساعت 17:30 دقیقه در سومین بازی مرحله گروهی در شرایطی به مصاف کویت می‌رود که صعودش به دور بعدی قطعی شده، اما نتیجه این مسابقه در سرنوشت افغانستان که به‌صورت همزمان با بحرین بازی خواهد کرد، تاثیرگذار است و از سوی دیگر می‌تواند دیدار مناسبی برای پوشش نقاط ضعف و قوت تیم باشد که در دو بازی قبلی به ویژه در خط دفاعی نمایش منسجمی نداشته است.

ایران در نخستین بازی خود در دور مقدماتی جام ملت‌های ۲۰۲۴ با نتیجه ۳-۱ مقابل افغانستان و در دومین بازی ۵-۳ برابر بحرین پیروز شد. باید دید در سومین دیدار وحید شمسایی و شاگردانش چه نمایشی خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • چرا دانلود غیرقانونی آهنگ را دوست داریم؟
  • جلسه فنی ایران و کویت برگزار شد (عکس)
  • سرانجام برگزاری کنسرت در استان بوشهر به کجا رسید؟
  • برنامه داغ کنسرت‌های بهاری در تهران
  • جزئیات کنسرت‌های تهران در اردیبهشت ۱۴۰۳ + تاریخ، قیمت بلیط و خوانندگان
  • شروع کنسرت‌های پاپ در تهران؛ رضا صادقی، بهنام بانی و علیرضا طلیسچی | از ۱۵۰ تا ۸۹۵ هزار تومان
  • یک منوی داغ از کنسرت‌های بهاری
  • اعلام برنامه کنسرت‌های تهران و شهرهای دیگر با طعم چند اما و اگر
  • نشست خبری تشریح برنامه‌های جشنواره امام رضا(ع) و چله رضوی در تهران برگزار می‌شود
  • رسانه در اختیار موسیقی پاپ است/کنسرت «هوران» با ۱۴ قطعه به صحنه تالار وحدت می‌رود