Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، عیسی کلانتری رئیس سازمان محیط زیست کشور در حاشیه بازدید از سد تنگ سرخ کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران، گفت: تفاهم‌نامه‌ای با سازمان امور استخدامی کشور امضا شده و بر اساس این تفاهم‌نامه تعداد محیط‌بانان ما دو برابر خواهد شد.

وی ابراز داشت: در همین راستا از بهار سال آینده استخدام ۳۵۰ نفر در سال اجرایی خواهد شد و آموزش‌های محیط‌بانان نیز عملیاتی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان محیط زیست کشور، گفت: قانون حمایت از محیط‌بانان در کمیسیون‌های مربوطه مجلس تصویب شده و منتظر نوبت در صحن علنی مجلس قرار گرفته و امید است قبل از فصل بررسی بودجه تصویب شود.

کلانتری با اشاره به ظرفیت های کهگیلویه و بویراحمد، گفت: محیط زیست برای مردم است و بخش اکوتوریسم و اینکه محیط زیست در اقتصاد استان سهیم شود امکان پذیر است.

کلانتری تصریح کرد: توسعه اکوتوریسم و سهیم شدن محیط زیست در اقتصاد این استان تابحال نادیده گرفته شده است.

وی افزود: در راستای بهره‌گیری اصولی از محیط زیست، می‌توان هم محیط زیست را حفظ کرد و در عین حال از طبیعت استان برای توسعه صنعت توریسم استفاده کرد.

فارس

انتهای پیام/

20 / 20 عیسی کلانتری رئیس سازمان محیط زیست کشور بازدید از سد تنگ سرخ کهگیلویه و بویراحمد محیط بان تعداد محیط ‌بانان دوبرابر می‌شود استخدام محیط بان محیط زیست

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: عیسی کلانتری رئیس سازمان محیط زیست کشور محیط بان استخدام محیط بان محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۷۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه رئیس سازمان محیط زیست به وزیر راه درباره بودجه فنس‌کشی جاده مرگ یوز

علی سلاجقه  طی نامه‌ای به مهرداد بذرپاش  وزیر راه و شهرسازی نوشت: مطابق مصوبه جلسه مشترک مورخ ۱۴۰۲/۰۴/۱۳ مقرر شده بود که مبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار از طرف سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برای فنس کشی در جاده میامی- سبزوار اختصاص یابد.

همچنین در این نامه اشاره شده است که با توجه به نظر سازمان راهدای مبنی بر انتقال این اعتبار به سازمان محیط زیست یا استانداری سمنان جهت انجام این پروژه همچنان نتیجه‌ای حاصل نشده است.

در پایان این نامه آمده است: به دلیل رسانه‌ای شدن این موضوع و مطالبات مردمی و سمن‌ها به عنوان یکی از وعده‌های محقق نشده آن وزارتخانه و این سازمان، لازم است این مساله در مدت زمان کوتاه تعیین تکلیف شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی محیط زیست

دیگر خبرها

  • سالانه ۱۰ میلیارد مترمعکب آب از کشور خارج می‌شود
  • رهاسازی ۳۰ قطعه کبک در دامان طبیعت مرند
  • دولت با تمام توان پیگیر حل مساله ریزگردها است
  • ارزش‌گذاری اقتصادی محیط‌زیست در راستای تحقق شعار سال
  • ریشه‌های غنی تاریخی در حفط محیط زیست مورد توجه قرار گیرد
  • همایش ملی دانش محیط‌زیست ایران برگزار شد
  • بالغ بر ۲۰۰ مقاله به دبیرخانه همایش ملی دانش محیط‌زیست ایران رسید
  • اعطای دبیرخانه دائمی دانش سنتی محیط زیست کشور به چهارمحال و بختیاری
  • آغاز همایش ملی دانش سنتی محیط زیست کشور در دانشگاه شهرکرد
  • نامه رئیس سازمان محیط زیست به وزیر راه درباره بودجه فنس‌کشی جاده مرگ یوز